11.bölüm

457 37 109
                                    

Başak'tan

Alana inip yaya devam etmeye başladık. Özlemişim dağda özgür olmayı. Çiğdemle ilk operasyon deneyimi olacak normalde kanka muhabbetimiz var asker komutan nasil oluruz merak ediyorum doğrusu.

" ee susacak misiniz böyle "

" ne diyelim komutanım bilemedim " hilal çok sessiz bir kızdı emrenin tam zıddı. Tabi benim dışımda kimse bilmiyordu emrenin hilale aşık olduğunu.zaten galip bilse herkes öğrenmiş olurdu.

" basak seninde sesin çıkmıyor "

" dağların tadını çıkarıyorum komutanım özlemişim "

" sıkılmazsın bizle dagdayizdir sürekli "

" Yine de timimi özledim komutanım abimi kırmamak için tayin istedim ama sanırım bu iyi bir fikir değildi "

" saçmalama böylesi daha iyi oldu. Herkesin aklı sende kalıyordu. Hem kılıç timi yabancı olduğun bir tim değil.yani turan İlyas ve selcugu yeni tanıdın ama onlarda bizim gibidirler.selcuk biraz sessiz biridir ama "

" biraz mi adam resmen görüntü var ses yok modunda "

" Galip gibi konuştun basak " kampa yaklaşınca karargaha haber verdik. Bu itlerin akılları pek olmadığı için cokda sorgulamadilar bizi. Yüzümüzü peçe ile kapatmistik zaten çıyan beni görünce hemen tanırdı buda Operasyonu mahvederdi.

Selçuk'tan

Basak ve Çiğdem tegmenin gidişinden sonra bizde çıktık. Haydar yüzbaşı çok gergindi  kardesi için endişeli. Herkes durumun farkında olduğu için kimse birsey demedi.karargahtan gelen bilgi ile kampa sorunsuz girdiklerini öğrenip biraz olsun rahatlamistik.

" bir sorun olmadan şu operasyon bitseydi "

" emre hayırdır bir gerginsin sen "

" komutanım Çiğdem teğmen basak hilal orda olunca ister istemez geriliyoruz"

" emrenin gergin olduğu pek görülmez selcuk komutanım ondan şaşırdı sanırım"

" gerginim galip iyisi mi sen benle bugün hiç uğraşma " emre kesin başak'a aşık bunun başka bir açıklaması yok onlar gittiğinden beri çok gergin endişeli.ben ne yapıcam şimdi. Ne diyorum ya ben zaten kızdan uzak durmak istiyorum emreyle onlardan banane demek istesemde icimdeki kıskançlık duygusunu yenemiyorum. Helikopterden inip kampa yakın bir yere konuşlandik. Kamptakilerle telsiz bağlantısı kurmayı denedik.

" emre varmi bağlantı "

" yok komutanım "

" iyilerdir umarım "

" sakin olun."

" komutanım kızlar o çıyan denen itin yanında nasil sakin olalım"

" Batur sen bari yapma anlıyorum eşini merak ediyorsun ama digerlerini toparlaman lazım "

SEVDAM VATAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin