10.bölüm

480 41 92
                                    

Başak'tan

Çalan telefon ile bölündü uykum. Kim bu ya sabah sabah. Kapanmasını beklerken ısrarla çaldı pes edip açtım sonunda. Tayin dilekçem  kabul edilmiş.abimle aynı yerde gorev yapma fikri korkutsada  yapacak birsey yoktu.kalkip hazırlandım karargaha geçtim. Kopuz albayın odasını öğrenip oraya yöneldim kapıyı çalıp "gel " komutunu duyunca içeri girdim

" astsubay başak bozkurt emredin komutanım "

" gel astsubayım geç otur" emri yerine getirip oturdum

" tayin yazın dün geldi. Daha önce vanda iranda hatayda hep sinir karakollarda görev yapmışsın. Merkez istemenin sebebi ney "

" abim komutanım. O yanında olmamı istediği için "

" abin kim evlat " sanırım albay dosyamı sadece gorev yerlerim olarak incelenmişti.

"Yüzbaşı Haydar bozkurt "

" Sen Yörük haydarin kardeşi misin " ne vardı bunda sasirilicak anlamadım.

" evet komutanım " bir süre daha konuştuktan sonra kopuz albay ile beraber hangar kısmına geçtik.

" dikkat " emrenin bağırması ile herkes ayaklandi.abim dahil herkes bana şaşkın şaşkın bakıyor iyide hepsi ankaraya tayin istedigimi biliyordu ne var bunda şaşıracak.

" basak astsubay artık sizinle zaten tanısıyorsunuz."

" kılıç timinde" abim hayalkırıklıgı ile baktı. Tabi sahada olacağımı tahmin  etmemişti.

" evet basak artık kılıç timinde siz gerekenleri anlatırsınız.rahat " kopuz albay çıkınca emre ve galip gelip sarıldı Çiğdem düğünden dolayı sinirli olsada oda sarilip hayırlı olsun dedi

" hayırlı olsun hosgeldin" odun bey  tek cümle ile yetindi. Bu adam normalde konuşuyor mu acaba.

" Sen niye karargahta bir birim istemedin başak "

" abi sen bana Ankara olacak dedin saha olmayacak demedi ki "

" hah bahanen bumu "

" bence çok mantıklı " sanırım son kurduğum cümle pek mantıklı olmadı.abim ters ters bakarken Kağan abi sanırım beni kurtarmak adına konuştu

" neyse beyler bayanlar egitim alanına orda çene çalarsanız " egitim fena değildi gelki biz sınırda daha fazlasını yapıyorduk.

" ayaklarım koptu ya "

" lan Galip iyice patates oldun sen "

" lan sürekli dürüm yemekten iyice kilo aldık sayende bide beni suçluyor "

" aramızda yeni arkadaş var korkutmasaniz mi " batur abinin cumlesi ile istemsiz gülmüştüm.

" abi siz buna egitim mi diyorsunuz biz sınırda bunun 10 katını yapıyoruz ya "

" vay dayanikliyim diyorsun yani babalar "

" dayanıklıyim tabi abi "

  " abi ne abi yok karargahta abi yok "

" emredersiniz komutanım "

" iyi hadi atış alanına " selcugun atışları çok iyidi keskin nişancı olduğunu şimdi öğrenmiştim. Yorgun bir şekilde hangara geçip oturduk.

" size çay getirdim komutanlarım" duyduğum sesin gerçek olmamasını dileyerek arkama döndüm.

" bayındır " oda benim kadar şaşkın bir ifade ile baktı.

" hayır ya ben hayal görüyorum bu olamaz başak komutanım burda olamaz o vanda kaldı oradaydı orda olsun burda olmadın allahim Amin "tabi gözlerini açınca manzara değişmedi. Moral bozukluğu ile çayları dağıtıp çıktı.

" basak bu bayındır niye korktu bu kadar "

" naptin kız çocuğa doğru söyle "

" Pardon "kaslarim çatık bir halde bakınca galip direk geri vites yaptı

" yani komutanım çocuk çok korktu sebebi ne acaba "  bir süre konuştuk.bu süre zarfında selcukla hic konuşmadık sürekli telefonu ile uğraştı belki de sevgilisi vardi onunla konuşuyordu. Hangardan içeri  yorgun iki asker girdi.herkes sarıldı.

" babalar bu başak benim kardeşim artık bizimle "

" hoş geldin astsubayım bascavus turan huseyinoglu "

" hoş buldum komutanım "

" bende astsubay İlyas Karaca hoş geldiniz komutanım"

" hoş buldum sağol İlyas "

" eee napiyrouz şimdi" abim sorusuna cevap alamadan içeri giren astsubay bizi harekat merkezine çağırdı. Herkes yerine oturunca kopuz baba bilgileri anlatmaya başladı önümüzdeki dosyada çıyan ve onunla ilgili bir sürü bilgi vardı.

" sınırda olacağı bilgisi geldi yerel kaynaklar doğruladı. Yanliz çok dikkatli olmalısınız çocuklar bu defa elimizden kaçmamalı."

" komutanım planımız nedir"

" Çiğdem başak ve hilal astsubay önce gidecek kampa terörist gibi girecekler ortamının uygunluğuna göre de hareket edeceğiz "

" emredersiniz komutanım "

Selçuk'tan

İçimde kötü bir his oluştu. Neydi bu his korku mu iyide ne korkusu. Tabiki kaybetme korkusu. Basak geldiğinden beri sürekli zihnimi meşgul ediyor. Bir çözüm bulmalıyım bu duruma sonuçta aynı timdeyiz ve komutanimin kardesi bu hiç iyi olmazdı.onlar hazırlanıp ilk helikopter ile çıktılar biz öylece bakarken kendimde hissettiğim korkuyu emrenin gözlerinde gördüm. Oda basak için mi endişeleniyordu yoksa oda mı aşık olmuştu...

Bölüm sonu
Sınır 15 oy

SEVDAM VATAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin