Yıllar önce Jack adında biri yaşarmış. Jack 15 yaşındayken ilginç şekilde annesini ve babasını kaybetmiştir. Anne ve babasının ilginç ölümü şöyle olmuştur.
Jack'in annesi yağmurlu bir günde camda bir yabancı olduğunu söylemiştir. Kim olduğunu öğrenmek için gidip baktığında yabancı koşturarak ormana kaçmış. Jack onları izlerken merdivenden gelen ayak seslerini duymuş hemen dolabın içine saklanmış. Dolabın aralığından bakınca bu kişinin camdaki yabancı olduğunu gördü.
Kapı gıcırdamıştı. İçeriye Jack'in babası gelmişti. Yabancı arka kapıdan kaçarken Jack babasına yabancı arkadan kaçtı dedi. Jack'in babası arka kapıya gittiğinde karısının cesedini görmüş. Babası karısını uyandırmaya çalışırken Jack çığlık atmış. Babasının arkasında yabancı vardı. Yabancı babasının omzundan aşağı bıçağı saplarken. Jack dayanamayıp dışarı çıkmış. Jack yağmurda ağlarken güvenini toplayıp eve gitmiş.
Babasının ve annesinin cesedi yokmuş. Sadece sapladığı kanlı bıçak varmış. Jack bıçağı eline alınca arkasında yabancı olduğunu görmüş. Jack bıçağı boynuna dayayıp intihar etmiş.
Olayın ilginç tarafı ise evde ne Jack'in ne babasının ne annesinin cesedinin olmaması. Sadece kanlı bıçak ve not varmış. Notta yaşanan olaylar yazarken bıçakta evin lanetli olduğu ve evden kimsenin çıkamayacağı yazıyormuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkunç Bilgiler Ve Kısa Korku Hikayeleri#Wattys2016
De TodoNOT = Korkan okumasın! (bilinçaltı içerir)