Basak ve huseyin taburcu olmuş onların şerefine Haydar bahçede mangal partisi yapmıştır.bu parti kılıç timi için ödül niteligindedir. Bir türlü evlenemeyen batur ve Çiğdem aşkına sürpriz bir nikah plani yapan basak Emre ve galipten yardım ister. Bu davranışı selcugun gozune batmıştır. Sürekli gızlı gizli konuşmalar mesajlaşmalar selcugu iyice suphelendirmis içten içe kıskanmasına neden olmuştur.
Selçuk'tan
Alelacele kahvaltı yapan Emre hızla kalktı masadan.bu drum iyice canımı sıkmıştı hayır banane yani desemde aynı evin içinde bu gizem hoş bir davranış değildi.
" Hayırdır emre nereye böyle aceleyle "
" hiç abi bir isim var bir kaç saate dönerim"
" kahvaltıyı bıraktın gidiyorsun bir sorun mu var"
" başakla bir isim var abi hatta geç kaldım çıkmam lazım.hizla montunu alip çıktı galibe döndüm hemen
" ne isi var bunların"
" ya komutanım bu iki deli birseyler planlıyor ama anlamadım çıkar ama kokusu "
" Sen bilmiyorsun yani. Emre hakkında bilmediğin şeyler olması tuaf geldi "
" sıkıldım komutanım ya Emre den film mi izlesek "
" sabah sabah "
" haklısınız ee sey yapalım biz çıkalım dolaşalım biraz iyi olur spor falan"
" Galip dökül hemen ne biliyorsan "
" ya bu batur ve Çiğdem teğmenin nikahı iptal oldu ya basak da supriz nikah falan planlıyor ona uğraşıyorlar kaç gündür" istemsiz gülme geldi galip suratıma garip garip bakıyor.
" komutanım iyi misiniz "
" iyim iyim bir an komik geldi soyledigin"
"Öyle diyorsan komutanım"
Başak'tan
Son rutuslar da tamamdı. Herseyin hazır olduğuna emin olunca cigdemi almak için ordu evine gittim. Emre ve galip de herkesi ayarladıgim mekanda toplayacaktı.cigdemin odasına çıktım kapıyı uykulu bir gelin açtı.bu uyumazdi bu kadar yokluğumda herkes bozulmuş ya
" naber kanka."
" ne oluyor lan sabah sabah "
" sabah mi lan saat 12"
" oldu mu o kadar ya çok uyumuşum "
" aynen canım oldu o kadar"
" Sen niye geldin "
" senle bir işimiz var.hadi hemen hazırlan "
" ne isi basak ya izinliyim ve uyumak istiyorum "
" çok önemli bak ölümü gör gidelim "
" saçmalama ya "
" bak dedim bir kere yapman lazım "pes edip kenara çekildi supriz diyip gözlerini kapattım ve giyinmesine yardım ettim. Gelinliği zaten kendisi secmisti.sade elbise tarzı sık bir gelinlik beğenmişti.makyaj ve saçta hazır olunca montunu uzattım ve birlikte ordu evinden çıktık. Arabada gözlerini açmam için yalvarmalarini duymadan mekana geldik.
" basak sıkıldım ama aç artık gözlerimi "
" az kaldı ya bir sabret "gelin odasına geçince koltuğa oturmasına yardım edip kapıya yöneldim ama gözlerini açar diye düşündüğümden ellerini bağladım. Ah mükemmelim evlendirecegim diye esir muamelesi yaptım. Uzerimi değiştirip merdivenden aşağı inmeye basladim hızla indigimden dengem sarsıldı birine çarptım. Yere düşmeyi beklerken belimde hissettiğim eller sayesinde düşmedigimi anladım.gozlerimi açınca Selçuk olduğunu anladım gozleri cok güzeldi. Ne diyorum ya hemen toparlandım oda ellerini çekti belimden
"Pardon ya hızla inince görmedim "
" iyi misin "
" iyim sorun yok. Neyse ben bi bizimkilere bakayım" cevap vermesini beklemeden aşağı indim. Ne oluyor bana ya niye böyle panikledim ki elim ayağım titredi. Kesin korktum ya merdivenden korktum tabiki baska ne olabilir yani. Saçmalama basak yani adamdan etkilenmedigine göre ay iyice kafayı yedim kendim sorup kendim cevaplıyorum.
" ne konuşuyorsun kız kendi kendine "
" hih.abi niye sessiz sessiz geliyorsun ya"
" sessiz mi babalar sesimi karşı mahalle duydu ne sessiz."
" ne dedin ki ben duymadım "
" bacım sen iyi misin "
" iyim abi yoruldum ondan. Aynen yoruldum ya bayağı yoruldum "
" allahim sen sabır ver.neyse kaç gündür kaçıyorsun soramadım ne oldu tayin verdin mi dilekçeyi " pes edip evet anlamında basimi salladım. Abim çok kizmis ve affetmek için tayin şartı koymuştu normalde etkilemezdi kararımı ama son olanlardan sonra bende ailemin yanında olmak istiyorum. Nikah memuru gelince abimin yanından uzaklaştım. Hersey hazırdı. Batur abi heyecandan yerinde duramiyordu.
" Çiğdem nerde "
" ay ben onu gelin odasında unuttum"
" Çiğdem bunca zaman nasıl kaçmadı ondan " kagan abi saskinca yoneltti bu soruyu
" kaçamaz elleri bağlı çünkü " herkes bana zalimmisim gibi bakıyor
" elleri mi bağlı" selcuk sordugu soruya cevap beklerken herkes gülme krizine girmişti. Hizla ortamdan çıkıp cigdemi getirmiştim. Ama ağzına geleni saymisti ve hala da sayiyordu.
" basak bittin sen bak bu supriz her neyse seni kurtarmaz seni vurucam seni kesin vurucam allahin cezası deli. Ellerimi bağlamak ne ya suçlu muyum lan ben ben senin komutanınım lan " baktım susmuyor gözlerini açtım. Bir süre ışıktan rahatsiz olan gözlerini yavaşça açtı herkes alkışlamaya başlayınca batur ustegmen yanına gelip elini tuttu.cigdem olayı yeni anlamis bana sarilmisti kulağıma sessiz Bir tonda tehditleri sıraladı.
" bu kurtuldun anlamına gelmiyor imzayı atayım senin gelmişini geçmişini hep yad edecegim" uzun zaman sonra hersey normale dönmüş Çiğdem ve batur evlenmişti danslar halaylar derken gece geç saate kadar eglenmistik. Sanırım buna ihtiyacımız vardı. Salondan ayrılırken Çiğdem sarilip teşekkür etmişti.kagan abi bizimkiler Emre galip ve selcuk giden çiftin arkasından bakıyorduk.
"Ya böyle düğün falan iyide ben açım ya çorba falan mı içsek " abim geceye son noktayı koymuştu. Herkes gülerken selcukla kısa bir an göz göze gelmiştik ikimizde hemen başka yone baktik. Daha sorna herkes evlere dağıldı.
Bölüm sonu
Sınır 15 oy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDAM VATAN
ActionBir evde iki asker iki deli aksiyon kadar gülmek de garanti :) İlk bölüm 10 Nisan 2022