18/Tut Beni Berke

4.2K 212 7
                                    

Arkadaşlar baya aradan sonra yine beraberiz :Dd Neyse yaa ithaf

BabasininMelegi1994

İyi Okumalar(!)

~Duru

Uyandığımda evde değildim.Başka bir evde başka bir yatakta yatıyordum.Yatakta doğrulup bağdaş yaptım.

Odayı biraz inceledim.Burası burası Ayaz'ın eviydi.Ben baş ve karın ağrısından ölmek üzereyken masanın üstündeki sigara paketini gördüm.

Sigarayı alıp çakmakla yaktım.Dumanını üfledim ve aşağı indim.

"Du...duru günaydın"

Suratına dahi bakmayıp çantamı aldım.Ayakkabılarımı giyip ayağa kalktım.Ayaz'a yaklaşıp sigara dumanını üfledim.

O gülümsedi.Ben ise tepkisizce dönüp kapıdan çıktım.

Bu neydi şimdi ? Evime gidip kapıyı açtım.

"Duru nerdeydin sen ciddiyim ? Kimde kaldın dün gece içki ve sigara mı içtin ? Seni döverim"

Abime orta parmağımı gösterdim ve odama çıktım.

Ayrıca herkes bizdeydi.Ege Berke Asya Arda.

Berke odama gelip bana seslendi.

"Kapıyı açacak mısın kırayım mı?"

"Siktirip gidicek misin ? Gideyim mi?"

"Pekala şimdilik gidiyorum dönüşüm muhteşem olacak"

"Dua ederim"

Birkaç dakika sonra odaya Asya geldi.Büyük ısrarla odaya girdi.

"Neden böyle yapıyosun"

"Nasıl?"

"Böyle"

Yaşadıklarımı anlattım.Birden konuşmaya başladı.

"Senin sorunun ne ? Harika komik bi abin seni seven bir ailen var . benim gibi mükemmel dostun var . taş bi sevgilin var . Berke gibi bir plotoniğin var. Arda gibi de bi Enişten va-"

"Ayaz gibi birde eski sevgilim."

"Sorun bu muydu? ciddi misin? "

"Yani yaşadıklarım cidden ilginç"

Ona herşeyi anlattım.Hah klasik Asya takma,Boşver gibi bişeyler söyledi.Kim takar?

Cidden bazen fazla cıvık be sıkıcı olabiliyorum.Ciddi ciddi . Ama artık söylediğim gibi sadece soğuk davranacağım.

Ege , artık beni kendinden iyice soğuttu . Ayrıldık .

Odamdan çıkıp kumbaramdan birikmiş paralarımı aldım.

AVM'ye gidip biraz giysi aldım.Ardından arkamdan beni takip eden Asya ve Berke'yi fark ettim.

Aniden arkamı dönüp onlara yaklaştım.

"Neden acımı içimde yaşamama izin vermiyorsunuz."

Sesim kısıktı.Konuşucak gücüm kalmamıştı.Sonra işi biraz dalgaya vurdum.

"Ne acısı ameke"

"Tut beni Berke"bunu ben söylemiştim .

Ve Berke'nin beni tutması umuduyla yere düştüm.tabi Berke'nin jeton yeni düştü.

"Ha?"

"Tut beni Berke'nin nesini anlamadın Berke?"

"Ha?Bilmem.Bu arada sanırım eski Duru geri geldi."

Gülen yüzümü düşürüp monoton ses tonumla konuştum.

"Hayır.Gelmedi.Berke."

Ardından eve döndüm.Odamda uzandım.

Birkaç dakika sonra Tuğhan gitti.Evde tektim. Kapı çaldı.Hızla kapıya koştum .

Kapıda Berke vardı.Kapıyı açtığım gibi beni öptü ve bir yere geldik.Evlenme yeriydi sanırım .

Sürekli hayal kurmaktan bıktım.Depresyona girdiğim olay bu sanırım.

Her neyse Anti-Depresyon diyip yattım.Ama boktan zil çaldı.Belki hayalim gerçek olur umudu ile kapıyı açtım.lakin Berke değil bir adet Ayaz vardı kapıda.

Kapıyı açmakta kararsızdım ne yapmalıyım?

Selam arkadaşlaaaaar baya uzun zamandır yazamadığım için çook özür dilerim tatile gittim ve internetim yoktu.Umarım telefi edebilirim :*

Kankama AşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin