Eğer bok gibi 1 bölüm olursa Ke be çümkü yazarınız çok hasta:')
İyi Okumalar (!)
Tam götü yaydım oturuyorum kapı çaldı .
Gözlerimi direk Berke'ye çevirdim.
Oda bana 'Yav He he' der gibi baktı.
"Berke götünü kaldır hadi."
"Bana ne lan?!"
"Yea hadi git"
Hiç takmayınca ayağa kalkıp kapıya gittim.
Ayrıca Berkeye "Sonra sikicem ebeni" diye bakmayı ihmal etmedim.
'Yav He he glw snra gl' diyerek baktı.
Kapıyı açtığım gibi hayvan gibi sarılan bir Dorukla karşılaştım.
"Lam lan bah eğer hasta olmah istemiyorsan bırak beni yoksa bütün sümüklerimi üstüne salarım o olur haa"
"Sen ne pis 1 kızsın Duru yaa, misafir geldi evine misafir insanca karşıla"
"Kes lan karşımdaki bir insan olmayınca o da olmuyor,bir de utanmadan misafir diyor zor günümde nerdeydin hayvan."
"Tamam abla büyüksün."
Blyrm .s.s. Ne kadar çocuğu azarlasamda tam içeri giderken sırtına atladım.Berkenin suratını görmeliydiniz varya dsıgkhhdh 'Sonra sikicem ebeni' bakışıyla benim repliğimi çaldı.
Bende 'Yav he glw snra gl' bakışıyla onu taklit ettim.
"Oha Duru hayvan mısın kızım sen?!Az ye az.Kaç kilosun sen 100 kilo falan mı ?"
"Valla benim yanımda böyle hayvan arkadaşlarım olunca benimde az yemem mümkün değil yani (!)"
"Yemek demişken ben açığğm.. Hadi kalk bana yemek yap."
"Yürü be aa Berke kanka şuna birşiy de hastayım diğmi ben?"
"Bu konuda Duru haklı Doruk. Valla az önce ben bişi istedim içine hapşurdu sonrada yemeyince ağzıma soktu hepsini. Valla benden demesi kaç kurtar kendini"
"Ayy tamam iyice tiksisindim Duru' dan. Ya bu arada Duru sen kızmısın? Ya da kız olduğundan emin misin?"
"Kes sesini Doruk. Siz görürsünüz birazdan. Hadi ben pizza söyliycem"
Hemen telefonu alıp pizzacıyı aradım. Bi tane büyük boy pizza söyledikten sonra hemen Asya'nın odasına girdim. Gizlice en açık kıyafetlerinden aldım. Hemen kısa bir duş aldıktan sonra seçtiklerimi giydim. (kıyafet = multide) Siz şimdi görürsünüz Doruk Beyy. Neymiş efendim 'kız olduğumdan eminmiymişim' aynanın karşısına geçtim ve saçlarımı kuruttum. Saçlarımı kendi hallerinde bıraktıktım. O sırada kapı çaldı.
"Bırakınben açıcağmmm bekleyin durun sakın ben açcam beeeen" Diye bağrınarak salona gittim. Doruk ve Berke' nin gözleri üzerimde bir şekilde kapıyı açtım.
"Merhaba, pizza sparişi vermişsiniz? Doğru mu?"
"Ah tabii burası"
Oha lan keşkegiymeyeydim ben bunları (!) Çocuk resmen gözleriyle taciz etti lan!!!11!!
" Şöyle veriyim ben" (Fesat anlamayın pizzayı veriyor)
"Ah bir saniye parayı getireyim" diyip tatlı olduğumu düşündüğüm bir gülümseme takındım. Fakat sıçan bi orangutana benzediğimin farkındayım.
Kıvırta kıvırta (Doruk ve Berke'nin inadına değilmi) cüzdanıma ilerledim. Parayı çıkardım. Tam çocuğa uzatıyorduğmm kiğğ? O 1 türli bitmeyen hapşuruklarımın en büyüyü geldi veee taş olan çocuğun (muti pizzacı çocuk) üzerine bütün sümüklerimi saldım.
"Off sen niye geldin ki ya?"
"E pizza söylediniz bende getirdim. Ayrıca hem suçlusun hem güçlü"
"Of git başımdan al paranı git hadi yavrum"
"Yavrum mu?"
"Hee evet yavrum beğenemedin mi? Hadi koçum yürü!" ordan Berke lafa atladı (!)
"Ya kardeşim sen bizim deli kızın kusuruna bakma nmdgfkaq hasta o abisi hasta"
"Önemli değilde bu da bi farklı be ya. Taş maş ama salakmış"
"İlk olarak iltifat için çok teşekkür, ikinci olarak sen kime salak diyon yavşak"
"Bana bak yavşama kıza sıçarım sana!!"
"Doruk sakin ol. Yine bağlama Turabi' ye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kankama Aşığım
Humor"uyan artık abiğ" Zorluk çıkartan , sıkıcı , bencil , korumacı bi abim var. Adı Tuğhan . Sevgilisi yok çirkin biri (Aslında taş) . Tek çarem onu öldürmek . Onu çok seviyorum ama bazen beni deli ediyo. "Abi ben Berkelere gidiyorum" "Dur la gitme biy...