6 Haziran yaklaşıyor. 10 senede bir yaşanan durum geliyor. İnançlara göre 06.06.06 tarihinde şeytanın çocuğu doğacağından söz ediliyor. İncil'de söz edilen 666 sözünün dünyanın sonunu getireceğine inanılır. Ve bu sene o tarih Ramazan'ın ilk gününe denk geliyor.
İbranice de 666 sayısı www olarak yazılır. Beners Lee adlı bilgisayar profesorü html yi geliştirdi ve www ismini internete o verdi. 2004 yılında kraliçeden sör ünvanını almıştır. Bazı kaynaklarda Lee'nin yahudi olduğunu ve internete 666 yı bu seeple verdiğinden söylenir.
Ve yine başka ve kapsamlı kaynaklarda o gün deccal çıkacağını ve Hz. İsa'nın onu öldüreceğinden bahsedilmiştir.
- Filmi de çekilmiştir. -İslam Dinimize Göre Deccal
Dinimizde ise deccalın kıyamette geleceğini ve Hz. Mehdi ve Hz. İsa'ya itaat etmelerine engelleyecektir. Sonradan Hz. İsa yeryüzüne inip deccalı öldürecektir.
666 sayısının bulunduğu yerler
Eski çağlarda her harfin bir sayı değeri vardır. İnternetin en bilinen kavramı olan "world wide web" kısaltması "www" de bulunan "w" harfi, İbranice de "vav" harfine denk gelir. Ve bu harfin sayı karşılığı da altıdır. Bu sonuçla üç adet altıdan oluşmuş internet adresi, Şeytan'ın adresidir.
- Zaten zamanımızın çoğunu burda geçiririz -Avrupa Parlamentosu'nun salonunda parlamenterlere ait olan koltukların her birinin bir numarası vardır fakat 666 numaralı koltuk kimseye verilmemiştir.
Ürünlerin arlasında bulunan barkodlarda çizgi gruplarının başında, ortasında ve sonunda yeralan öne çıkmış çizgiler altı sayısının işaretidir ve bütün barkodlarda 666, yani "Şeytan" yazılıdır.
Modern ve asillerin oyunu Rulette sayıların toplamı 666 ya eşittir. Yani rulet şeytan oyunudur.
666 sayısı değil 616
Son zamanlarda doğrulunan haberlerde şeytanın sayısının 666 değil 616 rakamında olduğudur. İncilin 2. yüzyılda yanlış çevrilip devam ettiği basit bir hatadır. Ve yine aynı tarihe denk geliyor. ( 6 Haziran 2016 )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkunç Bilgiler Ve Kısa Korku Hikayeleri#Wattys2016
De TodoNOT = Korkan okumasın! (bilinçaltı içerir)