İyi Okumalar....
Meri ⭐
Araba yolda kayar gibi giderken başımı cama yaslamış dışarıyı seyrediyordum. Herkesin yüzünde bir heyecan ve mutluluk vardı. Dans ediyor ve avazları çıktığı kadar bağırıp şarkı söylüyorlardı. Çoğu kişi şimdiden bile sarhoştu. Davetin olduğu yere gelmiştik, kapımı açan valeye nazikçe gülümseyip ,teşekkür ettim. Dışarı çıkar çıkmaz yüzüme çarpan Manathan'ın soğuk havasını iliklerime kadar hissetmiştim. Deri ceketime daha sıkı sarıldım.
Annemle,eşi Brandon önümde yürüyüp içeri geçtiler ben de hemen arkalarında yürüyordum. Üzerimizdeki montları ve ceketimi görevliye teslim edip salona doğru ilerledik. Annemin en yakın arkadaşlarından biri olan bayan Michelle bize el sallayıp masaya davet etti. Onlara yaklaşıp mutlu yıllar dileyip selamlaştık. Masaya oturduk ve herkes koyu bir sohbete daldı. Masada yaşıtım olan olan tek kişi bayan Michelle'nin kızı kate idi. O da benim gibi üniverste birinci sınıftı. Geçen dönemin yoğunluğundan ve okuldaki değişim öğrenci proğramıyla Türkiye'den gelen birkaç Türk arkadaşlarından bahsetti. Biz Türklerin çok sıcak kanlı insanlar olduğumuzu ve kolay arkadaş edindiğimiz hakkında bahsediyordu. Gün geçtikçe biz Türklere hayranlığının arttığını dile getirmişti. Masamıza sıcak ana yemeklerden önce soğuk mezeler servis edilmişti ve soğutulmuş şampanya ile bardaklarımız tazelemişlerdi. Gözlerimle etrafı taradım hala ortada görünmüyorlardı. Annem elini hafifçe omzuma koyup birazda kulağıma doğru eğilerek ;
_Kime bakıyordun bebeğim?
diye sordu.
_Hiç, öylesine etrafa göz atıyordum.
_Pekala.
Bana sıcak bir gülümseme yolladı. Tekrardan kapı tarafına dönüp baktım , evet işte ordaydılar. Burak ve eşi Valeria Lauren kapıdan içeri geçiyorlardı. Yüzümde kocaman bir gülseme oluştu. Yabancılık çekmiyeceğim ve kendimi yanlarında rahat hissedeceğim insanları görmek beni mutlu etmişti. Birkaç kişiyle selamlaşmışlardı. Bizim masaya doğru geliyorlardı. Masamıza iyice yaklaşıp herkesin yeni yılını kutladılar. Ayağa kalkıp onları selamladım. Burak annemlede selamlaşmıştı.
_Nasılsınız efendim?
Annem yüzündeki gülümsemeyi hiç bozmadan Burak'a baktı.
_Teşekkür ederim gayet iyiyim. Annen nasıl ?
_O da çok iyi.
_İyi olmasına sevindim. Aslında kızımı abinden uzak tutmayı becerebilseydim daha iyi olacaktım.
Konuşmalarına direk müdahalede bulundum.
_Anne lütfen bu geceyi mahfetme.
Bana döndü ve
_Öyle bir niyetim yok , tatlım. Sadece konuşuyoruz.
dedi. Burak bana bakıp gözleriyle her şey yolunda mesajını vermeye çalıştı.
_Bir anne olarak endişeleriniz konusunda size hak veriyorum. Ama Berk'le Meri'nin ilişkileri konusunda taraftar olmuyacağım. Meri son zamanlarda abimin başına gelen en güzel şeydi.
_Öyle mi? Ama abin bunu pekte farkedememiş gibi.
_Uzun bir süre sonra yeni bir ilişkiye başlamak abimi biraz affallaştırmış ve bir takım hatalar yapmasına sebep oldu belkide ama Meri, kesinlikle abinin başına gelen en iyi şeydi.
Gerçekten öylemiydi , Berk'te böyle mi düşünüyordu?_Elimde olsa yeniden birlikte olmaları için yardım ederdim.
Annem kendinden emin ve net bir ses tonuyla konuştu.
_Birkez daha kızımı incitmesine izin vermiyceğim.
_İnanın bana eğer aralarındaki gerçek aşksa , girişeceğiniz herhangi engel onları durdurmaya yetmiycek. İyi akşamlar , iyi eğlenceler ,Meri.
Eşi Lauren'de bizi selamlayıp masalarına doğru yürüdüler. Annem yüzündeki gülümsemeyi bozmasada , bozulduğunu anlayabiliyordum. Göz ucuyla bana bakıp tekrar yerine geçti. Benim için endişeleniyordu farkındaydım ama korumacılığı beni boğmaya başlamıştı. Gecenin ilerleyen saatlerinde herkes kendini eğlenceye vermişti , dolup boşalan şampanya kadehleri , yemekler , birbirine sundukları iyi dilekler. Herkes dans ediyordu ortam iyice hareketlenmişti , hatta annem az önceki gerginliğini unutmuştu bile. Annem şampanyanın çarptığı bahanesiyle Brandon'u yanıma yollayıp dansa benimle devam etmesini söylemişti. İtiraf etmem gerekirse Brandon üvey babam olmasına rağmen babamdan daha harika bir adamdı. Annemi mutlu ediyordu ve beni öz kızı gibi benimseyip seviyordu. Beni etrafımda döndürüp yana yatırıyor , başımı döndürüp peri kızı gibi hissetmemi sağlıyordu. Etrafında mutsuz insanları görmekten hoşlanmazdı, çevresindekileri herzaman neşelendirip mutlu etmek için çabalardı. İtiraf etmeliyim ki onunla babamdan daha çok yakındık. Onunla konuşurken daha rahattım , babam daha katı ve kuralcıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTA ZİRVE
RomanceZayıf Beden , Güçlü Kalp... O gece hayat onlara tehlikeli ve lanetli bir oyun teklif etmişti. Hemde kartları sonuna kadar açık oynanacak bir oyundu. Hayatın onlara verdiği ikinci şans " Aşk Oyunu " nda kartlarını doğru oynayıp gerçek aşkı yaşayab...