Arkadaşlar mobil olduğum için yazım hataları olabiliyor kb bölüm şarkısı Serebro - Mama Luba
İyi okumalar(!)
Öncelikle Ayaza kapıyı açmakta verdiğim karar açmamaktı.Sonra Tuğhan Asya ve Berke gelip kavga çıkınca kapıyı açtım.Neyse o kavgaya dayanamadım araba anahtarını alıp kapıdan çıktım.
Araç içi kameramı alıp arabama taktım.Daha anahtarı çevirmeden önce Asya ve Hira arabaya bindi Hira Arka koltuğa Asya ön koltuğa geçti.
Ve Mama Luba şarkısını son ses açtı.Amaçlarını anladım sanırım!
Bende arabayı kullanmaya başladım.Biz götümüzü başımızı açmasakta şekerlerimize o şeyleri takmasakta
Sonra anayola çıktık.İlerledik ama çevirme olduğu için plakayı çıkarttık.Halimiz komedi filmiydi
Güneş gözlüğümü çıkartıp bi kenara fırlattım.O sırada biri otostop çekiyodu.Çocuk acayip taştı ama .
Sonra bizde arabaya aldık.
Çocuk halimizi müziği duyunca resmen kaçmaya çalıştı.Kapıları falan kitleyince korktu korkunca kapıları açtım.Polisi falan görünce arabadan atladı yazık .
Neyse bizde yorulunca arabayı eve sürdüm.Galiba geri döndüm.Küçük süreli depresyon mu desem ? ondan galiba .
"Duru geri geldin."
"Hah evet tatlım şimdi bana bir kucak ver !"
"Töbe o nedemek lan öyle kucak mucak sıçarım azına"
"Sarılmak anlamında mal" gözlerimi devirip ayaklarımı duvara yasladım başımıda yere sarkıtarak koltuğa yattım.
"Hea tamam gel bahalım buraaa"
"Pozisyonumu bozamam tatlım şansını kaybettin"
"Tamam"
"Odunsun Asya"
"Sağol"
Gözlerimi devirip güldüm.Birr kaç dakika durup koltuğa oturdum.çünkü beynime kan gitti ve başım acımaya başladı.
Abim ve Berke bu halimi görünce afallayıp sarılmaya kalktılar.Ama kabul etmedim.Koltuktan dahil kalkmadım o derece .
"Özlemişim bu halini lan mal"
"Siqtir ben yokkem kimler vardı acap"
"Eben vardı severmisin"
"Aaa çok severim yolda karşılaştık geçen gün mezardan çıkmış pazara gidiyomuş"
"Ovv selam söyle"
"As"
Sonra ekledim. "Neyse ben yatıcan yoruldum bugün bay"
Odama çıktım.Makyaj temizleme jelini peçeteye sürdüm.çünki pamuğum kalmadı.Neyse makyajımı çıkardıktan sonra üstüme pandalı pijamamı geçirdim.
Terliklerimi giyip aşağı indim.Mutfağa gidip su içtim.Mutfak tezgahına yaslanıp yaşadıklarımı düşündüm.Ne kadar komikti ya.Ergenliğe yeni giren çocuklar gibi davrandım iki bölüm boyunca. Halime ufak bi kahkaha attım.
"Neye gülüyosun gece gece"
"Yaşadıklarıma Ne kadar komikler dimi Berke?"
"Ya , tabi öyle "
Gülümseyerek odama gittim.Yatağıma oturdum.Ve birkaç hayalden sonra uyumuşum.
***
Ağzıma bi zeytin atıp ayaklarımı sürüye sürüye banyoya gittim.İşeyip Yüzümü yıkayınca duş alıp kahvaltıya indim.
Berke hazırlamış bu sabah kahvaltıyı.
"Günaydın"
Kimse takmayınca bozmayıp masaya oturdum.Tabağıma baharatlı omletten koyunca herkes birbirine baktı.Tek kaşımı kaldırıp hepsine teker teler baktım.
Bikaç şey doldurup yemeğe başladım.Omleti ağzıma attığım gibi götümden dahi alev çıktı.O kadar acı yapmış piç.
Su bulamayınca damacananın su koyma yerine yapıştım.Ağzıma su pompalayıp masaya geri döndüm.
"Zehirmi koydun bunun içine ya?"
"Baktımda , bulamadım."
"Kiraz mevsimi dizisinin repliğini canlandırmak için yaptın dimi piç!?"
"Hea ondan hadi ye omletini soğumasın"
Söylene söylene oturdum masaya . Açlıktan yedim omleti onu bulamayanlarda var. Neyse kalktım ve dolabın önüne geçtim.
Güllü bi dizin bi karış üstünde yüksek bel bi etek giydim.Üstünede Beyaz gösünde tek cebi olan yarım bi tişört giydim.Saçımı düzleştirip konverslerimi giydim.
Pembe büyük çantamın için gerekli olan herşeyi doldurup aşağı indim.
O sırada Berkede giyinmişti uyumluyduk.Güllü etek giymemişti ama uyumluyduk .
Herneyse konumuz bu değil.
"Duru gidelim mi ?"
"Tab2"
Koluma girip şüför taklidi yaptı.Gülümseyip Berkeye bir kez daha aşık olduğumu anladım.Her neyse konumuz yine bu değil.
İlerde bir kafeye geldik.Söför taklidi ile arabadan indim.Tam ilerlerken durdurdu.Elimi tuttu ve gülümsedi.Bende çocuğa mal gibi baktım.Tepkisiz hemde.
Halime gülüp başını öne eğdi tekrar yüzüme baktı .
"Yürücek misin lan "
"Romantik ve kibar bişey dersin diye beklemiştim lan"
"Yürüycek misiniz lan "
Onun taklidini yaptım.Kafeye girdik.Kafeye girdiğimde Ayaz ordaydı.Ve onun sevgilisi .
Gülen suratım birden düştü . Ve Berkede bunu farketmiş olmalı.
"İyimisin Duru?"
"Ha evet ya "
Gülümsedim ve masaya oturduk.Bir garson geldi.Waffle ve Kola aldım. Berke ise bişey almadı.
Bikaç tane yedim.Bıçakla kesip Berkeyede yedirdim.
"Hadi gidelim mi Berkeee?"
"Bu ağızla mı?" deyip kıkırdadı.Çantamdan aynamı çıkarttım.
"Hee , çok komik ."
"Bence komik"
İkimizde sustuk ve aynı anda gülmeye başladık.Ardından Ayaz masamıza geldi.
"Sessiz olsanız diyorum?"
"Sana ne ?"
"Rahatsız olan biziz şimdi kapa çeneni"
"Ahaaha öylemi?"
"Evet öyle kes şunu"
"Niye ben makasmıyım?"
Hesabı ödeyip kalktım.Berke bana sorarca baktı.Ayaz ise umutla .
"Berke o halime dönmemi istemiyosan. Gidelim."
"P...peki"
Kafeden çıkıp sahile geldik.Banklardan birine oturduk.
Orda kimi gördüm dersiniz ? Şanssızlığın bu kadarı .
Selam arkadaaaşlaaar umarım beğenirsiniz uzun yazmaya çalıştım. Vote Yorum fazla gelirse bölümde hızlı gelir :*^_^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kankama Aşığım
Comédie"uyan artık abiğ" Zorluk çıkartan , sıkıcı , bencil , korumacı bi abim var. Adı Tuğhan . Sevgilisi yok çirkin biri (Aslında taş) . Tek çarem onu öldürmek . Onu çok seviyorum ama bazen beni deli ediyo. "Abi ben Berkelere gidiyorum" "Dur la gitme biy...