Borsada 800 dolarlık bir yatırımla başlayıp 350 milyon dolara çıkaran yatırımcı, insider trading suçlamasıyla karşılaşınca "Ben 2256'dan gelen zaman yolcusuyum" dedi.
Federal güvenlik görevlileri içeriden bilgi sızdırma suçlaması yüzünden bir Wall Street borsacısını tutuklayıp sorgulamaya başladılar. Tutuklanan borsa dahisi 2256 yılından günümüze zaman yolculuğu yaptığını söyledi.
SEC kaynaklarına göre 44 yaşındaki Andrew Carlssin 28 Ocak tarihindeki tutuklanmasını Zaman Yolculuğu ile açıklıyor.Bir SEC görevlisi şöyle diyor: "Bu adamın palavralarına inanmıyoruz ya delinin teki ya da patolojik bir yalan söyleme vakası."
"Ancak bir de şöyle bir gerçek var elimizde: Adam 800$'lık bir yatırım ile başlamış ve 2 hafta içinde sahip olduğu miktar 350 milyon doların üzerinde. Bunun şans ya da tesadüfle alakası yok.Bu bilgilere sahip olmasının tek bir yolu var işlem yaptığı şirketlerle ilgili içeriden bilgi sızdırmış olması ki bu da yasadışı. Bize bilgi kaynaklarını söyleyene kadar onu Rikers Adası'ndaki bir hücrede tutmayı düşünüyoruz."
Geçen yılki borsa dalgalanmaları pek çok yatırımcıyı beş parasız bırakmıştı. Aynı esnada Carlssin 126 çok riskli işlem gerçekleştirip hepsinden de yüksek kazançlar elde edince gözler bir anda bu borsacıya dönmüştü.
Carlssin 200 yıl ileriki bir tarihten yani gelecekten günümüze geldiğini söylüyor ve tabii o zamanki tarih ve istatistik kayıtlarında da günümüzdeki borsa dalgalanmaları detaylı olarak yazıyormuş.
Carlssin'e göre: "Bu fırsata karşı koymak çok zordu. Aslında her şeyin sıradan ve doğal görünmesini planlamıştım. Bilirsiniz işte sağda solda birkaç doları bile bile kaybedecek ve böylece normal bir borsacı görüntüsü çizecektim ancak son anda yakalandım."
Üzerine gidilen Carlssin Usame Bin Ladin'in akıbeti ve AIDS'in çaresi gibi tarihi gerçekleri de açıklayabileceğini söyledi tek ihtiyacı olan zaman makinasına binmesinin izin verilmesi.
Ancak Carlssin makinanın nerede olduğunu bir türlü söylemediği gibi nasıl çalıştığını açıklamayı da reddediyor sebep: "bu teknoloji kötü güçlerin eline geçebilir."
Yetkililer bu adamın iddialarının palavra olduğu konusunda hemfikir ancak bir SEC yetkilisi şunu itiraf ediyor: "Elimizdeki tüm federal kayıtları taradık Andrew Carlssin isimli biriyle ilgili olarak böyle bir adamın yaşadığını gösteren Aralık 2002 tarihinden önce hiçbir kayıt yok."
Andrew Carlssin, 1 milyon dolar kefaletle serbest kaldıktan sonra ikinci duruşmaya gelmedi ve bir daha hiç bulunamadı. Carlssin, gazetecilere verdiği demeçlerde Ufo'ya inananların kendisine de inanacaklarını ve en yakın zamanda New York emniyeti ve FBI'ın da gerçekleri göreceğini söyledi.
Ve bir daha da kimse onu görmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkunç Bilgiler Ve Kısa Korku Hikayeleri#Wattys2016
AléatoireNOT = Korkan okumasın! (bilinçaltı içerir)