15.bölüm

375 42 97
                                    

Başak'tan

Eğlenmek için toplandıgımız evde adeta savaş çıktı. Gelen takviye tim sayesinde itleri hallettik ama Çiğdem ağır yaralanmıştı. Ambulansla hastaneye kaldırıldı. Bizde gelen polislere olay yeri ekibine durumu anlatıp ifade verip çıktık. Herkes de bir sessizlik vardı. Selcugun da dikisi açılmıştı.biz ne zaman mutlu olsak ne zaman birlikte olsak hep aynı şey oluyordu. Hastaneye geldiğimizde Çiğdem hala ameliyattaydi.batur abi üzgün bir şekilde oturuyordu. Teselli etmek istesekde ne söyleyeceğimizi  bilmiyorduk.cok şey yaşamış çok badireler anlatmışlardi. Bu hastane koridorlar onlar için ilk değildi son da olmayacaktı.selcuk dikisleri yenilenince yanımıza geldi. Kağan abi kimin yaptığı ile ilgili bilgi almak için karargaha geçti. Annem ve  selver teyze de gelmisti yengem zaten nöbetçiydi.batur abi ve cigdemin bizden ve birbirlerinden başka kimseleri yoktu. Cigdemin ailesi bir patlamada şehit olmuş Batur abi de ailesini hiç tanımamış yetimhanede buyumus. Ben herkese tek tek bakıp içimde konuşurken selcuk geldi.

" iyi misin " bu cümle çok şey barındırıyordu.tanistigimizdan beri normal ses tonunda bana kurduğu ilk cümleydi. Sadece tebessüm etmekle yetindim.ameliyathaneden çıkan doktorun yanına gittik.

" Çiğdem hanımın ameliyatı bitti. Zor bir ameliyat oldu ama şuan durumu  iyi bugün yoğun bakımda gözetim altında kalacak sabah normal odaya alırız görebilirsiniz" derin bir nefes alıp rahatlamıştık hepimiz.batur abi bahçeye çıktı. Biz birbirimize ne oldu diye bakarken selcuk resmen durum  analizi yaparak konuştu.

" endişesini korkusunu sakladı güçlü durmaya çalıştı. Şimdi de rahatlamaya ihtiyacı var "

" vay komutanım resmen psikolog olacak adamsın "

" hayır Emre sadece bu duyguyu çok iyi biliyorum " bu cümle beni neden bu kadar incitti ki. Biri için endiselenmis olmasına üzülmüştüm.

Selçuk'dan

Batur abi çıkınca bende yanına gittim benimde basaktan uzaklasmam lazımdı sürekli onu izliyordum ve bu farkedilirse hic hoş olmazdı.batur abi bankta  ellerini basinin arasına almış otururken omuzuna dokundum. Basini kaldırıp baktı tebessüm edip oturdum.

" abi iyi misin "

" iyim şuan iyim. Ama ya Çiğdeme birsey olsaydı diye düşünmeden edemiyorum "

" Çiğdem teğmen iyi daha da iyi olacak."

" biz çok şey yaşadık o daha önce çok ağır ameliyatlar geçirdi"

" ama hayatta ve siz evlendiniz bence bu çok özel ve bu konuda şanslısınız "

" evet basak sayesinde sonunda evlenebildik" basagin adını duyunca istemsiz bir soru yonelttim.batur ustegmene sorarken kendimden emin olmaya çalışıyorum sanırım.

" Nasıl karar verdiniz "

" neye "

" Çiğdem tegmenle hayatını birleştirmeye"

" time bir operasyon sonrası katıldım önceden sivil gorevdeydim. Çiğdemi görev sırasında gördüm o beni hain zannediyordu ve bu yüzden ilk fırsatta güzel bir dayak yedim "

" Nasıl görevde dayak yedin "

" evet ben cigdemi izlerken dalmışım oda buna sinirlenip bana bir kaç tane vurdu. En son silah çekti. Neyseki turan yetişti de durum anlaşıldı "

" cidden çok acayip."

" sonra da pek gecinemedik zaten Sürekli  eğitimde falan tartıştık."

" şimdi ki halinize bakınca inanın çok garip geliyor "

" neden aynı şeyi sende yaşıyorsun" batur abinin dediği ile saskinca baktım.ne demek istemişti ki

" Nasıl yani komutanım anlamadim"

" bi sen anlamadın zaten. "

" neyi "

" basaga olan hislerini " Nasıl ya nerden anladi.hah nerden olacak öküzün trene baktığı gibi bakarsan kıza anlar tabi.

" yok komutanım siz yanlış "

" selcuk ne beni kandir ne kendini kardeşim. Belli işte hoşlanıyorsun.hatta daha fazlası seviyorsun "

" Aman komutanım şimdi biri duyacak uğraş dur "

" birinden mi basagin duymasindan mi korkuyorsun. Yoksa daha fazlası Haydar yüzbaşı dan kokuyorsun "

" korku gibi değilde. Aynı timde olup üstüne de komutanımin kardeşinden hoşlanmak pek doğru gelmiyor "

" selcuk. Hissettiklerin çok güzel şeyler ve herkese nasip olmayan şeyler.dogrusunu yanlışını bir kenara bırak "

" Nasıl olacak komutanım. Başakla zaten anlaşamıyorum. "

" Sen basaktan kaçtığın için tartışıyorsunuz.kiz vurulmana sebep oldu üzüldü benim yüzümden dedi sende brova bildin dedin.bu mu denir "

" ben onu cidden dedim mi ya"

" oğlum Emre ve galibe daha kibar davranıyorsun.basak sevdiğin degil de rakibin sanki "

" farkında değildim komutanım "

" farkına vardın şuan. Basak öyle sert umursamaz görünür ama çabuk kırılır ve bir kez kırılırsa geri dönüşü çok zor olur "

" konuşsam sizce sansim yuzde kaç " batur ustegmene merakla bakarken duyduğum sesle donup kaldım.korktugum başıma gelmisti

" git bu soruyu muhatabına sor bence "


Bölüm sonu
Sınır 16 oy
Yorum istiyorum ilham oluyor bana. Beğenmediğiniz, istediğiniz olay veya çiftleri  yorum olarak belirtiniz...

SEVDAM VATAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin