Arkadaşlar 3 kez yazdım silindi.Ve annemle bi konu da kavga ettik.Morel 0 . İğrenç oldu ama iyi okumalar +1 vote de yb gelir
İyi Okumalar (!)
***
Her zaman ki gibi uyandım ama her sabah uyandığım yerde değilim.
Çünkü gece sabaha kadar abim ve Ege'yle How I Met Your Mother izledik.
Ve biz kıyafetlerle uyumuşuz.Abim beni düşüncelerimden arındırdı ve böğürmeye başladı.
"Ula garı galgsağa artıg sabagdan beeeeri begliyoz siye lo gidcez yae iglintereeğ cabug oluve bea"
Abimin böğürmesi ile göz devirip karşılık verdim.
"Ula geliyom değdim bea ne bögürüyogsun sabag sabaaag siye geligyom degdim yae"
Abiminle Ege gülüştüler.Bende giyinmeden yataktan kalktım.Evet aynen öyle.Sebebi şu ki her şeyim bavulda sonuçta.
Neyse saçlarımı maşalayıp at kuyruğu yaptım.
Ayakkabımın tekini giyip uyuduğum için öbürkünü zıplayarak giydim.Ardından evden çıktık.
bu arada babam abime araba almış ok by bba.s
Abim arabasıyla bizi havaalanına bıraktı annemlerde geldi tabii.
Havaalanında Asya'yı görüp sarıldım.Ama yanında olağan üstü bişey vardı.
Yohsa Arda mı lan o ? Yok daha neler ?
"Asya bizde seni bekliyoduk.Eheheh" deyip güldüm.Bu arada Egeyle çıkmasam yavşardım.
"Beklemeseydin ayıptı zaten Dalga"
"İsmim Duru canım"
Abim hayvan gibi atladı tabii.s
"Asya beni sevdiğin için kıskandırmana gerek yok ama anla ben seni sevmiyorum yani kardeşim olarak görüyorum.Bah Duru neyse sende osun bebeyim muck muck okeeey"
Abime göz devirip banklardan birine oturdum.
"Uff Tuğhan salak mısın?Zaten sevmiyorum seni. Kardeşin de olmak istemiyorum . Bela mısın? Ali amca sana tasma alamadıysa ben alırım. Ali amca oğlunu başımdan alırmısın"
"Tuğhan gel lan buraya kerata rahat bırak kızı"
O sırada uçağa binmek için ayağa kalktık.Annem ağlamaya başladı filam .
Anneme ve babama sarılıp uçağa bindik.
Ben Asya ve Arda oturduk ben en sonda Asya cam kenarında Arda da ortada .
Ege ve Berke ortalarınsa bir kız Tuğhanda yaşlı teyze ve amcanın yanında oturdu.
Uçak kalktı. Ama keşke Egenin Berkenin ortasına otursaymışım.Aralarındaki Kaşar kız bi Berkeye Yavşıyo bi Egeye .
yanımdakiler zaten yiyişiyolar . Tuğhan zaten geldiğine pişman.
"Yeter artık Asya otelde yiyişin"
"Bişey yapmadık ki Duru sadece sarıldık."
"Aşkım ,... boşver Duru Hanım birazdan uyur" -Ay aynı Sebnem&Selim tavirlari ikisininde ayni olcak-
"Hayır uyumıcam canım anlatabildim mi?"
"Anlatabildin ama emin ol ki yolun yarısı uyuyarak geçicek"
deyip o ukela tavrını sergiledi. Gıcık.
Selaaam nasıl olmuş dediğim gibi Durunun tavırları her konuda Şebnem gibi olucak Arda da Selim gibi olucak tavırları . dediğim gibi +1 votede yb gelir . Baaay :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kankama Aşığım
Comédie"uyan artık abiğ" Zorluk çıkartan , sıkıcı , bencil , korumacı bi abim var. Adı Tuğhan . Sevgilisi yok çirkin biri (Aslında taş) . Tek çarem onu öldürmek . Onu çok seviyorum ama bazen beni deli ediyo. "Abi ben Berkelere gidiyorum" "Dur la gitme biy...