YAPMA "Sınıf" - Korku '4 YÜZLEŞME 'Yolun Sonu'

1.6K 48 0
                                    

"Babanla benim alakam yok bana yükleme suçu" dedi. Cenaze işlemlerinden sonra adresini öğrenmek için okula gidecektim.

Okuldan adresi aldıktan sonra adrese gittim. Evde onun gibi kötüydü. Evini sarmaşıklar kaplamıştı. Kapıyı çaldığımda kapı kendiliğinden açılmıştı. Kapı açıldığında heryer kararmış ve yağmur başlamıştı.

İçerisi de dışarı gibi kapkaranlıktı. İçeriye doğru ilerleyince kapı kapandı ve ayak sesleri gelmeye başladı. Kapı zorladım açılmadı. Arkadaşımı aradım neyse ki hızlı geldi. Kapıyı kıra kıra açmıştı.

Gelince odaları gezmeye başladık. Her oda da kanlar vardı. Bir odada ise sadece sallanan sandalye vardı. Ve üstünde gölge hemen merdivenlerden yukarı çıkıp bir odaya bakalım derken .. Derken odada O vardı evet bu O'ydu.

Kendini asmıştı ve ağzından kanlar geliyordu. Tam o sırada gözlerim kıpkırmızı oldu , ağzımdan kan geldi çığlık attım. Işıklar kararıp sönünce O yoktu ve kendisi de yoktu sadece yerde iki tane günlük vardı. Kendi günlüğünde yaşadığı olaylar vardı. O'nun günlüğünde ise "Hiçbirşey tesadüf değil" ve "Biz yanındayız sadece sen bizi göremezsin onla beraber duvar.." Yazının devamında büyük bir mürekkep izi vardı.

-Günlük

Korkunç Bilgiler Ve Kısa Korku Hikayeleri#Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin