İyi Okumalar....
Meri⭐
"İki sert kaya dağlarının arasındaki boşlukta boylu boyunca uzanan zambak vadisi. Sanki bu iki kaya dağlarının arasında bütün dünyadan gizlenmeyi başarmış gibi boylu boyunca uzanıyordu. Doğasına özgü vahşiliğini hâla koruyabiliyordu. Yabani otların arasında geniş bir alana yayılmış beyaz zambaklar o kadar güzel ve görülmeye değerki vahşi doğaya rağmen zarifliği adeta baş döndürücüydü. Nâif, asil ve zarif. Dar ve çokta derin olmayan bir su yatağı kendine özgü ahangiyle kıvrılarak bir rota çizip beyaz zambakların arasından geçiyordu. Etrafı büyük bir iştahla incelemeye devam ederken gözüme yabancı bir şeyler takılıyor. O da ne bu çok ilginç. Derenin hemen yanında , dereye çok yakın bir mesafede duran mor bir zambak. Beyaz zambaklara oranla daha kısa bir boyu vardı. Nasıl olur ? Beyaz zambakların arasında öylece yabancı duruyor ki , beyaz zambaklar tarafından dışlanmış ve ürkmüşçesine en kenarda duruyordu. Nasıl oluyorda beyaz zambakların arasında bir tek onun rengi mordu. Çiçek açmamış başka zambak var mıydı ? Yoksa o tek başına mıydı? Toprak ana nasıl olduda sadece onu saklayabildi... "
Kapının hızla açılıp kapanmasıyla yerimden sıçradım.
_Günaydın , Meri.
Gözlerimi zar zor kağıttan çekip Mevsim'e baktım.
_Günaydın.
Mevsim'in şen şakarak sesinden ziyade benim sesim cılız çıkmıştı.
_Seni burada beklemiyordum, okul yok mu ?
_Finaller bitti ben de boştayım gelip biraz yayın evinde çalışıyım dedim.
_Finaller nasıl geçti ?
Bir taraftan montunu ve atkısını çıkarıp asarken bir taraftanda bana soru yağdırıyordu.
_İyiydi , geçer not aldım. Şimdi biraz dinleniyorum.
Aslında işin aslı tam tersiydi. Sınavın sitresini atmaya çalışmıyordum , kendimi meşgul edip kafamı dağıtmaya çalışıyordum. Elimden geldiğince kendimi meşgul edip Berk'i ve son görüşmemizi düşünmemeye çalışıyordum. Önce kendimi sınavlara verdim sonrada yayınevinde daha fazla zaman geçirip yazı çalışmalarına odaklandım. Bu sabah e_postamda Anonim yazan Anka'dan posta görünce heyecanlandım.Mevsim'in sesiyle yeniden duymamla ona geri döndüm.
_Sen ne yapıyorsun?
_Im... şey e_postamda yeni yazılar var onları okuyordum, birazdan çıktılarını alacağım.
_Bu çok iyi son zamanlarada yazılar arttı. Yeni gelecek patron için hazır mısın ?
Yeni patronların kim olduğu konusunda bir fikrim yoktu. En son Berk'le ,Demir buraya toplantı için gelmişlerdi. Acaba yeni patron Berk mi ? Ama yayınevleri pek Berk'e göre değildi. Bu alanda yatırım yapabileceğini hiç düşünmemiştim. En son görüştüğümüzden bu yana birkaç gün geçmişti, görüşmeden sonra Dubai'ye geri döneceğini söylemişti. Hâla burada olup olmadığını bilmiyorum.
_Umarım bizim için iyi olur.
_Henüz buradaki patronlara alışamamışken yeniden patronun değişmesi biraz ürkütücü. Acaba bizimle ilgili kararları ne olacak ? İşimize son verebilirler mi ?
_Bu konuda hiçbir fikrim yok umarım hem bizim için hem de yayınevi için her şey iyi olur.
Mevsim yerine geçip bilgisayarını açıp işine konsantre olunca bende okumama geri döndüm. E_postamda birkaç yazım daha vardı ama onlar Anka kadar ilgi çekici değildi. Aradan geçen yarım saat sonra Kaan ofise gelip bizlere kahve getirmişti. Kaan daha çok yönetim departmanında zaman geçiriyordu. Bilgisayar ekranına bakıp yazı yazmaktan yorulmuştum. Kaan'ın uzattığı kahveyi alıp ona teşekkür ettim. Çalışmamıza biraz ara vermiştik , Kaan'nın ofise gelmesiyle ofis biraz daha canlılık kazanmıştı.
_Bugün sanırım yeni bir patronumuz gelecek , siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında kızlar ?
_Evet herkes bunu konuşuyor. Hepimiz yeni patronu merak ediyoruz.
Bir ana ikiside susup bakışlarını bana çevirmişlerdi.
_Bu konuyu sizin kadar düşünmüyorum aslında umarım iyi olur .
Mevsim hemen ardımdan söz aldı.
_İşimize son verirler diye endişelenmiyor musun ?
_Yani öyle bir şey olursa bir çok insan açısından kötü olur. Umarım öyle bir şey olmaz. Ama ben pek üzülmem zaten derslerim çok yoğun , hem yayınevini hemde okulu aynı anda idare edebileceğimi düşünmüştüm ama sanırım yapamıyorum. Beni son zamanlarda çok zorlamaya başlamıştı. Sınav konularını zar zor yetiştirdim. Eğer ders notlarımı etkilerse büyük ihtimalle ayrılmak zorunda kalacağım. _Ne ,hayır! Senin için üzüldüm , Meri.
Umarım öyle bir şey olmaz.
_Umarım , Mevsim'cim.
Kaan oturduğu sandalyeden kalkıp gitmek için hareketlendi.
_Sizinle aynı fikirdeyim , umarım her şey güzel olur. Benim artık aşağı inmem lazım. Keyifli sohbet için teşekkürler kızlar , sonra görüşürüz.
Son cümlesi alaycıydı ona gözlerimi devirdim, konuyu açan oydu. Kaan'ın ardından ben de ayaklanıp bilgisayardan aldığım çıktıları Mert bey'e vermek için ofisten çıkıp aşağı indim. Mert beyin kapısını tıklatmanın hemen ardından 'Buyrun' demişti, kapıyı aralayıp içeri bakındım.
_Mert bey ?
_Gel ,Meri.
Bana gülümseyip yazı yazdığı dosyanın kapağını kapattı.
_Elimde birkaç yazı vardı size vermek istedim.
Kağıtları kendisine uzattım.
_Çok iyi, çok teşekkürler. Son zamanlarda yazılar arttı, düzenlemesini yaptın mı?
_Evet , eksikleri ve hataları düzelttim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTA ZİRVE
RomanceZayıf Beden , Güçlü Kalp... O gece hayat onlara tehlikeli ve lanetli bir oyun teklif etmişti. Hemde kartları sonuna kadar açık oynanacak bir oyundu. Hayatın onlara verdiği ikinci şans " Aşk Oyunu " nda kartlarını doğru oynayıp gerçek aşkı yaşayab...