34/Oyku İdil

3.1K 166 27
                                    

İşkence mesajları aldığım için bir an önce yazmak istedim.Gelen mesajlar cidden ürkütücü *Vatsapdaki gülmekten sıçma emojisi*

Neyse uygulamayı telefonumdan sildiğim için bayadır yazamadım özür-,-.Ve ayrıca 30,4K falan olmuşuz ben şok

ben iptal

ben wefad

İyi Okumalar(!)

Öküz gibi yataktan kalktım.Başım dönünce tekrar geri yattım.Zaten biç yazarım yazmadığı için kış uykusuna falan yattığımı düşünmeye başlamıştım.

Neyse sadede gelelim.Bu yazarımın girmediği zamanlarda Yaz tatilinin son gününe geldik.

Bende tatile çıktım.

Şaka lan ne tatili göt büyüttüm.Abim ve Asya tabiki çıkmıyorlar.

Berke de boşta bende aynı boştayım.

Talipleri bekliyorum.

Ben böyle mal mal düşünürken içeri öküz abim girdi.

"Ne var lan oç , ya uygunsuz bir pozisyonda olsaydım."

"Anan oç derdim de anama gidiyo laf , sen zaten kendin uygunsuzsun Duru beya neyse telefonunu versene qnq"

"Al telefon"

O türklere özgü Nah işaretini yaptım.

Tam bir şey derken annem abime bağırdı. Evet eski evimize döndük.O evi ve benim arabamı sattık.

Abim bana sonra sikicem seni deyuşuk bakışı atıp kapıyı kapadı.

Bende rahatlamışça bir oh çektim.

Okul kıyafetlerim olduğu için yeni falan almadık.

Neyse buraları boşverin de yarın okul açılıyor lan!*Vatsaptaki ağlamaktan sıçma emojisi*

Üstümü giyinip- şaka iyrenç uyumsuz pijamalarımla aşağı indim.

"Bu ne hal Duru?İnsan biraz bakım yapar.Nasıl kızsın sen?Yok yook biz yapamamışız seni.Olmamışsın sen.Sana kızım değil enişte diyesim geliyor bak vallahi İsmayıl(Vine hesabı olanlar bilir hjsj) amcanın kızı nasıl taş gibi. Senin şu haline bak.Git bakım yap kendine yada git kendini camii avlusuna falan bırak saçlara bak bok götürüyo.Iyy şuna bişey de beeeey."

"Abartma hanım.Sabah hali o kız bir giyinsin o zaman gör sen onu."

"Anne iyi misin?Bu kelimelerle hayatımdan bir 10 yıl çaldın.Utanmasan evden atıcaksın."

Abim olanlara gülüp intikam almışca sırıttı.

Ben de ona Sonra görüşeceğiz *Türk filmlerinde kötü adamların gülüşü* bakışını attım.

Annem hala bana git üstünü değiştir falan derken hiç onu takmayıp masaya oturdum.

Ağzıma bir salatalık atıp telefonuma baktım.

Berkeden mesaj vardı.

"Tatilimizin son gününde bir şeyler yapmak ister misin?*Zafer işareti emojisi*"

Mesajına karşılık vermeden önce annemden laf almaya çalıştım.

"Anne bugün bir yere gidicen mi?"

"Ayşenlere gidicez gelcen mi?"

"Ay yok kalsın o kadın bana hep oğlunu ayarlamaya kalkıyor"

"İyi , ama oğlu çok yakışıklı kız"

Babam anneme kötü bakışlarını atarken annem Aa iyi be çocuğu mu kıskancan ayıp artık bakışlarını attı.

Kankama AşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin