Çiğdem'den
Başakla Kağan yüzbaşıyi bırakıp içeri girdim. Baturun yanına geçip oturdum.haydar yüzbaşı çok kötü bakıyor şüphelendi kesin.
" basak nasl "
" eh işte kagan abi yanında konuşuyor. Bide sanırım Haydar yüzbaşı suphelendi çok kötü bakıyor "
" hepimiz anladık normal yani "
" selcuk uyanınca çok zor bir süreç bekliyor "
" uyansinda en fazla dayak yer birsey olmaz"
" basagin 2 abisi var biliyorsun demi "
" akkiz teyzeyi unutma eminim selcugu hedef tahtasına koyar atış talimi yapar"
" çok kötüsün "
" niye onlar bana yaparken hiç kötüsünüz demedin "
" ama eğlenceliydi halin"
" tabi kagan yüzbaşıdan dayak yemek çok eğlenceli "
" kıyamam ya tamam hem abartma bir iki yumruk "
" senden de yedim hatırlarsan "
" ay oda var demi "
" ilerde çocuklarıma anlaticam seni şikayet edicem "
" Allah Allah ya ne bileyim ben asker olduğunu. Ayrıca sessiz sessiz konuştukça Haydar yüzbaşı sinirleniyo" hemşire gelince Haydar yüzbaşı yanina gitti bizde oraya ilerledik
"Selcuk nasıl "
" doktoru şimdi gelir o daha doğru bilgi verir"
" hah doktor bey selcuk nasil "
" şimdilik stabil.kanamayi durdurduk fakat enfeksiyon riskine karşı bu gün yoğun bakımda kalacak. Yinede uyanmasi tamamen hastanın bünyesine bağlı "
" görebilir miyiz"
" suan çok zor. Bir kaç saat sonra gidişata gore hemsire hanım kiyafet ayarlar size çok yormadan gorebilirsiniz "Doktor ve hemşire gidince Burak annesiyle beraber camdan yoğun bakıma alınan selcuga baktı.kagan abi ve basak gelince yanlarına gittim.
" selcuk nasıl birsey dediler mi bitti mi ameliyat "
" basak sakin ol. Ameliyattan çıktı yoğun bakımda bir kaç saat sonra görebiliriz"
" allahim şükürler olsun "
" yanliz abin ciddi suphlendi dikkat et "
" farkındayım. Ne yapacagim bilmiyorum
" bence selcuk uyanınca düşünelim bunu"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDAM VATAN
ActionBir evde iki asker iki deli aksiyon kadar gülmek de garanti :) İlk bölüm 10 Nisan 2022