16.bölüm

370 41 106
                                    

"Git bu soruyu muhatabına sor bence "

Selçuk'tan

Arkami dönünce merakla bakan bir galiple karşılaştım. Eyvah asıl şimdi yandım ben bu dilinde tutamaz herkes duyar. Batur ustegmen içeri geçince galiple yanlız kalmamak için içeri kaçtım. Basak abisinin omzuna basini koymuş uyumustu. Bu kız ne ara bu kadar hayatım olmuştu. Bacaklarım istemsiz oraya yonelmisti. Sandalyedeki hırkasını üzerine örtüp kenara geçtim.

" abi napiyosun sen " emre yine merakla ardı ardına soru sormaya başlamıştı.

" napiyorum "

" ölmeye çalışıyorsun sanki. Ne diye gittin oraya " lan Haydar yuzbasi şimdi geldi aklıma

" ne biliyim boş bulundum "

" dikkat et biraz. "

Başak'tan

Hastanede beklerken icim geçmiş abimin omzunda uyumuşum. İçim geçmiş dediğim 2 saat uyumuşum.uyku sersemliginden çıkıp kendime gelince abim gülümseyerek baktı.

" abim uyusaydın  ne kaldı sabaha "

" icim geçmiş abi ya"

" 2 saat mi "

" çok kötüsün emre"

" neyse basak  emre galip selcuk eve ben baturla kalırım"

" kalalım bizde komutanım "

" yok babalar hep birlikte yorulmaya gerek yok Anlık operasyon falan çıkar. Siz gidin. Giderken de basagi eve birakin "

" tamam komutanım " arabaya binince bu kezde koltuğa yaslanip uyumaya çalıştim  abimin omzu daha rahattı sanki. Bide emrenin araba kullanmasi pardon kullanamamasi vardı tabi

" lan  biraz yavaş içim dışıma çıktı ya"

" yol düzgün ben giriyorum çukura zaten "

" her şeye bir cevabın var emre "

" lan Emre seni yeniden ehliyet kursuna mi yazdırsak  sıfırdan başlasan "

" katılıyorum galip bence mantıklı " galibi onaylamam  emreyi kızdırmışti.

" iyi gel sen geç direksiyona "

" yok almayım uyuyacam ben "

" ne çok uyuyon ya" selcuga kaşlarımı catip baktim durup durup bir cümle kuruyor oda hep muhalif cümleler.

"Tamam demedim birsey uyu " aferin sana akıllı çocuk. Bunu demedim tabi.

Selçuk'dan

Hep birlikte hastaneden çıkmış eve gitmek üzere yoldaydik.basak yine uyku modundaydi ama bu emreye cevap yetiştirmesine  engel değildi. Yavas yavaş uykuya dalarken basini omzuma koydu.galip görünce hemen isi dalgaya aldı.

"Emre yavaş git lan.gozde ciftimizi rahatsız etme "

" galip senin kafanı kırarım kardesim "

" ama haklı komutanım yani şuan ki halinizi  bozmamak için ankarada bir kaç tur atmamız lazım "

" emre önüne bak. Bu durum hakkında yorum yapmayın "

" Aman komutanım ya söyle gitsin en fazla vurur seni."

" vurmaz lan vursa kolay olur basak daha çok süründüren taraf oluyor "

" susun dedim size. Bu konuyu kapatın "

" Sen bilirsin komutanım sonra gelip bize aglama "

" o ne demek Emre niye agliyorum dahası neden sana ağlıyorum "

"Sen böyle susmaya devam edersen başakla birlikte devre olarak emekli olursun da ondan.hem susmak başkalarına fırsat vermektir"

" bu gereksiz ilk defa haklı komutanım "

" allahim sabır ver siz ikinizden sıkıldım artık. Gidip turan abiyle yaşayacam"

" bizi dinlesen de başakla bir evin olsa onunla yaşasan daha mantıklı değil mi " emrenin söylediği bir an gözümde canlandı başakla aynı ev aynı hayat gerçekten çok güzel olurdu. Hayallerimden galibin geldik demesi ile çıktım. Basak uyuyordu nasıl uyandıracaktim  ki. Hüseyin evde mi acaba

" lan Emre Hüseyin evde mi "

" nobetciymis komutanım. Gökçen yenge de nöbetçi akkiz teyze de selver teyzelerde diye biliyorum yani hastaneden oraya geçtiler" bu kadarı şans cidden

" iyi basagin çantasından evin anahtarını bul "

" uyandıralım kendi bulsun bence"

" odun  galip adam kıyamıyor işte ne uzatiyon"

" haa pardon komutanım ben anlamadım "

" niye şaşırmadım acaba Galip "

"  sen sanki çok romantiksin sap "

" lan yeter bulun su anahtarı " emre anahtarı bulunca basagi kucağıma alıp arkasından ilerledim. Odasına bırakıp çıkacaktım  kendimde verdiğim savaşı kaybedip bir süre izledim onu alnından öpüp hızla indim aşağıya. Emre ve galip arabada bekliyordu. Bahçeden çıkmak için hızla adımlarken Kağan yüzbaşı ile karşılaştım. Bittim ben. Nerdeyse bütün time tek tek yakalandım.

" selcuk 🤨"

" komutanım "

" ne işin var burda. "

" basagi eve bırakmak için geldik şimdi Gidiyoruz  komutanım "

" basagin ayağı yok mu niye kucağında taşıyorsunoha ya onuda mı gördün be adam. Ne diyicem  şimdi.

komutanım uyudu biz o yüzden uyandırmamak için "

" uyandırmamak  siz ? Bu işte bir var normalde bu iki at hırsızı sırf basaga gıcıklık olsun diye uyandırır."

" Sey komutanım  "

" ney selçuk.bu konuyu sonra konusucaz"

" emredersiniz komutanım " hızla arabaya bindim. Emre ve galip yol boyunca dalga geçtiler. Bu is iyice sarpa sardı.basak hariç herkes öğreniyor. Bunu biran once çözmem lazım.

Bölüm sonu

Sınır 17 oy

SEVDAM VATAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin