Ölümcül

1.3K 42 4
                                    

Okuldan sonra etüte kalmıştık. 4 saatlik etüt bitene kadar akşam olmuştu.

Yolda sabah beni arayan arkadaşımı gördüm. Onla muhabbete dalmıştık. Yolda giderken ölümcül evin üstünde siyah ruhlar vardı.

Ölümcül evde herkesin geçmişi vardır. Birçok insan geçmişini aramıştır. Fakat hepsi başarısız olup ruhları o evde kalmıştır. Sadece bir kişi kurtulmuştur o da Tasmo adındaki yabancı.

Tasmo çok güçlü ve yakışıklı biridir. Ona bakan bir kere daha bakarmış. Tasmo eve girdikten sonra evde herkese ait 5 kart olduğunu görmüş. Herkesin kartı varmış. Kasabada yaşayan gelecekteki insanların bile. Tamos kasabadakilere 67 yaşına gelince şu mektubu yazıp intihar etmiş. Eve sadece gündüzleri girin yoksa ruh sizinle beraber yaşar yazmış. Tamos öldükten sonra eve kimse girmemiştir.

Ölümcülün üstündeki kara ruhlar sadece içinde biri varken olurmuş. Kapıya bakınca kapıdakinin en yakın arkadaşım Fevri olduğunu gördüm. Tam dışarı çıkacakken onu içeriye biri çekti. Koşturarak yanına gittim. Yanımdaki arkadaşımla beraber Fevri'yi çekmeye başladık. Zar zor başardık.

İçerden 2 kartını aldığını söyledi. Dün ilk 2 kartını almıştı. Her seferinde çıkacakken birinin onu çektidiğini söyledi. Bende yarın sabah beraber kartı alıp çıkacağımızı söyledim.

Sabah olunca yola koyulduk. Ölümcüle girdiğimizde içi tıpkı kütüphane gibi ferahtı. Kartı alıp çıkmıştık.

Dışarda arkadaşlarım birikmiş Fevri ölmüş biliyormusun diye sordular. Tam o sırada Fevri'ye bakınca beni çekmeye çalışan kara ruhları gördüm. Fakat ölümcülün parmaklıları izin vermiyordu.

Fevrininde evindeki mektubta Kara ruhlar heryerde olucak yarın geceye kadar kaçın ben kaçıyorum yazmıştı. Oysaki Fevri intihar etmişti. Herkesin mektubu okuduğuna emin olunca kaçış planı hazırladık.

Evlerimizden kaçarken arkaya dönüp baktığımızda kara ruhların ve Fevri ölümcülün parmaklarınından ayrılıp bizimle beraber geldiklerini gördüğümüzde mektubun istenildiği gibi gittiğini anladık.

Korkunç Bilgiler Ve Kısa Korku Hikayeleri#Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin