Odamda boş boş oturuyodum ki oda ya Duygu geldi.
"Amaaan sana sevdicek mi yok bee taş gibi kızsın (!)"
İmalı imalı bakıp göz devirdim yada devirmeye çalıştım neyse artık.
Duygu bugün napsak diye düşünürken ben evde kalmak için ısrar ediyodum.
O sırada kapı çaldı.Birden kapıya koşturdum.Noluyo amk ben niye koşuyorum.
Ooo Doruk aşkım gelmişşş.Hemen kafasına bi tane vurup içeri geçtim.
O daha nolduğunu anlayamadan mal mal bakınıyodu tabi.Duygu ve Doruk nereye gitsek diye düşünürken bende giyinmeye başladım. Çünkü benim dediğim olmayacağı gayet bariz.(kıyafet multide)
İçeri gittiğimde bunlar üremiş galiba aq.
Berke, Duygu ,Doruk ve Tuğhan."Ee nereye gidiyoruz."
"Henüz seçmedik.Seni bekledik.Yani Berke bekliyelim dedi"
Kollarımı göğsümde bağlayıp koltuğa oturdum.
"Hayret Melis nerde?" dememe kalmadan kapı çaldı ve Berke kapıya fırladı. Göz devirip nefesimi dışarı üflüyerek arkama yaslandım.
"Selaaağğğğm aa Doruukk"
Doruk göz devirip kolunu omzuma attı.Seviyorum bu çocuğu yaa.
"Gitmiyomuyuz?"dedi Berke sinirle.
Bizde hepimiz kalktık tabi.
Kapının önündeki parkın ordaki banklara oturup ne yapıcağımızı konuşmaya başladık.
"Ay durun yeaa benim mekana geliiğn"
Hepimiz onaylamasakta oraya gittik.Mekana gelince acayip fena bi şok geçirdim ben afk.
SENİN MEKAN DEDİĞİN YER STRİPTİZ CLUP MU?
Sadece ben değil hepimiz şok olmuştuk.Tamam Melisten beklenicek bişeydi de bu kadar düşünemezdim.
Berkeye baktım.O en çok şok olandı zaten.Kendimi tutamayıp gülmeye başladım.Hepsi bana döndü tabi.
"Nee aklıma bişey geld- cklslflslflslfldldldlddk"
Hepsi göz devirerek kafasını çevirirken hep beraber içeri girdiler.
Duyguyla bende arabaya geçtik.Ya tamam anladım orda eğleniyosunuzda sabahın 12 sinden gecenin 1ine kadar eğlenilirmi.Hayır biz zaten beklemedik orda ama olsun yani.Ben sinirlenince arabayı alıp kaçtığım için ve aradıklarındada açmadığımız için yürüyerek gelmişler.Bide içmişler annem sikicek belalarını.
Abim gelince inş dövmez beni.Yoo eğer döverse herşeyi ifşa ederim.*kötü kız sakız patlatma ve sigara dumanını üfleme efekti*
Ah be Meliscim Bad girl sandık Bed girl çıktın.
Yatağıma yatıp elime tumbulur girl şeyleri çizeyim dedim kalem heryere aktı.
Temizliyeyim dedim daha çok yayıldı.
En sonunda şortumu alıp gezineyim dedim aradığım kıyafeti bulamadım.Ararken sinirlenip dolaba vurdum.Dolap geri yüzüme çarptı sonrada yere düştüm.
ALLAM SEVMİYON BARİ DALGA GEÇME???????
Yerden kalkıp sakince tekrar dolaba yöneldim.
Altıma yüksek bel şortumu üstünede siyah Arctic Monkeys tişörtümü geçirip siyah konverslerimi giydim.Saçlarımın üstünden düzeşlerici ile geçip telefonumu aldım ve arka cebime attım.
Bi kaç mağzadan bişeyler alıp eve döndüm.Ki tam dönerken yere düştüm.Allah belamı versin.
Verdi zaten amk jkdkdkdk
O sırada Melis ve Berke geldi yanıma.
"Ayshh iyi misn bebeğim yaaa"
"İyiyim."
"Duru dizin sikilmiş yavrum farkında mısın?"
"Sıkıntı değil."
O sırada birden havalandım.Yani cidden havalandım.Uçuyom amk.
Berke beni kucağına almıştı.Eve kadar hatta koltuğa kadar taşıdı.
Bende sadece teşekkür edip olanları Duyguya anlattım.
Müzik: Arctic Monkeys - Arabella
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kankama Aşığım
Comédie"uyan artık abiğ" Zorluk çıkartan , sıkıcı , bencil , korumacı bi abim var. Adı Tuğhan . Sevgilisi yok çirkin biri (Aslında taş) . Tek çarem onu öldürmek . Onu çok seviyorum ama bazen beni deli ediyo. "Abi ben Berkelere gidiyorum" "Dur la gitme biy...