selhaam :D arkadaşlar Kaçak Gelinler dizisinin herhangi bir müziği ile okursanız güzel olur biraz uzun oldu neyse çok tutmıyım sizi Biraccık Duygusal oldu amma :D Diğer kitap=E.D.D
İyi Okumalar (!)
Eve girerken Tuğhan arkamdan beni koşturdu.Ben kaçayım derken Berke'nin üstüne düşünce öpüştük demek isterdim .
Ama olmadı.Tuğhan beni yere düşürüp saçımdan sürükledi.Sonrada gıdıklamaya başladı.
"Ahahhhj Abi jdshhshs abii nolar ksksjks Bıraak jdjjd bidaha djkdk yapmicam jsjsjjssj söz dkkdkk lütfeeeen fjjdjjdnd"
Abim beni bıraktığında bize napıyor bu deyişikler gibi bakan Ege , Asya ve Berke'ye baktım.
"Neee ?" diyip ayağa kalktım.Sonra kimse beni takmayınca kıçımı dönüp odama çıktım.
Altıma kısa kot ve tıbi.s yırtık bir şort . Üstüme ise kollarını kaldırdında göbeği accık açılan salaş bir tişort geçirdim.
Ardından aşağı indim.Televizyonun karşısına geçip
"Monotonluktan sıkıldıysanız Duru şapşalıyla Kafeye gidin ayrıntılı telefon numarası ekranda"
deyince herkes gülmeye başladı.Berke , Ege ve Asya onaylayınca abime seslendim. "Abiii biz çıkıyoz by"
sonra Vans'larımı giyip bahçeye çıktım.
Biz Asya'yla Berke de Ege'yle yürürken canım sıkıldı.Berke'nin yanına gitmek istiyorum. Onla gezmek istiyorum. Berkeeeeğ .(Kafiyemide yaparım-,-)
Asya'dan ayrılıp Ege ve Berke'nin önüne geçtim.
"Hey sıkılmadınız mı?"
"Neyden sıkılmadıkmı Cadı"
Dedi Berke . Gözlerimi devirdim ve konuşmaya devam ettim.
"Böyle mal gibi yürümekten"
"Berke Duru haklı abi gelin bi kafeye gidelim"
Dedi Ege . Herkes onaylayan bişeyler söyleyince bir kafeye gittik.
"Ne alıyosunuz kızlar" dedi Berkoşum.
"Hmm ben çikoçikli milkshake ve makaron" diyerek karşılık verdim.Bizimkilerde bişeyler isteyince garsonu çağırdık.
"Merhaba güzel bayanlar ne alırsınız" dedi yakışıklı garsoncuk.Öyle deyince Ege ve Berke yalandan öksürdüler . Bizde Asya'yla biraz kıkırdadık.
"Şey pardon ne alırdınız?"
diye düzeltti garson beycik lan sikik görmüyonmu yanımızda taş gibiler var sanamı bakçaz . Garson siparişleri aldı giderkende bana göz kırpıp gülümsedi . Sik Beyinli -_- .
Kafeden çıktık.Sonra Asya'nın telefonu çaldı.Arayan kişi tahminen Arda'ydı.Asya tamam geliyorum gibi bişeyler söyleyip telefonu kapattı.
"Ya Arda teknesine çağırıyo gitsem sorun olur mu ?"
"Hayır git sen Bayb"
Asya'yı uğurlayıp işimize döndük .
TÖVBESTAYŞİN -,- -_-
Sonra ben birden takılıp yere kapaklanmaya odaklanmışken birden durdum.Ege beni tutmuştu.
Sonra Ege beni gıdıklamaya başladı.Ve ikimizde gülmeye başladık.Sonra Ege bana biraz yaklaştı sonra tak diye ciddi oluverdik .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kankama Aşığım
Comédie"uyan artık abiğ" Zorluk çıkartan , sıkıcı , bencil , korumacı bi abim var. Adı Tuğhan . Sevgilisi yok çirkin biri (Aslında taş) . Tek çarem onu öldürmek . Onu çok seviyorum ama bazen beni deli ediyo. "Abi ben Berkelere gidiyorum" "Dur la gitme biy...