Diğer kitap=E.D.D
Gözlerimi heycanın verdiği enerji travmasıyla açtım.
Giyinip(Şort üstüne göbeği hafif açık gömlek turkuaz buz mavisi gibi bi converse)
Aşağı indim.
Egee Ego yığını nerdesın gıcık" diye evde bağrındım.
Ege de birden mutfaktan çıkıp beni kucağına aldı.Tokatı hayvan gibi geçirdim.Sonra beni yere güm diye attı.
"Yavaş olsana ibne orospu çıcığı gerizekalı sikerim seni ebenin a-"
Ağzımı zorla eliyle kapatıp susturdu.
"Kızım sussana ! Babanlar evde yada Babamlar " diyip sırıttı.
Gülüp mutfağa geçtim.
"Günaydın"
"Günaydın kızım"
Hayvan gibi yemek yiyip kalktım.Ailece yurt dışında nereye gitçeğimizi konuşmaya başladık.
Tabii Sirke de geldi.
Bir çok şıkkımız var.Brazilya , Almanya , İngiltere , Amerika , Londra , İtalya , Fransa , Ajerbeycan , Romanya
Ama biz İngiltereye gitmeye karar verdik.
Babam Ege ve Sirke biletleri almaya gittiler-Görende marketten cips alıyo sancak iks de iks de-
Bende evde bavulumu hazırlamaya başladım.
Hmm 5 Elbise koy . 9 tişort koy . 12 gömlek koy . 8 şort koy . 6 pantalon koy . 10 tayt koy . 5 vans 5 konvers.s 4 platform . 3 sandelet - terlik bikaç tane de takı sıkıştırdım. Birde gerekli şeyler -,-
Ardından aşağı indim.Annem hala gönderme konusunda ay bilmem kii hareketleri yaptığı için ona aldırmadan abimin yanına gittim.
"Pes atak mı Abiii"
"Tamam la geh kapışah"
Abimin yanına oturup kolu elime aldım. sağ kolu mu sol kolu mu derseniz Game over bitchler -,-
"Orta şuut ve gool ee abi son golü de ben attım.Ve yendim ne düşünüyon"
"Duru sihtir git başımdan yoksa yere adeta bir bülent ersoy Abi-Ablamız edasıyla bayılırım."
"Ha.Ha yurt dışına gittiğimde kurtulursun."
Atarlanıp odama çıktım.Sonra gelen kapı sesiyle aşağı indim.Babamlar gelmiş kim olabilir.
-_^ hm bakalım napmışlar .
"Babaa naptınız" diyerek seke seke babamın yanına gittim.
"Kızım aldık bileti Pazartesi yola çıkıyosun ve abinde geliyo ayrıca istersen Asya veya Hirayı çağırabilirsin."
"Ya abim gelmesin huff"
"o kadar şey söyledim buna mı takıldın Duru neyse hadi al Berkeyi Egeyi çıkın odana arıcaksan Asya kızımı da ara "
Babamı onaylayıp odama çıktık.Asya'yı arayıp olanları anlattım.
~Asya
Duru aşkısı İngiltere'ye gidiyomuş.Tabii en yakın kankisinide çağırdı bu ben oluyorum . iks de
Bende kabul ettim.Ama aneyime sormadan şimdi ona sormaya gidiyorum.
"Anne Duru İngiltereye-"
"Tamam git kızım ben Ali amcanla konuştum."
"Sağol Babac-"
"Mahmut? bana sormadan nereye gidiyo bu kız? tek başına salıcak mısın? yok şeyyaparsa oranın erkekleri kızın namusunu he ne deriz elaleme biz . yollamıyalım. yok tık-Damakla yapılan ses :D- Cık cık cık olmas yollama-"
"Yeter Buse Yeter Asya gidicek hem Durunun abiside gidiyo git bavulunu hazırla kızım dinleme anneni"
Anneme göz devirip sevimli sevimli sırıtarak odama çıktım.
Bavulumu hazırlamaya başladım.10 Seksi elbise 10 topuklu platform 3 gömlek 2 tsort 2 pantalon 5 tayt 4 sort 2 spor ayakkabı .
Ben Duru gibi değilim yanii ben genelde abartılı şık seviyorum o isee hmm biraz spor şık.
Ama tarzı çok hoş.
Arda
"Askiiiim seni cok ozledim ben Pazartesi gunu ingiltereye gidiyorum"
Dakikasına cevap geldi.
"Nereye askim sacmalama"
Tüm olayları anlattım.Ve işin iyi yanı Arda da geliyo bileti yarın alcakmış.
~Tuğhan
Ayağa kalkıp odama çıktım.Üzerime Arctic Monkeys tişortümü geçirerek seksi seksi merdivenlerden indim.
Kapıyı çalan Asya'ya kapıyı açtım.Tabi çok seksiyim.Ama Asya seksiliğimi bozarak beni ittirdi.
"Uuff çekil şurdan Tuğhan işim gücüm var ve hiç seksi değilsin."
"Seksi ve Kuul beni görünce korktun aşık olmaktan deeğ mi Asyaa"
"Ne korkucam be Manyak! Ayrıca Seksi ve Kuul değil Pislik ve Egoistsin ayrıca gıcık şimdi çekil önümden"
Asya ahh ahh bu kız bana aşık ama anlatamıyorum ki.Bide utanıyo utanıyo hep sevdiğinden yapıyo yani.
Bide siz beni çok soğuk sandınız dimeeğ?Hayır ben hem sevimli hem seksi hem yakışıklı say say bitmezim yani.
Sokağa çıkıp bankta oturan kızların yanına gittim.
"Selam kızlar ben Tuğhan oturabilir miyim?"
"Tabiki canooom çok yakışıklısoon ayhh yerim yhaa uf çok tatlı dimeeğ Merveeğ"
"Ay eveeet banklar götümü acıttı bacağına oturabilirmiyeem?"
Lan ben bunları kız sanmıştım.Her yeri badana boyalı 5m topuklulu götleri gözüken elbiselerle sürtüklük yapan oropular lan bunlar .
Hemen karizmatikliğimi alıp.
"Abaza mısınız ? Sürtük mü gızım ? Ananız babanız yoh mu sizin ula insafsızlar siz herkesle Halay çekersiniz lo ben gidiyom de sihtirin gidin"
kızların yanından ayrılıp başka bi banka -yani oturulan yere oturdum-
~Duru
***
Baya heycanlıyım çünkü İngiltereye yarın gidiyoz.
Bu arada çok sevdigim bir laf vardır. EBENİN AMI diye bu lafı çok seviyorum. Yani harika çok şey anlatıyo geçen babamın yanında söyledim yanlışlıkla
Adamın başı sinirden tam tur döndü ama yinede döndürdüm."Annemin dizisi" diye o kelime ile bu kelime farklı ama bi kere oldu işte.
//////////////////////////
Mirhiba arkidişlaar . Yb istidiydiniz yaptım.Alon size yb ithaf isteyen mesaj atsın . Ne kadar hızlı Vote Yorum gelirse öyle hızlı Yb ve güzel bölüm gelir . Ayrıca Yorumlarla beni överseniz yada tavsiye verirseniz fena olmaz :D :D :* :* Hadi neyse by . :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kankama Aşığım
Mizah"uyan artık abiğ" Zorluk çıkartan , sıkıcı , bencil , korumacı bi abim var. Adı Tuğhan . Sevgilisi yok çirkin biri (Aslında taş) . Tek çarem onu öldürmek . Onu çok seviyorum ama bazen beni deli ediyo. "Abi ben Berkelere gidiyorum" "Dur la gitme biy...