Kutsal kitabımız Kuran-ı Kerim ' de uzaylılar hakkında birçok konu üzerinde duruluyor.
Evet Kuran' da gerçekten 18.000 alem vardır. Aslında 18 grup vardır. Hepsi kendi içinde 1000 aleme ayrılır. Hz. Mevlana ve birçok bilgine göre 18 grup ;
1)- Asla değişmeyecek olan Lahuti Alemi. Burda Allah'ın olduğu sanılıyor.
2)- Allah'ın zatı ve sıfatıyla ilgili ilahi isimler ve sıfatların oluşturduğu Ceberut Alemi.
3)- Mana alemi, rüya alemi, ahiret alemi denilen Atlas göğü 7 kat alemlerin üstündeki Melekut Alemi.
4)-Yıldızlar Göğü (Galaksiler)
5)-Satürn Göğü ve Yörüngesi
6)-Jüpiter Göğü ve Yörüngesi
7)- Mars Göğü ve Yörüngesi
8)- Venüs Göğü ve Yörüngesi
9)- Merkür Göğü ve Yörüngesi
10)- Güneş Göğü ve Yörüngesi
11)- Ay Göğü ve Yörüngesi
12)- Dünya Atmosferi
13)- Dünya Denizleri
14)- Dünya Toprakları
15)- Dünyanın İçi ve Çekirdeği
16)- Dünyanın cansız madenleri
17)- Bitkiler Alemi
18)- Hayvanlar Alemi
5,6,7,8,9,10 daki riskler herşeyden önce geliyor.
Aya çıkan ilk insan olan Armstrong ayda ezanı duyduğunu ve ezan sesinin besmele çekmediği için duyduğunu söyledi ve bu olaya yakın müslüman oldu.
''Evrenin başka yerlerinde zeki varlıkların kanıtı şimdiye kadar bizimle iletişime geçmiş olmamasıdır''
Bill WattersonVe de ABD 'deki dünyanın en gizli tutulan 51. Bölge hala gizemini koruyor.
NASA' dan kovulan bilim insanları uzaylıların seslerini duyduğunu onları gördüklerini ve hatta iletişime geçtiklerini bile söylüyor fakat kısa bir süre sonra bu bilim adamı ölüyor.
NASA yaptığı bir açıklamada son 10 yıl içinde uzaylılarla karşılaşacaklarını açıkladı.Kur’ân’ın 16’ncı sûresi olan Nahl sûresinin 49’uncu âyeti :
“ve Allâh’a secde eder ne (var) göklerde ve ne (var) yer(yüzün)de dâbbeden (kımıldayandan, canlıdan) ve melekler ve onlar büyüklenmezler .”Birçok kaynağa göre bu ayetler şöyle tanımlanmıştır: Bu âyette bahsedilen gökler, uzaydır . Gökler kelimesi her ikisinde de çoğuldur, bu da bildiğimiz evrende her yerde hayat olduğuna delildir . Ayette Bahsi geçen “dâbbe” kelimesi kımıldamayan canlıyı tarif edilmiştir.
Dünya da ufo ve uzaylı görüntüleri vardır. Çoğu görüntü insanlardan gizlenirken bazıları internete sızmıştır.
Şunu da biliyoruz ki ülkemiz dahil birçok pilot havada ufo gördüğünü söylemiştir. -uzaylıları görenler de vardır-
Ve asla şunu asla unutmamak gerekir ki dünya da heryıl binlerce insanı bir daha kimse görmüyor. Ve bir daha asla geri dönmüyorlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkunç Bilgiler Ve Kısa Korku Hikayeleri#Wattys2016
RandomNOT = Korkan okumasın! (bilinçaltı içerir)