Kitabım YAPMA 1. yılını kutluyor! 1. Yıla Özel bölümdür. YAPMA ile ilgili sık sorulan sorular ve cevaplar...
* YAPMA yayınladığın gün neler oldu ?
YAPMA yayınlamadan bir önceki gün bir akrabamız ölmüştü. Ama kim olduğunu bilmiyordum. Fazla yakınımız olmasa da kim olduğunu bilseydim. Kitabı hiçbir zaman yüklemezdim.
YAPMA yayınlandığım saat 19'a geliyordu. Arada bir kitap okumasına bakıyordum. Ve okuma yükseldikçe bende seviniyordum.
*Kitabın adı neden YAPMA ?
YAPMA ismini hemen buldum. "İşte bu!" dedim. Değiştirmek istedim fakat YAPMA' dan daha güzel isim bulamadım..
*YAPMA neden Wattpad'e koydunuz ?
Benim ve çevremde yaşadığım olaylar oluyordu. Bende olayları paylaşmak istedim.
* Yorumlar
Tüm yorumları okuyorum. Kitaptaki bölümlere gelen iyi kötü yorumları silmiyorum. Çünkü; Sizin yorumlarınız bizim için değerli !
Ve yorumlarda bende senden etkilenerek kitap yazacağım gibi çok fazla var. Yazdığım kitaptan , YAPMA size ilham kaynağı oluyorsa ne mutlu bize !
*YAPMA ne zaman fazla ilgi gördü ?
Kasım'dan sonra çok fazla ilgi gördü. Popülerlikte her hafta ilk 10 ve ilk 5 'te YAPMA'yı görmek mümkündü.
Yıldızı parlayan YAPMA en fazla bölüm yüklediğim ay Mart ayıdır. Ve Mart ayında BAKMA kısmı bitti.* BAKMA ?
BAKMA , YAPMA'nın kısmıdır. Bazı bölümleri albüm gibi bir arada topladım. Adını da YAPMA'dan esinlenerek BAKMA koydum.
* Hikayelerinde sakladığın bir şeyler var mı?
Evet. Paragraf başlarında vb. Ama en iyisi "O bölümü ile Gece bölümü" arasında olan sayılar "Kitap Okuması" 'daki şarkıların baş harflerinin alfabedeki sırası olan şarkıydı. Ve de altında yazılı olan harfler birleşince sıralı şekilde YAPMA oluyor.
* YAPMA bölümler ne sıklıkla yayınlanıyor ?
Eskiden her gün hatta günde iki bölüm birden yayınlıyordum. Çünkü; eski yaşanan olayları da yazıyordum. Şimdi ise daha uzun arayla yayınlanıyor.
* Sosyal Medyada YAPMA
Sosyal medyada gezinirken bir hikayeye denk geldim. Okudum. Ve yanımdakine Bu benim hikayem ! dedim. Daha fazla gezinince de bunun ilk olmadığını gördüm.
* Dünyada YAPMA popülerliği
YAPMA'nın dünyadaki popülerliği ilk 10' a girmiştir. Ve dünya listelerindeki o sırada Türk kitaplar arasında da 1. olmuştur.
* Tresar (Ön Okuma) Bölümler
Tresarı , bölümün nasıl olacağını hakkında küçük bilgidir. Zaten fazla okuma kaybetsem de sildim.
* Yeni Bölümler
Yeni kısımda bazı bölümlerin devamı gelecek. Çünkü ; Keşke bitmeseydi - Devamı olsa gibi yazılar çok geliyor.
* Kısaca Bölümler
Bölümler hep kısa kısadır. Aslında BAKMA bölümleri uzun olacaktı fakat tüm bölümleri hızlı paylaşmam gerekince kısa oldu. Ama belki de bölümlerin devamı olur.
1. Yıl da 79 bölümle biter.
- Bazı Bölümler
*Rüya
Rüya'yı bize hikaye yazın dediklerinde yazmıştım. Herkes bir arada yaparken ben hemen yazıp bitirmiştim. Ve kitap yayınlamaya karar verdim.
* Kapı
Kapı , sokağımızın başında bulunan ve içindeki sesleri duyduğumuz paslı depo kapısıdır.
* Kavga
Kavga, benim ve arkadaşımın üstümden geçmiş abartılı olaydır.
- Kan Sesi (Kavga)
Aslında bu kadar fazla merak edileceğini hiç düşünmezdim. Kan sesi yani parmaktan yere akan kan. Bu sefer şap şap ses geldi. Yere bakınca da parmağımdan akan kan olduğunu gördüm.
* Ölümcül
Ölümcül rüyamda gördüm. Fakat sonradan buna benzer olayı yaşadığım zaman hikayi doğum günümde yayınlamaya karar verdim.
* Farklı Yüz
Farklı Yüzün popürlerliği;
1. Gün #11
2. Gün #10
3. Gün #10* Jack 2
Jack 2 popürlerliği;
1. Gün #11
2. Gün #9
3. Gün #10* Işık
Işığın popürlerliği;
1. Gün #8
2. Gün #7
3. Gün #8* O
BAKMA'nın en iyi bölümlerinden biri O 'u merak edenler için yazılmıştır.
Popülerlik ; #7
* BAKMA
YAPMA 'daki özel bölümler hariç en uzun hikayedir. BAKMA finaline yakışır şekilde yapmak istedim.
Popürlerliği #6
* Gece
Gece bölümü aslında ondan sonra gelen 2 bölüm den önce yüklenicekti. Fakat bazı nedenlerden dolayı o bölümlerden sonra yayınlandı.
* Karanlık
Popürlerliği #6
* Korkunç Bilgiler
Popürlerliği #4 . Özel bölümlerdendir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkunç Bilgiler Ve Kısa Korku Hikayeleri#Wattys2016
AléatoireNOT = Korkan okumasın! (bilinçaltı içerir)