13

34.2K 1.7K 380
                                    





"Kayra,Göktuğ ve Buğra, Polat ve Nil'in çocukları."

Bakışlarımı sanki düşmanlarıymışım gibi bana bakan çocuklara çevirdim.

Sadece üçüz olduklarını ve isimlerini biliyordum.Çatık kaşlarından,sinirli seslerinden beni sevmediklerini anlıyordum.

Göz göze gelince başlarını çevirdikler.

Diğer ikisi yüzüme bile bakmazken aralarından-sanırım Kayraydı-minik bir tebessüm ederek kafasını eğdi.

"Deniz ve Emre,Anka ve Anıl'ın çocukları."

Turunçgillere döndüğümde yutkundum.Turuncu kıvırcık saçları ve mavi gözleriyle heykellere benziyorlardı.

Hayranlık akan sesimle"çok güzelsiniz"dedim.

İki kardeş birbirlerine dönerek şaşkınca baktı.Yeni tanıştıkları kuzenleri tarafından böyle bir iltifat beklemedikleri belli oluyordu.

Büyük olanı utançla saçlarını karıştı ve "teşekkür ederiz"diye mırıldandı.Hala şaskın duruyordu.Sanırım ilk defa biri ona güzelsin demişti.

Küçük olanı ise yerdeki halı desenini inceliyordu.

"Son olarak Asrın,Dinçer,Hazar,Sarp,Sare ve Acar'ın çocukları."dedi bıkkınlıkla Artaç.Saymaktan yorulmuştu.

Sol yanağıma buz tutarken,bakışlarım onlardaydı.

Babaları olan adam yanıma gelerek Alar'ı yere düşürdü.

Elini omzuma attığında "selam canım,ben amcanım.Aralarındaki en muhteşem,yakışıklı,zeki kişiyim"dedi.

Diğerleri kendisini övmesine göz devirirken,güldüm.

Sıranın bana geldiğini öğrendiğimde konuşmaya başladım.

"Bulut"

Kısa bir sessizlik oluştuğunda,Sare yenge muzurca gülümseyerek"sevgilin var mı?"diye sordu.

Kandemirlerin dikkatle bana baktığını hissediyordum.Daha önce onlara Toprak'tan bahsetmemiştim.

Toprağı düşündüğümde yüzümde bir gülümseme oluştu.

Ala hanım sessizce "hiç söylememiştin"dedi.

Ona dönerek daha sonra anlatacağımı söyleyecektim eğer Göktuğ sessizliği bozmasaydı.

Alayla"kaç günlük?"dedi imayla.Sesindeki imayı görmezden gelerek ona döndüm.

"3.yılımız"

Yüzü kızardığında önüne döndü.Sare yenge gülümseyerek yanıma geldi ve "eğer iznin olursa,fotoğrafına bakabilir miyim?"diye sordu.

BULUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin