იუნგის საკმაოდ დამღლელი დღე ჰქონდა,მთელი დღის განმავლობაში სახლიდან გასვლა მოუწია, პაციენტების გამო. ღამე დაბრუნდა სახლში და მაშინვე შხაპის მისახებად შევიდა. აბაზანიდან გამოსულს მოპირდაპირე მხარედან დანახულმა სურათმა მაშინვე გამოაფხიზლა და წამში მოეხსნა დაღლილობა.
მინ იუნგი არასოდეს ყოფილა მორიდებული ადამიანი და ყოველთვის იმას იღებდა რაც თავად სურდა. ახლა როცა თეჰიონს უყურებს თავისი ოთახიდან ნერწყვს მძიმედ ყლაპავს. სწორედ ამის ეშინოდა. თავს ვერ დაკარგავს, მაგრამ ჯანდაბა თეჰიონი თავის ასაკთან შედარებით ძალიან სექსუალურია. წელზე პირსახოცი აქვს შემოხვეული და წყლის წვეთები ნელ-ნელა მოცურავენ თმის ღერებიდან ზურგის მიმართულებით.მინი ნელა დგავს წინ ნაბიჯს. საკუთარ მხეცს და თავს ერთად ებრძვის. ვერ უძლებს ცდუნებას. იცის არასწორია, მაგრამ ერთ ნაბიჯს მეორეს აყოლებს, მეორეს კი მესამეს და ასე ხვდება თეჰიონის ოთახში.
კიმი იბნევა, ინსტიქტურად ხელებით იფარავს შიშველ ადგილებს სხეულზე. არ იცის რა უნდა ქნას ან რა ქნას. ჩუმად დგას, იუნგიზე მინდობილი, ელოდება მის ნაბიჯს, რომ შესაბამისად იმოქმედოს.
იუნგი კარში დგას, არ ინძრევა. ხარბად უყურებს ბიჭის სხეულს, იმახსოვრებს თითოეულ შიშველ დეტალს. მიახლოების ეშინია, მაგრამ არც ჰყოფნის იმის ძალა რომ მასში არსებული მხეცი დააოკოს, ბორკოლები გაუკეთოს და როგორმე ჩაკეტოს, დააბას.
ამბობენ, აკრძალული ხილი გემრიელიაო, სწორედ ასეა იუნგისთვის თეჰიონი. აკრძალული, როგორც ფსიქიატრი და პაციენტის ურთიერთობა. აკრძალული - ასაკიდან გამომდინარე. აკრძალული , რადგან არაეთიკურია, მაგრამ სწორედ ამ აკრძალვების გამო უფრო მეტად იღვიძებს მინში სურვილი კიმის მიმართ. ადამიანებს ხშირად ვნება მართავთ, სწორედ ამიტომ აკეთებენ ისეთ რაღაცებს რის გამოც სხვები გაკიცხავენ.
ვინც არ რისკავს, ის არ ჭამს აკრძალულ ხილს! ამიტომ უნდა საბოლოოდ გაუსინჯოს იუნგიმ გემო. მთავარი ის არის რომ თეჰიონს უყვარს, არ გამოიყენებს ბიჭს, მივა მასთან აგრძნობინებს ყველაფერს რაც სურს და თუკი კიმი ხელს კრავს წავა, თუნდაც სახლიდან წავა. და თუკი დათანხმდება საკუთარ თავს მიუძღვნის.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙱𝚕𝚘𝚠 𝚞𝚙 / ᵗᵃᵉᵍⁱ
Hayran Kurgu,,მოგეხსენება, იროკეზები მტრებს ჭამდნენ, რათა ძალა მომატებოდათ. დამელოდეთ ექიმო მინ, შენი მკვლელობები ჩემი მკვლელობა გახდება. მე გავხდები ახალი ჩესაპიკის რიპერი." Complete ✓ ✍︎ Started: 06.03.2022 ✍︎End: 08.02.2023