22.bölüm

318 43 95
                                    

Selçuk'tan

Emre ve galip yüzünden normal odaya alındığıma sevinemedim bile.hos çok bir farki yoktu yoğun bakımin doktor 40 yılda bir geldi yanıma.Annem ve babam uzun uzun nasihatler verirken Burak imalı bakışları ile canımı sıkmayı basariyordu.

"Gözünün onune bak annem valla yüreğim kaldırmıyor artık "

" ah annem ah senin bilmediğin neler var daha "

" Ne oldu başka ne var.selcuk ne diyor burak"

"Aman boş boş konuşuyor iste" dedim buraga bittin sen bakışı atarken kapı tıklatildi. Burak kapıyı açtı ve geri dönüp bana göz kırptı. Bu malın öğrenmesi hiç iyi olmadı ya.basak ve ailesi karsimdaydi.manzara güzel lakin Haydar yuzbasi normal değil. Şimdiye babalar geçmiş olsun diye borazan sesiyle odayı inletmesi lazımdı acaba öğrendi mi. Gelki öğrense bu kadar sakin olur muydu annemler var diye mi sakin yoksa.kafamin içinde dolaşan sorularla mücadele ederken odadaki sohbetin bir kısmını kaçırdım sanırım galibin seslenmesi ile kendime geldim.

" selcuk abi akkiz teyze geçmiş olsun dedi "

" hah çok özür dilerim öyle dalmışım "

" nereye "

" ney nereye komutanım"

" daldım dedin ya nereye daldın "

" sey hiç öyle önemli birsey değil "

" neyse gelmiş geçmiş olsun gülsüm hanımcım"

" sagolun akkiz hanım Rabbım korusun evlatlarımızı "

" Amin amin. Bu sıpaları yüzünden kalan ömrümüzde de hastane köşelerindeyuz"

" halbuki torun sevme zamanimiz bizim değil mi ama" annemin bana bakarak kurduğu cümle direk basaga bakmama neden oldu. Bir dursaydiniz tanısaydık birbirimizi.

" ay nerde bunlarda o düşünce.haydar hariç diğer ikisi hiç oralı olmuyor"

" anne ben hazır değilim"

" yaşlandın oğlum ne zaman hazır olacaksın." Hüseyin söylediklerine pişman olup sustu.

" basagin acelesi yok anne "

" Sen karışma Haydar sana kalsa kızın turşusunu kuracagiz"

" olmaz dedim basak evlenmiycek"

" aaa oğlum sende ne demek evlenmeyecek " annem ve akkiz teyze Haydar yuzbasiyla basetmeye çalışırken basak gergin bir şekilde durumu izliyordu.

" ya bıraksanız gençleri kendileri ne zaman isterse evlenir "

" istemiyorlar işte bey. Selcuk dan ümidi kesmek üzereyim "

" ya tamam devlet meselesi haline getirdiniz olayı. Sizde evlenin canım olay tatlıya bağlansın "

SEVDAM VATAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin