Haydar'dan
Öğrendiklerimi hazmedemiyorum. Basak ve selcuk bana bunu nasıl yapar ya nasil nasil. Basaktan sonra annemde sinirle çıktı. Olayları izleyen gokus gelip yanıma oturdu. Önce şüpheyle baktim acaba biliyormuydu diye. Ama o da benim kadar saskindi basak asla gokcenden birsey saklamazdi şimdi söylememesi garip gelmişti.
" iyi misin "
" bunu bana nasıl yaparlar aklım almıyor "
" Haydar ortada kötü birsey yok ki sevmişler birbirlerini "
" başka kimse yokmuydu"
" başka kimse yok muydu niye beni sevdin.canm basak hiç seni ezip geçmedi baba yerine koyuyor seni senle bağı daha farklı şimdi onun sevgisini hiçe sayman ona ağır geldi. Sende haklısın saklamaları hoş olmadı ama bence onlarda yeni başladılar.hatirlasana onlar hiç anlaşamazdi. "
" yani sen uzun zaman olmamıştır mi diyorsun "
" tabi aylarca saklasalar haklısın ama belli hallerinden onlar için de yeni bir durum "
" basak çok mu kırıldı sence "
" kırıldı. Hem sana kırıldı hem seni üzdüğü için kendine kızdı "
" ben gidip konuşayım o zaman. Hem selcugu da sorgularım "
" Haydar!
" Ne tamam kabul ettim ama kabul ettim demeden önce intikamımı almam lazım babalar
" babalar ? Bana da mi
" ağız alışkanlığı gokus ya " evden çıkıp hastaneye gittim basak sinirle çıkıp buraya gelmiş olmalı selcugun odasına girdim kagan emre ve galip de vardı
" Yörük "
" sizin haberiniz vardı demi " hepsi yere baktı.
" vardı tabi salak yerine koydunuz beni"
" estağfurullah komutanım çok olmadı öğreneli. Bide bunlar daha iki gün oldu birbirlerine açılalı " nasil yani gokus haklı cikmisti daha hersey çok yeniydi. Selcuga baktım dik dik bakıyordu bu çocuk bazen kanımı donduruyor
" basak nerde "
" nasil nerde? Sizden sonra çıktı "
" evde tartıştık biz biraz sinirle çıktı bende buraya gelmiştir diye düşündüm "
" yok gelmedi nereye gitti ki " selcuk panikle kalkınca kagan engelledi
" lan bir dur cigdemledir "cigdemi aradım onla değilmiş içime bir kurt düştü nereye gitti bu kız şimdi.
Başak'tan
Gözlerimi boş bir odada açtım neredeydim ben ne oluyordu anlamadım. Ellerim ve ayaklarım bağlı olduğu için hareket edemedim. Odada tek bir çöp bile yoktu camlar demir ve tahtalarla kapatılmısti.ne oluyor ya.bıktım bu kaçırılma olaylarından hep benim başıma geliyor ya uğursuz muyum Ne kapının sert bir şekilde açılması ile arkami döndüm.bu kim lan şimdi.
" kimsin sen "
" benim kim olduğum çok önemli değil. Bir süre burda misafirsin rahat dur ne beni uğraştır nede senin cani yansın tm"
" manyak mısın lan kimsin sen ne istiyorsun benden "
" akşam öğrenirsin kim olduğumu. Yada kim olduğumuzu "geri çıktı odadan. Bense ellerimi çözmek için birseyler bulma umuduyla odaya tekrar göz gezdirdim fakat hiç bir şey yoktu.
Yazardan
Bqsak eli kolu umutsuz beklerken Haydar ve huseyin basagi aramaya başlar. Hiç kimsenin bilmediğini anlayınca Hüseyin evin etrafındaki kameralara bakmak için savcılıktan izin belgesi çıkarır. Basagin taksiye binerken kaçırıldığını öğrenen iki abi hemen kılıç timini arayıp haber verir. Kağan selcukdan saklamak ister. Bunun içinde çıkıp koridorda konuşur.ama sonra vazgeçer ve Geri odaya gelir herkes yüzüne merakla bakar.
" komutanım bir haber mi var başakla ilgili "
" bir haber varda "
" Nedir.nerde basak "
" Sey evden çıkmış taksiye binerken de biri bayıltıp kaçırmış "
" Ne."
Selcuk hizla yerinden kalkar. Emre ve galip durdurmak istesede selcuk ikna olmaz hep birlikte karargaha geçerler. Kopuz albay ve Haydar selcugu görünce şaşırır.
" astsubayım senin ne isin var burda hastanede olman gerekmiyor mu "
" ben iyim komutanım basaktan yeni bir haber varmi"
" henüz bir bilgi yok. Kim yaptı bilmiyoruz"
" Allah kahretsin ki bilmiyoruz"
" sakin ol Yörük bulucaz"
Bütün tim hangara geçer. Selcugu teselli etmek için birseyler söylemeyi düşünselerde kimse birsey diyemez.selcuk oturmaktan sıkılıp hangarin dışına çıkar.komutanlarinin yanında Endişesini gizlemeye çalışmıştır.sevdigi kız için endişelenen selcuk banka oturur. Haydar selcukla konuşmak için dışarı çıkar. Selcugun yanına ilerlerken selcugun konuştuklarını duyup daha çok pişman olur.
"sen yokken ben nefes alamıyorum.nerdesin basak. Neredesin ne haldesin bilmemek beni deli ediyor"
Bölüm sonu
Sınır 23 oy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDAM VATAN
ActionBir evde iki asker iki deli aksiyon kadar gülmek de garanti :) İlk bölüm 10 Nisan 2022