17.bölüm

320 39 82
                                    

Selçuk'tan

Emrenin ciyak ciyak bağırması ile açtım gözlerimi ne oluyor lan. Hemen aşağı indim. Emre evin içinde deli gibi bir oyana bir bu yana gidip geliyordu.

"Ne oluyor lan. Konu komşu var ne bağırıyorsun "

" Çiğdem teğmen uyanmış durumu da çok iyimis " emreye kızmayı  bırakıp gülümsedim. Kahvaltı yapıp çıktık evden hastanede tam kadro cigdem teğmeni görmeyi bekliyorduk. Basak' a bakmamaya çalışıyordum elimden geldiğince.bu konuyu uzatmamaya karar vermiştim konuşacaktım ama korkuyordum ya hislerim karışıklıksiz  ise ya reddederse  sürekli beynimin içinde dolaşıp duruyordu.

" girebilirsiniz" doktorun muayenesi bitince hep birlikte girdik içeri. Bir araya gelince cidden çok kalabalık oluyoruz.

" iyi misin🤨 "

" iyim  iyim söyle hadi kalmasin içinde " Çiğdem teğmen ve basagin anlamsız konuşmasıyla herkes birbirine baktı.

" lan madem evlenmeyi başardın niye  vuruluyorsun. Niye gözünün önüne bakmıyorsun 2 gündür öldük öldük dirildik. Yemekde yalan oldu senin yüzündensuan basak ve Haydar komutanının kardeş olduğuna inandım. Kız 2 gü önceki yemeği hesabini soruyor

" böyle ucuz kurtulamazsın Çiğdem baba "

" abim haklı  yemek borcu var. Hatta bütün time yemek borcun var "

" doktoru çağırın beni geri yogun bakıma alsin" günler sonra normal şeyler konuşuluyordu. Basak yine herkesi neselendirecek bir yol bulmuştu. Bu kızla mutsuz olmak imkansız. Hastanede çok kalabalık etmemek için evlere dağıldık. Bu ara sessiz geçiyor diye içimden gecirsem de Çiğdem tegmenin yaralanmasindan sonra ağzımı acmamaya karar verdim. Basak ve Haydar yuzbasiyi eve bırakıp kendi evimize geçtik. Kahvaltıdan kalan bulaşıkları makineye koyan galip safı makineyi cagistirmadigi için bulaşıklar kokmak üzereyken  müdahale ettim. Bunlardan ayrılıp turan abi taşınmak daha mantıklı bu evde hayatım resmen risk altında.

" günler sonra iyiz komutanım bunu kutlayalım "

" düşüncen ne galip "

" soyle güzel bir dürüm ayran ustunede cay "

" oğlum çok vizyonsuzsun  lan dürüm ne ya. Çıkalım güzel bir yemek yiyelim "

" hesap senden galiba emre kardeşim "

" yani evde durumde güzel olur hem yorulmayın boş verin ben hemen arıyorum "

" çok dönek bu komutanım ya. Bunla nasıl Arkadas oldum hiç bilmiyorum " bu ikisi hem arkadaşlık hem bela noktasında bir dünya markası olabilirler. Gulumsemekle yetindigim ikili yemek sonrası bulaşık sorunu olmadığından uyudu. Ama ben başakla olanları düşündüğüm için uyuyamıyorum. Aklıma gelen deli fikirle mesaj attım.

" basak uyudun mu " çok mu sacma oldu lan mesaja cevap gelmedi. Bir süre bekledim ama görmeyince aradım. Uykulu bir ses tonu ile açtı telefonu

" her kimsen inşallah mantıklı bir sebebin vardır yoksa ölümlerden ölüm beğen "

" uyuyor muydun "

Başak'tan

Emin olmak icin telefonu kulağımdan uzaklaştırdım hayal gormuyorum selcuk aramis ve ben ona neler dedim.

" basak orda misin "

" bu burdayım şey pardon ya öyle uyku sersemi"

" yok ya kusura bakma uyuyor olabilecgini düşünmedim "

" birsey mi oldu. Yani saat biraz geç oldu da o yüzden " birsey oldu da nasıl söyleyeceğim onu bilmiyorum

" selcuk "

" basak musaitsen buluşalım " allahim dilimin ayarı yok resmen durup durup çok saçma cümleler kuruyorum.

" bu saatte.sen iyi olduğuna emin misin"

" 15 dk ya sizin evin oradayım "

" selcuk ne oluyor söyler misin tedirgin olmaya başladım "

" 15 dk sabret. Görüşürüz " lan odun yüzüme kapatti ya. Kalkıp dolaptan hırkamı alıp indim aşağı herkes uyuyor umarım kimseye yakalanmam. Bahçeye çıkıp salıncakta oturdum biraz.

" basak napiyosun gece gece disarda" resmen mobese kameralari dolu etrafımda. Kafamı kaldırıp balkondan bağıran Kağan abiye baktim.

" uyku tutmadı abi biraz hava almak için çıktım "

" seni uyku tutmadı🤨 hayırdır " buna inanması imkansizdi zaten.ben ve uyku ayrılmaz ikiliydik.

" biliyorum inanmasi zor ama öyle oldu biraz. Ee sende uyuyamamissin abi "

" sorma aslıyla atıştık "

" abi hem az görüşüp hem  nasıl tartisiyorsunuz hayret"

" aşkın incelikleri seni de goruruz hoş Yörük ahirete intikal etmeden zor ama imkansız da değil "

" evet abim kesinlikle kabul etmez "

" bende öyle diyordum bak yıldız şimdi nerde.neyse çok kalma soğukta iyi geceler "

" sagol abi sanada" kagan abi gidince etrafa bakmaya başladım selcuk nerde kaldı ya 15 dk dedi. Arasam mı yok ya merakli gibi olur hoş olmaz.biraz daha bekleyim olmadı girerim eve telefonla uğraşmak için elime aldığımda arama olduğunu gördüm korkudan sessize almışım ya. Selçuk'tan gelen mesajı açtım

" parkta bekliyorum" yerimden kalkıp parka doğru gittim. Selcugu görünce istemsiz bir tebessüm oldu yüzümde.

" çok bekledin mi tl sessizde kalmış. "

" yok çok olmadı Kağan yuzbasiyi  görünce yaklasmadim eve"

"Ne konuşacaksin"

" basak ben "

" Hayırdır gece gece " selcuk cümlesini tamamlayamadan  yanimizda beliren Hüseyin abim ile kalakaldık.

Bölüm sonu
Sınır 17 oy

SEVDAM VATAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin