25/Ben sizi tanıyorum

3.2K 166 12
                                    

Selaaam bölüm şarkısı istediğini şarkı olsun ama Tupac-Ambitionz az a ridah ile yazıcam. yada Berkay -inanırım

İyi Okumalaar(!)

~Berke

Onu sevdiğimi anlamayacak kadar salak mı ? Aptal Berke ! Piç Berke ! Söyle işte kıza sevdiğini .

"..Duru bak..benim sevdiğim kişi.."

Daha sözümü bitiremeden Kafeden çıkıp yanımıza Ayaz geldi.

"Duru canım..?"

"Ayaz teklifini kabul ediyorum!?"

Nasıl ya?Nasıl nasıl?Duru ben...Piç Ayaz.

Duru Ayaza bakıp kafasını bana döndürdü.Ardından çakma gülümsedi.

Duru'ya omuz atarak hızla yanından geçtim.

Sanmasınlar yıkıldım, sanmasınlar ben çöktüm,

Bir başka bahar için sadece yaprak döktüm

Kalbinde bana yer var mı?

Tek sözüne inanırım bana ne istersen de

Söyleyemem hiç derdimi bilirsin sen beni hatta

Sen susunca kahrolurum göz konuşur kalbim asla

Görmeliydin ben en başında olmamıştı sırf inadından

Bize dair yaşananlar vuruyor bak sol yanımdan.

Şarkısı var ya ha o geçti resmen aklımdan.Yada hani o Cant Let Go klibini yaşadım amk.

Neyse Berke olum aşk acısı çekiyosun sen kendine gel!?

(Ben)

"Tuğhan abi numaram kayıtlı mı?Her neyse ben Berke işin yoksa buluşabilir miyiz kpnuşmamız gerek"

(Tuğhan)

"Tamam nerde buluşuyoz len"

(Ben)

"Turkuaz kafeye gelsene"

Kafenin önünde Tuğhanı bekledim.Bir kaç dakika sonra geldi.

(Burdan sonrası Gece -Başıma gelenler ama hani filmlerde çılgın şeyler yaparken arka plan çalar ya öyle düşünün)

Kafeye girdik ama Ayaz ve Duru da ordaydı.

Duru Ayazla gülüşürken birden beni gördü ve yüzü düştü.Neden böyle davranıyor?

"Durularda burdaymış len Duru abisinin aşkısııı naber kızz"

~Duru

"Aa abi ne işin var burda!?"

"Neyse ben bişey konuşcam Berkeyle hadi eyvallah"

Masaya tekrar oturup Ayaz'a aklıma gelen fikirlere baktım.

"Ayaz çılgın şeyler yapmak istiyom lam ben"

"Nasıl yani Duru lan"

"Yani baq şimdin sen beni kameraya çekcen ben asyayla beraber insanları durdurup kendimi tanıtcam oq mu !?"

"Tamam lan tikkatli ol ama"

Göz kırpıp Arka cebimden telefonumu çıkardım.

Asya'ya ödemeli atıp beklemeye başladım.

Bir süre sonra telefonum çalmaya başladı.

Gücüne güç katmaya geldik! -Beşiktaş Marşı!

"Alo lam Turkuaz kafeye gelsene"

"Ne ödemeli atıyon Orospu!Neyse kapat telefonu kontürlerim gidiyo geliyom baaay"

Yüzüme kapattı Fayişe!?Neyse bir kaç dakika sonra yanımıza geldi.

(Kamkiler çok söyliyesim geldi yarın akşam Duman konserine gidiyorum yalovadakii )

Asya gelince kameralarımızı hazırladık.

Ben koşarak bir adamın yanına gittim.

"Merhaba aynı şehirde yaşıyoruz ama neden tanışmıyoruz!? Ben Duru Yiğit.17-18 yaşındayım.Ayaz adında bir sevgilim var . Bu Asya en yakın arkadaşım.Oda 17-18 yaşında İyi Günler"

Arkamı dönüp arkamda duran kameraya dil çıkarıp el salladım ve güldüm.

Sonra bir kadına söyledik.

"Selam aynı şehirde yaşıyoruz ama neden tanışmıyoruz.Ben Asya Çınar! Bu arkadaşım Duru Yiğit.Arda adında bir sevgilim var .17-18 yaşlarındayız.İyi günler"

Sonra bizim yaşımızdaki çocuğun yanına gittik.

"Selam aynı şehirde yaşıyoruz fakat neden tanışmıyoruz?Ben Duru Yiğit.Buda arkadaşım Asya Çınar! Ayaz adında bir sevgilim var.17-18 yaşındayım iyi günlerrr.

"Bir saniye ben sizi tanıyorum zaten!?" deyip güldü çocuk.

"Nasıl yani?!" deyip şaşkınca güldüm bende.

"Ya siz şu Twitter Vine İngstagram ortamında fenomen olan kızlar değilmisiniz?"

"Oha evet o kadar fenomen olduk mu ya?"

"Evet bir fotoğraf çekinebilirmiyiz"

"Tabii"

Çocuk ikimizin benim belimden asyaya ise kolunu omzuna atarak fotoğraf çekti.

"Teşekkürler"

Sonra çocuk gitti.Ayaz'a döndüğümüzde mal mal baktık.

~Berke

"Ya Tuğhan , bak abi ben Duru'yu seviyorum ama açılamıyorum ayrıca o Ayazla çıkıyor"

"Yeess biliyordum neyse ben hallederim tatlı şeey"diyip yanağımdan makas aldı.

"Abi travestiler gibi davranma ya "

"Kes lan neyse bebek gidelim mi?"

Onayladıktan sonra eve geldik Tuğhanların evine.

Saat 7.30 oldu ve haberler başladı o sırada Duru'lar da gelmişti.Hepimiz koltukta otururken birden spiker konuşmaya başladı.

"Evet sayın seyirciler bugün Antalya Sahilinde ki çılgın 3 genç insanlara çılgın şeyler yaptırdı."tanışıyor muyuz" diyerek kendilerini tanıttılar . Ve bunlar kim mi Sosyal dünyanın birkaç fenomeni. İzliyoruz"

Televizyonda bizi gördükten sonra birbirimize baktık.Ve Asyayla 1,2,3 diyerek çığlık attık ve koltuğun üstünde zıplayarak dans etmeye başladık(!)

Kankama AşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin