~19~

44 9 36
                                    

იუნგიმ დაინახა, რომ მისი სიტყვები ბიჭში როგორ მუშაობდა. მას არ გაჰკვირვებია ამჯერად სიჩუმე კიმმა რიმ დაარღვია.

- როდესმე გაგიკეთებიათ ისეთი რამ, რისი უფლებაც არ გქონდათ?! _ მშვიდი ტონით იკითხა თეჰიონმა.

მოგონებებით იუნგი დაბრუნდა ეკლესიაში და უყურებდა, როგორ მიამაგრა პიპა ჯვარზე და ამოჭრა მისი ორგანოები.

-რაღაც, - განაგრძო თეჰიონმა.
- რაც ყველაფერზე მეტი გინდოდა, მაგრამ არ გააკეთე, რადგან იცოდი არასწორი იყო...

- ამით აუცილებლად ზიანს აყენებდა სხვებს. _ თქვა მინმა და მისმა ფიქრებმა დატივა მკვდარი გოგონა, დაბრუნდა თეჰიონთან.

-ეს არ არის პასუხი... -თქვა კიმმა რბილად.

- მეც კი ვერ შევძელი ყველაფერი, რისი გაკეთებაც მინდოდა ის გამეკეთებია მთელი ამ ხნის განმავლობაში. - თქვა მინმა. ეს ის  პასუხი არ იყო რის მოსმენის იმედაც ჰქონდა კიმს.

- როგორ მოახერხე ამაზე გამკლავება?

- მოდერაცია უნდა ისწავლო. ცხოვრება ხანდახან მოითხოვს, რომ საკუთარი გრძნობები და მოთხოვნილებები გვერდზე გადავდოთ._ თეჰიონს სახეზე სუსტი ღიმილი გამოესახა.

- მაგრამ ერთხელ ხომ მითხარი, რომ უარყოფა გამოსავალი არ არის? რომ ის მხოლოდ აუარესებს მდებარეობს, ამიტომ უნდა შეეგუო საკუთარ თავს და შენს ყველა ასპექტს...

- მოსაწყობი ასპექტები? გარკვეული სიტუაციები გარდაუვალია ესკალაცია. შენ უნდა მიიღო ეს და შეზღუდო  ზიანი თუ ეს შესაძლებელია.

- და თუ ეს არის ზუსტად ის, რაც გინდა?

- ზიანის კონტროლი?

- არა! _თქვა თეჰიონმა
- ესკალაცია.

იუნგიმ წუთით დაჟინებით შეხედა ბიჭს, მაგრამ თეჰიონის თვალები მოპირდაპირე კედელზე იყო მიმართული. თითებით ისევ მკლავზე გაცვეთილ ჭრილობას ეფერებოდა. ღელავდა.

 𝙱𝚕𝚘𝚠 𝚞𝚙 / ᵗᵃᵉᵍⁱМесто, где живут истории. Откройте их для себя