Kamkiler ekleyebilirsem Multi: Yeni Berkeeeğ
Bölüm şarkısı :Alexandra Stan : Cherry pop
İyi Okumalar (!)
O gece yemek yedikten sonra sabaha kadar oturduk.Ve bunun sonuçlarını şimdi çekiyorum.Ee ne demişler akıllar ayaksız başın sonuçlarını çekerler.Bu söz böyle değildi ama neyse siz idare edin artık!
Ha ne olduğunu anlatayım!Gece boyunca kprku filmi izledik.Götüm sıkışınca Tuğhanın yanına gittim onu tekmelediğim için istemedi yanında.Sonra Asya'nın yanına gittim.Neymiş sıkıştırıyomuşum hanfendiyi(!)Sen önce açta götüne bak Orospu!
Neyse sakinim!
Ama git sen aç aç bak götünü kevaşeee.Tamam gerçeqten sakinim Yakuşuqlu *göz kırpan biçız emojisi*
Neyse sonra Berke'nin yanına gittim.Ama oda ben senle yatamam dedi.Sonra aklıma geldi namusumla oynar falam hiç uğraşamam *Tiki kızın sakız çiğnerkenki yaptığı gıcır gıcır ses*
Sonra bende sabaha kadar oturdum.İçim geçmiş uyumuşum sabaha karşı.Hani saçma sapan bir söz söylemiştim ya az önce onun sebebi Asya'nın başımda Hayvanat gibi bağırması!?Hatta Anırması!? Ve siz az önce söylediğim saçma sözü unutun Rüyadasınız gidin zıbarın!?
"Duru kamka ya Ada vardı ya bizim okulda"
"Nolmuş Ada'ya"
"Arkandan konuşmuş kamka"
Yataktan hızlı hatta hiç binmediğim ve hızını bilmediğim jet hızında yataktan zıpladım.
"Ne demiş lan!?"
"Kezbanından tut biçızına kadar kamka dövek mi!?"
"Dövek mi dersen seni döverim ameke yürü lan adresini ver görcek o ameke o saçlarını götüne sokucam onun!?O hani dişleri varya çıkartıp onlar ağzından sokup götünden çıkarcam onun!?"
"Tamam lam bişey dicem kızın arkası var boşverek mi!?"
"Banane lam isterse Kaan Tangözenin kızı olsun şaka şaka Kaan Tangözenin kızı olsaydı en yakın arkadaşım olurdu!Neyse ver telefonunu arıycam ver ver!?"
"En yakın arkadaşım derkene ne diyon bacım?"
"Tabi senden sonra büyüksün apla!?"
"Okeeğy adam olucaağksın okeeğy?"
"Ya kaç kere dedim şöyle konuşma diye amk kızı"
Omuz 'SiLKince' farkındaysanız Silkinceye vurgu yaptım.
Neyse omuz silkince bende iki omzumu kaldırıp yataktan kalktım
Sonra yemek falan yedikten sonra Asyanın telefonu ile Orospumuzu aradım.Hatta Kuzen kitabındaki İrem'in deyimiyle Eteksiz Götümüzü aradım!?
"Alo Gö.. Yani Ada Turkuaz kafeye gelebilir misin?"
"Ays cnm glrdm ama çok önmli işlrim vr!?Sna hrcymm!"
"Sikerim önemli işini lan!?Gelceksin sen nasıl benim arkamdan konuşursun Kevaşe?"
"Aysh kim söyldi yha .s!?"
"Söylediğim gibi Turkuaz kafeye gel!?"
Telefonu yüzüne kapatıp dolabımın başına geçtim.Bir dar kot pantalon üstünede bi lekos kdkdld geçirip telefonumu alıp çıktım.
Asyayla Turkuaz kafeye gelip bir masaya oturduk.
Bir yarım saat sonra Eteksiz değil direk olarak götümüz geldi.Hatta Facebookta Anti -Eteks (Ada Buzul) diye bir sayfa açıcam.
"Aysh bırda mydnz yha niyse janım ne konuşucuz!?"
Şeytan diyo çak ağzına bitane sok elini ağzınaıkar ciğerlerini böbreklerini.
"Şimdi canım sen bir düzgün konuşursan konuşuruz!?Neyse gel seninle başka biyerke konuşucaz"
Önce bir mızmızlık etsede zorla tenha biyere getirdik bunu ayrıca fesat okuyucularım olduğunu Çhok sefqili yâzârım DâMLâ ile görebiliyoruz.
Her neyse biz aldık bunu bi köşeye tam Asya bişeyler anlatmaya çalıştı saçına bir asıldım hani güya tenhadayız tüm Antalya toplandı!?
O sırada Asya bir bağırdı.
"Kanka sevgilisiyle bide arkasıyla gelmiş koş"
"Hani lam"
Arkamı görmemle Antalyanın yarısını gördüm.
"Koşa lan koş"
En son Asyayla koşup izimizi kaybettirmiştik.Sonra Starbucksa girip bir kahve.. Şaka lan şaka ben bi kahveye 10 tl veremem evde yapar içer falımada bakarım.
Kahve yerine bime gidip Le Kola ve Mahmod Tuncer Cipsi aldık.Şaka öyle bir cips yok ben uydurdum.Yani götöş yazarım uydurdu.Neyse kolalar ve cipsi alıp eve doğru gittik.Eve geldiğimizde asansore binip stop'a bastık.Tüm yiyeceklerimizi yedik sonrada eve gittik.
Olanları abimlere anlattığımda gülmekten : •Mavi sıçacaklar , • Götleri çatlıyacak , • Asfalt kemiricekler , • Mazot içiçekler ,• hamile kalacaklar diye çok korktuk ama ne yazık ki atlattılar .
Sonra yemek yapmaya üşendiğimiz için dominosu aradık.Yine şaka biz fakiriz unuttunuzmu ? Kul Fast Food adında bir dönerci var.Ordan 4 tane döner ayran söyleyip gelmesini bekledik.
Sonra kapıyı tab2 PhâeN••• Açtım.
Sonra siparişleri getiren keko bi adam-çocuk karışımı birşey bana yavşamaya kalktı inanabiliyor musunuz bana ?
Keko keko göz kırpma çabaları falam . Bende sinirlendim Bozuk paraların hepsini aynı anda adamın kafasına bir attım.Sonrada paat diye kapattım kapıyı . sinirlendiriyorlar adamı!? Yada kızı !? halla Hallah !?
Mirhiba genjler ithaf isteyen mesaj veya yorum atsın yorum atın yorum dldldk mutlu edin bu kızcağızı djdkkdk ••••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kankama Aşığım
Humor"uyan artık abiğ" Zorluk çıkartan , sıkıcı , bencil , korumacı bi abim var. Adı Tuğhan . Sevgilisi yok çirkin biri (Aslında taş) . Tek çarem onu öldürmek . Onu çok seviyorum ama bazen beni deli ediyo. "Abi ben Berkelere gidiyorum" "Dur la gitme biy...