BAKMA bonuslarından Kanlı Noel..
Yeni yıla 1 saat vardı. Abim ve arkadaşlarımla eğlenceli bir gün geçiyorduk. Babam erkenden yatmıştı. Bizde abimle birlikte arkadaşlarımızı aradık. Onlar gelinceden hepimiz odalara çekildik. Bende o sırada yatağın altından ruh çağırma tahtasını çıkardım. Arkadaşlarım biraz korkmuştu ama kabul etmişlerdi.
Biz buraya taşınalı 6 ay olmuştu. O yüzden burda eski oturanları bilmiyorduk. Arkadaşım bana burda 15 yıl önce ölen biri olduğunu söyledi. Latin bir büyücüymüş. Hatta eve büyüler yaptığını söylemiş. Ama daha sonra yalan söylediği kanıtlanmış.
Yeni yıla 15 dakika vardı. Büyücüyü çağırmaya başladık. Ve hiçbir şey olmadı. Neyse 10'dan geriye saydığımız zaman ışıklar kesildi. O zaman abimlerle birlikteydik. Işıklar açıldığında odada tek ben vardım. Sonra duvardan sesler gelmeye başladı. Bu ses onlarındı. Çığlık atıyorladı.
Hemen babamın yanına çıktım.
Babam-ın içine girmişti ve Yer Değiştirdik diyerek camdan atlayarak ormana doğru koştu.Odaya girdiğimde çığlıklar daha yüksekti. Eve duvarda kan vardı. Duvar sanki gözümün önünden gitti de içindekileri gördüm. İçerde arkadaşlarım, abim, onun arkadaşları herkes vardı. Ve üstlerinde de ruh vardı.
Balta alıp duvarı kırmaya başladım. Hiçbir şey olmadı. Evden çıkıp arkadaşımın yanında kaldım. Sabah olunca eve gittiğimde evde sadece 1 gölge vardı.
O gölge de babamındı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkunç Bilgiler Ve Kısa Korku Hikayeleri#Wattys2016
RandomNOT = Korkan okumasın! (bilinçaltı içerir)