YAPMA [S.O.N. Bölüm]

1.7K 48 2
                                    

Alara, Melisa ve Can adında üç genç O'nu çağırmak istemişler. Fakat hayatlarının sonunu getirmiş.

Alara korkak Can karamsar ve Melisa cesur kişiliğe sahipmiş. Bunlar 3 gün sonraya kasabalarındaki yıkık dökük binaya gitmişler. Geceleyin mumları yaktıklarında ellerini toplu iğneyle delip birazcık kan akıtmışlardı. Hepsi masaya en özel eşyalarını koyup çağırmaya başlamışlar.

Gözlerini kapattıklarında masaya koydukları eşyalar yere düştü. Alara Ben çıkıyorum Can hadi gel demişti. Can'ı ışıklar kapandığı için göremediler. Işığı yaktıklarında Can kafasını masanın üzerine koymuştu. Kafasını kaldırdıklarında öldüğünü anladılar. Ve önlerinden simsiyah ruh geçip ışıkları kapadı.

Alara kapıya yöneldiğinde kapı kilitlenmişti. Melisa donmuştu. Alara arkasında biri olduğunu fark edince camdan atladım. Ev 1. kattaydı. O yüzden fazla yaralanmamıştı. Cama doğru bakınca perdeler çekilmiş ve ışıklar yanıp sönüyordu.

Ertesi gün okula gitmeden önce eve uğramak istediğinde ev yıkılmıştı. Evi iyice incelediklerini ve kimsenin olmadığını söylemişti. Melisa ve Can'ın annesinin aradığında ulaşamadı ve bir mesaj geldi

"Biz de Sizi arıyorduk Melisa ve Can'ı görürseniz annelerinin hangi hastanede öldüğünü söylersiniz."

_______________SON________________

Korkunç Bilgiler Ve Kısa Korku Hikayeleri#Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin