Yara

6.8K 183 60
                                    

Sabah olmuştu parmağımda çizik izi vardı.Önemsemedim(Zaten herşey önesemediğim için başıma gelmişti).

Okula gittim.Okulda çok gergin bir gün yaşadım.Eve geldiğimde annem Burnun ordaki de ne dedi.Ayna gidip baktım.Bu yara iziydi.Elimdekinin aynısıydı.Aklıma bir şey takıldı çünkü hiçbir şey yapmadan bir yerlerimde yara izi oluyordu.

Gece oldu yatağıma yattım.Uyurken bacağımdan kan hissi geldi ama bacağım hiç acımıyordu.Kan hissi gelerek uyumaya devam ettim.

Sabah olunca yorganımda kan vardı.Hemen banyoda yıkayıp dışarıya astım.Sonra bacağıma baktım kanamamıştı.Evde tektim bu yüzden kahvaltıyı ben hazırladım.Tam yemeğimi yediğim an bacağım kanadı

Hastaneye gittim.Hastanedeki doktor Sana birileri Musallat olmuş Evde tek kalma,eve sadece güvendiğin kişileri al,sana musallat olmuş kişi arkadaşın olabilir. Unutma geceleri gözlerini açma dedi.Yakın arkadaşlarımdan uzak durdum.Gece olunca yattım , kanama filan olmadı ama bir ses geldi,ses Yakın arkadaşların oluncağını sanarsan unut dedi.Bu ses dostca geldi bana.Yatağımdan çıkmadım.Ses yeniden Uyanık olduğunu biliyorum dedi.Yatağımdan kalkıp etrafa baktım.Kimse yoktu.Ses bi daha Merak etme evde değilim dedi.Sese cevap verdim Kimsin sen ,yaşadıklarımı nerden biliyorsun dedim.Bu sefer Sana kimin bulaştığı hakkında ipucu vereyim dediği an kapı çaldı.Bu kişi sabah yanına gittiğim doktordu.Beni merak ettiği için gelmiş.Biraz oturup geri gitti.

Doktordan önce gelen ses bir daha hayatıma hiç uğramadı.Dediği ipucu doktor muydu.Sabah olunca boynumun altı kanıyordu.Yıkayınca hemen geçti.Bir süre doktordan uzak durdum.Kapımı çaldığında Herşey yolunda deyip kapatıyordum.

Bir hafta sonra doktor öldü.Aynı gün yaralarım da iyileşti.Doktorun evinden mektup çıktı.Mektupta Musallatlık Musallat ol Musallat diye yazıp sonunda Musallat olucağım kişi Me yazıp kağıt bir anda yanıp yok oldu.Me benim adımın ilk iki harfiydi.

Anladığım şeylerden biri Senin güvendiğin kişinin yol göstermesine inanma.Bunu o kadar iyi anlamıştım ki sabah kalktığımda odamın duvarın da aynısı yazıyordu.

Korkunç Bilgiler Ve Kısa Korku Hikayeleri#Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin