Özel Bölüm

2.3K 88 26
                                    

Merhabalar efenim.Bu kadar okuyucu sayısına dayanamayıp bir özel bölüm yazdım.Aslında 100Knın şerefine yazacaktım,fakat sabırsız yazar dayanamadı...Bu arada multimediada ki ben...

İyi okumalar!

"Berke!Allah senin belanı vermesin Pezevenk!İnşallah oksijen yerine karbondioksit alırsında nefesin götünden çıkar!"

Berke'nin üzerime buzlu kova dökmesiyle yerimde cırladım.Evet,Üzerime buzlu su ve kovayı da attı.

"Aaa neden öyle diyorsun kız!Totoşunu ısırdığım sana bucket challege yaptı."

Tuğhan karşımda ki koltukta benimle dalga geçerken,Berke de karın boşluğunu tutarak halıya yumruk atıyordu.

"Ulan çenem titriyor yavşak!" Berke hala gülerken yanıma sırnaşıp kollarını omzuma doladı.

"Ben ısıtırım aşkım seni" dedi gülmekten zorlukla çıkartarak.ellerimle göğsünden ittirip odama doğru yol aldım.

Sahi Duygu neredeydi?

"Duru!Annem hadi giyinde alışveriş merkezine gidelim.Bak çok tatlış bir tişört beğendim."

Ben oflayıp mızmızlansam da soğuktan bir organım donduğu için kabul etmek zorunda kaldım.

Ahşap merdivenlerden yukarı çıktığımda odamın kapısını ittirip üzerime yatağın başlığındaki belden oturmalı elbiseyi geçirdim.

***

"Ulan bir susun!" Berkenin bağırmasıyla hepimiz kafamızı farklı camlara çevirdik.

"Aa enişte dur!Geldik." Duygu sevinçle ellerini çırptı ve parmağıyla mağazayı gösterdi.O sırada Berke park etmek için arabayı bir kenara çekti.

Arabadan inip Duyguyla önden önden ilerlemeye başladık.Mağaza bayağı bir büyüktü.Bütçemizin yetmesi biraz sıkıntılıydı sanki.

Önümdeki elbisenin etiketini kendime çevirip içimden bir 'oha ulan' çıkarttım.o elbisenin fiyatıyla gardırobumu satarım ben lan!

O sırada kot bol paçalı pantalonların yanında görevliyle tartışan bir Tuğhan gördüm.

"Ya ne demek bayan pantalonu bu be!Bana oldu işte.Sen bana top mu diyorsun lan!" Tuğhan eğilip adamın yaka kartını okudu.

"Bak Halilcim o bakımla joleyle diktiğin saçlarını fönlerim senin.Perma yaparım o kafanı.Komple atarım seni perma makinasına!"

Hızla onlara yürüyüp Tuğhana birde pantalona baktım.

"Bakın beyefendi burası bayan mağazası.Yan tarafta aradığınızı bulabilirsiniz."

"Noluyor lan burada?" Tuğhan elini omzuma atıp adama baktı.

"Bu herif bana ibne muamelesi yaptı şekerim.Tırmalıyacağım şimdi o yakışıklı bebek suratını."

Gülmemek için dudağımı oyun hamuru gibi yuvarlarken Tuğhan işaret parmağı ile adamın yakasıyla oynadı.

"Abicim hadi gidelim ya!" Berke kendi kendine söylenip kapıya doğru iki üç adım attı.Tuğhan ise kabine doğru ilerledi.

"Ayyy Duruu!Şu elbiseye bak ya!Çok şirin."

Duyguya göz devirip Berkeye doğru birkaç adım attım.

"Oy oy oy!Benim sarışınım sıkıldı mı?"Elimi yanağında gezdirip ufak bir buse kondurdum.

"Dalga geçme Duru ya.Bak valla bileklerimi kesesim geliyor.Hiç baş başa kalamıyoruz ya Tuğhan yada Duygu." Güldüm.

"O zaman bugün beni yemeğe götür.Evden alırsın bebek."yine güldüm.

"Ne yemeği lan?Param mı var sanki.İki lahmacun söyler yeriz.Yada gel götüreyim kamil abinin yerine sen bilirsin." bu sefer gülme sırası ondaydı sanırım.

"öküz."

Ellerimi göğsümde kavuşturup Duyguya doğru ilerledim.

***

"Duru pul biberi uzatsana bana oradan!"

Sertçe masaya pul biber şişesini vurup kafamı Berkeden farklı yöne çevirdim.

"Şaka yaptın sanıyordum."

Ellerimi göğsümde birleştirip arkama yaslandım.

"Oy benim nur yüzlüm.Piremsesim.Elma şekerim.Param yok ki.Bende isterim çok güzel yere gidelim."

"Para sıkıntı değil oğlum!Ben senle simit ekmek bile yerim.Öküz gibi davranıyorsun!"

"Simit ekmek mi?" Güldü. "Evet.Ben herşey yerim.Hem bak..." Acı biberleri salatanın içine doğradım.Aynı zamanda lahmacunlarıda. İçine biraz ayran döküp hepsini ağzıma götürdüm.

"Iy iğrençsin aşkım." yüzünü buruşturdu. "ama bir o kadarda güzel..."

Parmaklarımla ufak bir öpücük atıp yemeğime gömüldüm.

"Çok seviyorum lan seni.Duru benle evlenir misin?"

"Övöt,Övlönöröm öşköm...Öhüöhüö"

***
Umarım karnelerinizde sizin kadar güzeldir.

Hepinizi kocaman öpüyorum! Diğer kitabıma uğramanızı tavsiye ederim.Güzel yaz tatili dilerim...Cansınız.

İnstagram:Damlayasioglu

Kankama AşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin