Selam Beybiler Ramazan Olduğu İçin Tatilden Döndüm . Ve yeni yeni aklıma geliyor .Yeni kitap = E.D.D
İyi Okumalar (!)
***
Karne günü olduğu için yüksek vol heyecanla gözlerimi açtım.
Bi Jean bi gömlek geçirip saçlarım için aynanın karşısına geçtim.
Düzleştirip açık bıraktım.
"Abiiş beni okula bıraksana."
"Duru mal mısın ? Arabam yok benim"
"Uf abi ya"
Converselerimi giyip bahçeye çıktım.Ordan yürüyerek malesef (!) ilerledim .
"Pışt Duru karne nasıl"
"İyi Berke iyi günaydın görüşürüz"
Bağane olom ben kuzenindende kıskanırım Berkoşumu (!)
"Sabah Sabah ne bu atar gız"
"Yok bişey Berkoşum Yok bişey"
Öyle deyince baya bi güldü.
":D:D Berkoşum mu didin sen hığ :D:D"
"Lan sabah sabah"
Seviyoz diye yavşamak mı lazım ? No . Ben öyle vıcık vıcık sevmem az naz yaparım tıbisi .s
Sonra beraber okula kadar yürüdük.
***
"Asya karne nasıl la :D:D"
"Hiç soooormaaa ne haaaldeeeyiiiim soooormaa kederdeyiiiiiim"
"Kız o kadar kötü mü"
"Yok be yaağ"
***(2 hafta sonra [Ramazan] )
"Anneeee Açım beeen suuuğ"
"Tutma o zaman Duru ! "
"Of anne ya sonra dinsiz diyosun"
Anneme hç olmdı cnm yha ok by .s Bakışlarımı atıp saati beklemeye başladım.
Zaman geldi.Bizde oturup beklemeye başladık.
"Allahu Ekber Allahu Ekber"
Tam su içcekten annem durdurdu. Çünkü benim Ultra gerizekalı Dabıl salak dabıl dabıl Mal abim Tuğhan Yiğit ezanı okumuş .
"Abi allah belanı versin ya"
"Boşver kızım ya Tuğhan rahat bırak kızımı olum"
Aslan babacım ya . Cık Cık Cık olmadı Tuğhan'cım.
Biraz sonra ezan okundu ve herkes hayvan gibi yemeklere daldı .
Sonra oturduk . Bir süre sonra annemin telefonu çaldı.
"Tamam Nermin'cim geliriz geliriz . Tamam benim kızla oğlan gelmezler. Sen Berkeyi bize yolla Tamam canım. tamam Nermin'cim olduu . Olduuuu hadi görüşürüz . Tamam çok öptüm canım. Giyinip geliyoruz baybaaaaaay ."
Annem sonun telefonu kapamayı akıl edip telefonu kapadı.Ve asıl sorunumuz Berke galiba buraya geliyo.
Televizyonun karşısına geçip oturdum.Bir süre sonra kapı çaldı.
Arkasından annem "Tuğhaaağn Duruuuuuuğ biz çıkıyoruuz Berke geldi . "
Ay inanmıyorooom bize Berke Saydam geldi .
" Hoşgeldin Berke "
Abim baya bi bozuldu falan sonra yukarı çıktı . Niye sevmiyo bu çocuğu ya bu . Kıskanıyo mu amacı ne yani .
"Ya Duru bişey sorucam"
Kafamı televizyondan ayırıp Berkeye döndüm.
"Evet" Diye konuştum soran gözlerlede ona bakıyom tıbi.s
"Ya şey benim bi arkadaşım var Ege diye beni onlara çağırdı gitsem annemleri oyalar mısın?"
"Egeyi çağır bize "
"Tamam bi sorayım."
Sonra Telefonla arayıp onaylayıcı bişeyler söyleyip telefonu kapadı.
"Iıı geliyo şey adı Ege Duman ya bi sorun çıkmaz dimi hani annenler falan"
"Of Berke olmaz tabi neyse ben üstümü değiştircem gelirse kapıya bakarsın"
Yeni çocuk gelcek bok suyu gibi çıkmıyım karşısına . Çünkü üstümde uzun eşofman üstüne iğrenç bi tsort inekli ev terlikleri ve ev topuzuylayım .
Onun yerine gri kısa ev üst tarafında cebi olan bi ev elbisesi giydim.Saçlarımın altlarını dalgalandırıp at kuyruğu yaptım.
Ardından hızlıca aşağı indim.
"Ohaa yani ıı şey ya ben şey demek istedim."
Berke ve bay taş Ege bana soran gözlerle bakarak gülümsedi.
"Noldu lan az önceki halinden eser yok :D:D kezbanımız Ultra taş olmuş" dedi Berke bende karşı koltuktan ona yastık fırlattım.
"Düzgün konuş lan kızla" Helal yürü be Egem ayyy ayy ayy gözde kırparmış .
Berkede gülüp televizyona baktı.Sonra Tuğhan aşağı indi.
"Bu kim Duru ? Eve erkekleri mi topluyosun ? Odana geç hadi yat uyu geç oldu "
Abim beni rezil etmekte sınır tanımıyo . Berkede abimi görünce bi toparlandı garibim.
"Of abi ya"
atar yapıp elimdeki kumandayı koltuğa fırlattım.Abime dil çıkarıp yukarı çıktım.
Abi sen görcen lan rezil etcem seni ölcen sen .
canım sıkılınca telefonumu elime alıp oynamaya başladım.Sonra numarayı çevirip telefonu kulağıma götürdüm.
"Anne ne zaman gelceniz"
"Ay Duru rahat bırak oturuyoruz işte ara Asya'yı oturun beraber belki burda kalırız Nermin teyzen yatıya kalın diyo ama"
"Ooo Aylin sultan atar yaptı . Neyse anne anladım.bye kalın orda"diyip telefonu kapattım.
Sonra Asya malını bize çağırdım.Bir süre sonra kapı çaldı.Asyayı odama çağırdım.
"Lan mal biliyomusun sevgili yaptım"
"Oha vaat ? İsmi ne ? Nereli ? Soy adı ? Ne iş yapar ?"
"Arda , Antalya , Çelebi , Okuyo , bizim okulda , 17 yaşında"
"Yuh kızım senden büyük mü ? "
"Hayır ya 2. sınıf ama bi kere kalmış"
"Tamaam"
Sonra aşağı indik.Yok lan vazgeçtim ben Berkeyi sevmiyom Egeyi seviyom .
Bir süre sonra yatıp uyuduk.
***
Abim kızların önünde kızlarla konuşup hava atarken yanına sessizce yaklaştım.
"Ayy Aşkığm buuğ qıslağr qiğm? Şeyy Berkeeğ çooğk yaqışıklığ dimiiiğ"
Öyle diyince kızlar kaçtılar . Bende zaferle eve girdim.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kankama Aşığım
Humor"uyan artık abiğ" Zorluk çıkartan , sıkıcı , bencil , korumacı bi abim var. Adı Tuğhan . Sevgilisi yok çirkin biri (Aslında taş) . Tek çarem onu öldürmek . Onu çok seviyorum ama bazen beni deli ediyo. "Abi ben Berkelere gidiyorum" "Dur la gitme biy...