5.bölüm

537 49 155
                                    

Başak'tan

Bahce kapısının açılması ile herkes kapıya koştu abim ve Kağan abi dönmüştü herkes derin bir nefes aldı.

" abi iyi misiniz "

" iyiz bacım iyiz sorun yok herkes iyi " daha fazla soru sorup bunaltmak istemedim ve odama geçtim. Neyseki kimseye birsey olmamisti. Bu arada ameliyat olmaya karar vermiştim. 2 gün hastanede kalacaktım tabi bir aksilik olmasa ama bunu evdekilere nasıl açıklayacağımı bilmiyordum.

Haydar' dan

Yavru kurdu biraz sevip uyumayı dusunsemde gökçen tepeme dikildi. Herkese yaptığım açıklama ona yeterli gelmemişti.

" gökçen hayırdır." Yanima oturup kaslarini çattı.

" ne oluyor Haydar. Bir telaş çıktınız geldiniz hiç birsey diyip gecistirdin " gökçene hesap vermek kopuz almaya hesap vermekten daha zordu.ve konuyu dolandırmak beni kurtarmazdi

" selcugun ailesine saldırı olmuş ama hepsi iyi "

" kim neden yapmis "

" kim olduğunu bosver. Ha gokus ben evdekileri telaslandirmak istemedim ama bir süre çok dikkat etmemiz lazım. Yani şuan herkes tehlikede"

" Sen merak etme ben usulünce konuşurum annemle falan "

" gokus bide basak sana birsey dedi mi yani gelişi ile ilgili ne zaman donecek belli mi"

" yok da neden ki yani gitmesini mi istiyorsun "

" yok ondan değil de sence de garip değil mi basak izin alıp gelmezdi geldi ama evde durmuyor Hüseyinle birseyler karisyiriyor"

" canım birlikte geziyorlardir ne olacak hem olsa basak saklamaz ki "

" biri yoktur demi. "

" Nasıl biri"

" ya iste ne biliyim sevgili falan. Yoktur demi olsa sana söylerdi zaten "

" olsa söyler yoktur hem olsa bile bu kötü birsey değil sonuçta "

" delirtme beni gokus ben gelemem öyle sevgili mevgili bak eminsin demi varda bana soylemiyorsaniz kötü olur"

" saçmalama Haydar hem turşusunu mu kuracaksin kızın Allah Allah geri kafalı misin sen "

" ben bacımı kimseye vermem gokus. Bak Kağan bozok kaptırdı yıldızı Serdara gittiler gidiş o gidiş "

" ama yıldız mutlu hem serdar da çok iyi biri"

" ben anlamam ben bozokla ayni duruma düşmem ona göre"

" ay Haydar uğraşılmaz senle iyi geceler " diyip yatti. bak yine sinirlendim iyi mi. Hırkamı alıp çıktım balkona ben yanılıyorumdur basak ve sevgili hah yapmaz benim bacım öyle şey olsa bilirdim ben. Lan gece gece hiç yoktan uykum kaçtı ya. Gidip kagan bozok'u mu kaldirsam.

Selçuk'tan

Sabaha kadar oturmuş uyuyamamistim Burak arayıp geldiklerini haber verince hemen havaalanina gittim. Annemleri alıp eve geçtim.

"Anne iyisiniz demi siz birsey saklamiyorsunuz benden "

" yok oğlum iyiz bizde anlamadık zaten ne oldu. Neyse bitti gitti düşünmeyelim bunları "

" abi sen iyi misin o adamlar seni tanıyordu demi "

" iyim abicim iyim evet peşinde olduğumuz itlerden biri ama sıkıntı yok yakında bitecek "

" Aman oğlum gözünü seveyim dikkat et "

" merak etme babam dikkat ederim. Benim şimdi gitmem lazım siz dikkatli olun Burak ev sende "

" tamam abi sen gelmeyecek misin. Yani ayrı evde mi kalacaksın "

" karargaha uzak abim burası zaten uyumak için geliyoruz eve en iyisi kendi evim." Vedalaşıp evden çıktım batur ustegmenle bulusacagimiz mağazaya geldim. Batur ustegmen Emre galip kısaca tim olarak damatlık olayına el attık.

Başak'tan

Anneme arkadaşla buluşacam diyip abime görünmeden çıktım evden. Hüseyin abimi ve Çiğdem haberdar edip hastaneye gittim. Gerekli hazırlıklar yapıldı verilen narkozla beraber yavas yavaş kapandı gözlerim.

Yazardan

Basak ameliyatta tim damatlık bakmaktadır.sabah kahvaltıda basagi göremeyen Haydar endişeli bir halde Hüseyini arar

" alo basak seninle mi "

" abi o arkadaşına gidecekti neden sordun ki "

" ne karıştırıyorsunuz siz ikiniz "

" yok birsey abi ne karıştıracagiz"

"nerdeyseniz eve geliyorsunuz hemen "

" abi çalışıyorum akşam gelince konuşalım olur mu "

" basagi da al çık gel dedim Hüseyin uzatma "

Hüseyin Çiğdemi arayıp durumu anlatır.cigdem aklına gelen bahane ile Haydari arayıp gekinlik bakacaklarini söyleyip ikna eder. Basagin gece cigdemde kalacağını öğrenen haydar biraz olsun rahatlamistir. Çiğdem hastaneye gidip basagin durumunu öğrenir ameliyat iyi geçmiş basak normal odaya alınmıştır. Ertesi sabah taburcu olacak bu gizemli operasyon kimse bilmeden sonlanacakti.

Çiğdem'den

Refakatçi olarak kalmamıştım bu yüzden sabah erkenden hastaneye gittim. Doktorla konuşup basagi görmek için izin aldım. Kapıyı açıp odaya girdiğimde basak yatağında yoktu lavaboda olabilecegini düşünüp baktım ama ordada yoktu. Yatakta bir kağıt vardı

Not: kardeşin bir süre misafirimiz olacak yüzbaşı ama merak etme dediklerimi yaptığın sürece kardeşin güvende olacak.

Bölüm sonu

Sınır 12 oy

Bölüm Rabia0746 a gelsin

SEVDAM VATAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin