13/"Ne yaptığımı bende bilmiyorum"

5.2K 268 21
                                    

Eve geldiğimde herkes uyuyordu. Yani kimse beni merak etmedi mi ? öyle mi ? birazcık bile mi ? accık ? hm ok peqi .

Cidden bizim odamızda Aynı yatakta Asya ve Arda uyuyodu. Cidden ?

Bavulumu alıp Barbara'nın evine gittim.Kapıyı çalıp içeri daldım.Yüzsüz ben B| .

İçerde Sadece Barba-

Barbarada Franciskonun gömleklerinden vardı . Francisko da yatağın üstünde oturuyodu.

Olamaz.Olamaz.Auv.Tanrım.Olamaz.

"Barbara sen ?"

"Ah hayır senin düşündü-"

"Lanet olsun seni aptal kes sesini sen , sen bunu İsebellaya nasıl yaparsın Barbara ? Tanrım İsabellaya söyleyeceğim hemde şimdi?"

Amerikalı gibi konuşup cool cool İsebellayı aradım.İsabellayı sevmiyom çümkü.

"Ah lanet İsebella hemen Barbaranın evine gel"

İsabella kısa sürede buraya geldi.Tabii olanları kendi anladı.Oturup ağlamaya başladı.Ayh çk ciddili bi drm .s

Bende Franciskonun yüzüne tokat atıp tükürdüm.Barbarayada omuz atarak otele döndüm.

Geldiğimde saat 03.30'du Egeyi otelin lobisinde buldum.

"Duru nerdeydin" sesi ağlıcak gibi çıktı.Bune ya herkes ciddili ciddili tövbest .s

"Hiç şimdi mi merak ettin ? Ettiysen söyliyim bi arkadaşımdaydım"

Ona herşeyi anlattım.Sonra yatağıma uzanıp uyuduk.

***(Son gün)

Bugün son günümüz olduğu için eşyalarımı topladım.

Ve sonunda yemek yiyip havaalanına ilerledik.

Uçağa biner binmez uyumaya başladım.Ama bu sefer Tuğhan ve Asyanın ortasında oturdum.

Uyudum.Kitap okudum.Yemek yedim.Uyudum.Uyudum.Uyudum.

Zamanım böyle geçti yani.Sonunda türkiyeye geldik.Antalya cidden çok güzel.Eve gelip yine uyudum.

***

Uyanarak annemin yanına gittim.

"Kızım bi kafe var ya orda garson aranıyomuş işe girsene oraya"

"Tamam bakarız"

Giyinip Annemin dediği kafeye ilerledim.

"Merhaba garson arıyormuşsunuz"

Bla Bla Bla Bla Bla Bla

"Yarın başlayabilirsin"

***

Hepimiz içeride otururken babam konuşmaya başladı.

"Kızım abin ile size bir ev aldık.Tabii eve de gelme şartıyla herşey hazır tek eve gitmebiz eksik ve ehliyet almadan isteğin arabayı alalım ehliyet aldığında kullanırsın"

"Oha baba ciddi misin?"

"Hayır babanım.:D neyse eşyalarınızı toplayıp gidin"

Bu ne lan zorla gönderme çabası.

Bavulumuzu toplayıp eve doğru yol aldık.

BABAM.BİZE.VİLLA.GİBİ.BİSEY.ALMIŞ.

Kankama AşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin