Esrarengiz Kasaba
Esrarengiz kasabada çok fazla korku vardırJohnny Bravo
Johnny Bravo en son kadınların ona hiçbir zaman bakmayacağı fikrine kapılır ve eşcinsel olur.
Tom & Jerry
Tom ve Jerry ilişkiye girer .Ve tren raylarına yatarak intihar ederler.
Twetty
Twetty aslında erkektir .Twetty sadece 3 bölümden oluşur .Ve en son Slyvester'ın elini bağlayarak öldürür.
Cedric
Cedric son bölümde 8 yaşında değil 23 yaşındadır .Sarhoş olarak Chen'in yanına gider .Chen komşuları rahatsız olmasın diye Cedric'i içeri alır .Cedric eve girdiğin de tartışırlar .Ve Chen'e tecavüz eder .Chen hamile kalır ve evlenirler.
Winx Club
Winx 'dekilerin hepsinin aralarında gizli ilişki vardır.
Fineas & Förb
Fineas'ın annesi Förb'in babasıyla evlenir .Förb rahatsızlığı nedeniyle çok fazla konuşamaz .Candice Fineas & Förb'ün olağanüstü olaylar yaptığını söyler .Oysa ki Candice hayal görür ve şizofren olur .Candice tedavi olur .Doktorun verdiği ilaçlara bağımlı olduğu için Candice ölür .Candice olan biten herşeyi günlüğüne yazar ve annesi Candice öldükten sonra çizgi film olması günlüğü Disney'e götürür.
Ben 10
Ben'in annesi ve babası ölmüştür .Ve Ben kendini süper kahraman sanmakta .Oysa ki Ben akıl hastanesindedir.
Gumball
Darwin aslında Gumball'ın balığıdır .Evrim geçirerek insana dönüşür.
Doraemon
Doraemon 22. yy'dan gelen faredir .Fare olmasına rağmen farelerden korkmaktadır.
Garfield
Garfield pembe kedi'ye ve John'a tecavüz eder .Nermil ve Odie'yi zorla ilişkiye sokar ve öldürür.
Şirinler
Şirinler blu çağında oldukları için mavi renktedirler.
Caillou
Caillou lösemi olduğu için saçı yoktur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkunç Bilgiler Ve Kısa Korku Hikayeleri#Wattys2016
RandomNOT = Korkan okumasın! (bilinçaltı içerir)