Merhaabaaa
.HihiHi Neyse +3de yb gelir
İyi Okumalar(!)
"Ne var abi yağ siktir git siktir git"diyerek odama koştum.Ve kapıyı kitledim.Atarlı genç. Hatta Ergen.
Sonra odaya Bruno Mars girdi.Şaka lan şaka sadece abim kapıya vurmaya başladı.
"Aç lan şu kapıyı ben çıkıyom bara gitçem ancak kapıyı açarsan gidebilirim paralarım orda"
Kendi kendime piç smile yaparak kapıya yaklaştım.
"Kapıyı açıcam , fakat ... beni de götürüceksin"
"tamam hadi"
Kapıyı atçım.Ama Tuğhan hemen fırladı ve evden çıktı.Bende Asyayı aradım.Barda Asyanın kuzeni çalışıyoda .
"Neyse çok içme baay"
Telefonu kapatıp dolaptan Beyaz üstü dar kolsuz altı bol bi elbise seçtim.Onun altınada topuklularımı giydim.
Çantam,Telefonum ve anahtarları alıp bara gittim.Tabiki abimin gittiği bara değil.
Arabama binip bara gittim.İnip topuklularımdan ses çıkartarak ilerledim.
Evet bağzen bu bok hayatımdan nefret ediyorum.Ha ben gerçekten mutlu olamıyacağımı düşünüyorum.Doğrusunu söylemek gerekirse olamıyacağım da .
Barın kapısına geldiğimde iki dev gibi olan adamlar beni içeri sokmadılar.Ben de Asya'nın kuzenini aradım.
Asyanın kuzeni Kaan kapıya geldi.İçeri girdim.Etrafı kolaçan edip bir bar masasına oturdum.
Barmen Kaan oluyor ve Asya tarafından tembihlenmiş de aynı şekilde .
"Duru çok içmicekmişsin"
"Ya kafamı dağıtmam gerekiyor Kaan üstüme gelme sende lütfen"
"Peki alkol komasına girme sakın ;)"
-Surat ifadeleri o anki ifadeleri olacak-
Sadece gülümseyip bir kaç bardak içki içtim.
Sonra yanımdaki çocuk birşeyler söyledi.Ve bu çocuk nefret ettiğim Ayaz. Ayaz eski sevgilim.
Uyandığımda kahvaltı salonuna gitmek için Ayaz'ı aradım gelmeyip işi olduğunu söyledi.Sonra aklıma Asya'yı aramak geldi.Geldiğinde evden çıkıp MorÇiçek Kahvaltı Salonu'na gittik.
Oturup kahvaltı sipariş ettik.Bir süre sonra siparişler geldi.Asya beni ayağı ile dürtükledi.Ve gözleri ile karşı tarafı gösterdi.
Bir kız ve çocuk vardı.Çocuk onu öptü sonra suratını gördüm.Çocuk resmen Ayaz'dı.O beni görmedi.Sıcak çayları kafalarına boşalttım.İkiside yanarak söylendiler.Ve o çalıştım kafadede karşılaştık.O da çalışıyordu.Bu yüzden işten ayrıldım.
"Çok içme :D"-Piç smile-
"Umrundamı? -_-"
"Hayır"
"Neden sordun?Hem sana ne ya umrunda olmak isteyende yok bu arada gider misin"
"Sevgilinden mi ayrıldın takma"
"Ayaz git"
İnat edip gitmediğinde bir kaç bardak daha içtim.Daha sonra bir kaç tane daha.Alkol komasına girmiş oldum.
Kaan ise Asya'yı arıyordu ki Ayaz durdurdu.
"Iı ben sevgilisiyim ismim Berke "
"Iıaaav peki"
sadece bu kadarını biliyorum.Sonra sızmışım.
-Yazarın Ağzından alıcam-
Ayaz Duru'yu alıp kendi evine götürür.Durunun ayakkabılarını çıkartıp yatağına yatırır.Ayaz ona asla zarar vermek istemez ve ona tekrar aşık olur.
Duru ise kimseye aşık olmamaktadır ve Egeyle çıkmasını kafasına çok takmaktadır.
Bu yüzden kendini değiştirmeye karar verir sevecen olmak yerine soğuk ve kararlı olmaya başlar.
Ve kendini içkiye bağlar.Siyah ve abartılı şeylerden hoşlanmaya başlar.Ve en önemlisi Bruno Mars sevgisini içinde tutar.Berke Ege bunlar sadece gelip geçici hoşlandığı kişilerdir.
Ayaz ise ilk ve tek aşık olduğu kişidir.Bu yüzden hayatı yıkılır.Abisiyle kavga etmeyen.Sevgilisi ve arkadaşı olmayan bir kıza dönüşür.Asyayadan bile soğumaa başlar.Ve hayatı yıkılır.
Selam biraz morelim bozuk olduğu için ciddi bi bölüm oldu.Mesaj olarak İthaf isteyenler söylesin ayrıca sanırım ciddi olmasını istiyosunuz görüşlerinizi bekliyorum. +3de gelir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kankama Aşığım
Humor"uyan artık abiğ" Zorluk çıkartan , sıkıcı , bencil , korumacı bi abim var. Adı Tuğhan . Sevgilisi yok çirkin biri (Aslında taş) . Tek çarem onu öldürmek . Onu çok seviyorum ama bazen beni deli ediyo. "Abi ben Berkelere gidiyorum" "Dur la gitme biy...