Meri...
Hostes uçağın piste indiğini haber verirken , kemerimi çözüp çantamı koluma taktım. Uçağın kapısı açıldı ve yolcular yavaşça uçaktan inmeye başladı. Hava limanının içine geçip bavulumu yanıma aldım. Telefonumu açıp kendine gelmesini bekledim. Demir'den Berk'in evinin adresini mesaj atmasını istemiştim.
_Meri.
Birden arkama dönüp babama baktım bana gülümseyip kollarını açmıştı. Hızlı adımlarla ona doğru adımlayıp boynuna sarıldım.
_Baba seni çok özledim. Sen iyi misin , herkes iyi mi ?
_Biz iyiyiz kimseye bir şey olmadı. Burada olmamalıydın , Meri.
_Baba izin vermeyeceğini biliyordum ama onu görmeliyim. Lütfen.
Başını anlıyorum manasında salladı.
_Sana geleceğimi Demir söyledi değil mi ?
Ah... tabi ki Demir.
_O çok mu kötü ?
_Zor zamanlardan geçiyor ama iyi olacak.
_Kim bunlar , ne istiyorlar sizden ?
_Uzun zamandır iş yaptığımız bir şirket, iş anlaşmamızda bir takım değişiklikler oldu bu da onların çıkarına ters düştü onlarda bizimle uğraşmaya başladı. Aklınca bizi korkutup eski şartlara yeniden sahip olacağını düşünüyorlar.
_Ne gibi şartlar ?
_Boş ver , aç mısın ?
_Değilim.
_Meri , burada kalamazsın , hemen Türkiye'ye dönmelisin.
_Onu görmem lazım. Görmeden gitmeyeceğim, lütfen baba izin ver.
Başını anlayışla sallayıp ,
_Seni Berk'in evine bırakıyım. Daha sonra hemen geri döneceksin.
Ona gülümseyip boynuna sarıldım.
_Teşekkür ederim.
Bavulumu elimden alıp arabaya doğru yürüdük, bavulumu bagaja yerleştirirken ön koltuğa geçtim. Sürücü koltuğuna geçip arabayı hareket ettirdi, gözleri yola odaklanmıştı ve çok sessizdi. belli ki konuşmak istemiyordu. Berk'in evine yetiştiğimizde babam demir kapının önünde arabayı durdurdu. Nate babamı görünce arabaya doğru yürüdü.
_İyi akşamlar Kerem bey.
Bana bakıp başıyla selam verdi.
_İyi akşamlar Nate , Berk evde mi ?
_Evet efendim.
_Geldiğimi haber verir misin ?
_Tabi.
Yan tarafımızda yerde ve duvarda is vardı , arabanın patladığı yerdi. Korkunç duruyordu.
_Geceyi Berk'in yanında geçireceğim.
_Hayır.
_Baba lütfen onun yanında olmak istiyorum. Etrafta yeterince koruma var.
_Bu şekilde anlaşmamıştık.
_Berk beni korur.
Bir anlığına susup düşündü.
_Yarın seni erken bir saatte gelip alacağım.
_Teşekkür ederim , sabah görüşürüz.
Kapımı açıp arabadan indim ve Nate'yi takip ettim. Berk merdivenin başında hızlı adımlarla bana doğru yürüdü. Beni kollarımdan tutup burada olduğuma inanamayan gözlerle baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTA ZİRVE
RomanceZayıf Beden , Güçlü Kalp... O gece hayat onlara tehlikeli ve lanetli bir oyun teklif etmişti. Hemde kartları sonuna kadar açık oynanacak bir oyundu. Hayatın onlara verdiği ikinci şans " Aşk Oyunu " nda kartlarını doğru oynayıp gerçek aşkı yaşayab...