Çok korkuyorum. Çatıdaki siyah giysili kişiyi gördükten sonra ...
2 gün önce arkadaşım Muratların evine gitmiştim .O gün orada kalacaktım .Evleri zemin kattaydı .Evleri yan dükkanın çatısının yanındaydı .
Saat 22 gibi 3. kattaki annemin yanına gittim. Ona yatacağımı söyledim .Sonra balkona çıkıp dışarıya baktım .
Dışarda siyah giysili biri vardı .Dükkanın çatısına çıkıp uzandı .Evden ayrılıp Muratlara indim .Hemen mutfağa girip ona baktım .Kızdı , siyah giysili kişi kızdı .Bana bakıp gözlerini açtı .Tekrar baktım bana kin besliyordu sanki .Sonra dişini gösterdi .Dişleri keskindi .Bana sinirini gösterdi .
Çığlık atarak Murat 'ın yanına gittim. Ona herşeyi anlattım .Ve mutfağa girip baktık kimse yoktu .Bana deliymişim gibi baktı .Sonra Kedidir deyip gitti .Sonra yatağa uyumak için gittim .
Geceleyin kalkıp mutfağa gittim. Kız saat 7 gibi uyanıp çatıdan indi. O sırada bende dışarı çıkıp kızı takip etmeye başladım. Kız doğruca fabrikaya girdi. İlk başta fabrikaya girmekten korktum ama sonra girmek zorunda kaldım. Fabrika da simsiyah giysili 5 kişi vardı. Kız ortalarına girip biranda onlar gibi olup bana Sıra sana da gelecek karanlık yaklaştı, her an herşey olur dedi.
Eve gidip kapıyı çaldığım da kardeşim bana O kişi benim saatlerdir seni bekliyorum dedi. Ve elindeki ölümcül sopa ile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkunç Bilgiler Ve Kısa Korku Hikayeleri#Wattys2016
De TodoNOT = Korkan okumasın! (bilinçaltı içerir)