21. bölüm

363 42 117
                                    

bende seni seviyorum " utanç ve mutluluk karışımı bir ortami acılan kapı bozdu. Arkami dönünce kalakaldım. Ay kesinlikle şanssızım ben ya...

Burak' tan

Annem uyuyunca abimi görmek için aşağı indim. Ortalıkta kimse yoktu bende abimin yanina girdim. İçeri girince büyük bir şok yaşadım. Basak abla ve abim elele oha ne ara oldu lan bu.

" yanlış bir zamanda mi geldim ben "

" ben çıkayım artik" birsey dememizi beklemeden Çıktı. Utandı ya kesin yenge hanım.

"Gunaydin abi. Bakıyorum da çok iisin "

" senin zamanlamana tüküreyim Burak.niye geldin lan "

" iyi misin diye bakmaya. Ama pardon keyfini bozdum"

" lan oğlum yok ondan değil de"

" harbi abi ne . Öyle el ele göz göze."

" Ne gördüysen o işte.seviyorum basagi Nihayet açıldım onda da sen geldin ilk dakikadan ayrı kaldım."

" ha kabul etti hislerin karşılıklıymış yani "

" evet. Neyse annem nerde "

" uyuyor.hatta hepimiz uyuyoruz 😉"

" Burak burdan kalkarsam seni boğarım oğlum "

" ya bırak biz korkalım uyandi mi uyanacak mi diye sen yenge hanımla burda bas basa ohoo"

" lan bana bak anneme yada babama söylersen fena olur "

" AA abi ben ispit yapar mıyım. Hmmm evet yaparım."

" Ne istiyorsun lan "

" motorunu "

" vururum seni Burak inanki vururum gömerim oğlum. Firsatti pislik "

" bende gidip anneme abim gelin bulmuş derim tabi bu kadarla kalırmıyim kalmam.annem seni lime lime eder"

" oda doğru. Motor olmaz başka birsey söyle "

" şartım belli. Yani hem annem hem Haydar abi ki bak huseyini demiyorum bile oda psikopat belli. Beni vurmayi planlarken faili meçhul giden sen olursun "

" soyle lan git söyle anneme de Haydar abiye söyle " Nasıl ya. Lan ben fırsatını buldum derken abime aşk cesareti geldi
Adam tınlamadı ya beni.

Selçuk'tan

Gelen tehdit ediyor giden tehdit ediyor bune lan söyleyin bende rahatlayım.burak yüzüme boş boş bakarken içeri emre girdi.

" abi Nihayet ya ee nasılsın "

" iym emre sağol galip nerde "

SEVDAM VATAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin