22

22K 1.1K 168
                                    



☁️



Aynaya son kez bakarak askılarını düzelttim.Diz kapaklarımın üstünde,vücudumun kıvrımlarını belli ediyordu.Mavisi,tenimle uyuşuyordu.Elbisenin aksine beyaz ayakkabılarım normal duruyordu.

Kapıyı açarak dışarı çıktım.Merdivenlerden inerken,aşağıdan gelen konuşma seslerini duyuyordum.Diğerlerini gördüğümde yürümeyi bıraktım.

"Anne,boğazımı sıkıyor"dedi Artaç abi.Buruşmuş suratıyla boynuna bağlanmış papyonu gevşetmeye çalışıyordu.Ala annem gülerek yanına ilerledi.Papyonu çözerek koltuğa attı.

Burada olduğumu belli etmek için yalandan öksürdüm.Bakışlar bana döndüğünde,Alar ve Asrın ıslık çaldı.

Hazar yanıma gelerek elimi tuttu.Kendi etrafımda döndürdü.Kolunu omzuma atarak yanına çekti.

Müzip bir ifadeyle"Toprakla hala sevgili kalmak istediğine emin misin?"diye sordu.Yaptığı imayı anlayarak güldüm.

Kafamı salladığımda yalandan dudağını büzdü."Her zaman senin için buradayım,bebeğim"dedi.Dinçer abi ensesine yapıştırdırdığında,inleyerek elini ensesine götürdü.

"Çok güzelsin abla"Emre ve Ege'nin aynı şeyi söylemesiyle onlara döndüm.Gözlerinde saklayamadıkları hayranlıkla bakıyorlardı.Dudağımı büzerek öpücük attığımda,utanarak kafalarını çevirdiler.

Artaç abi yanıma geldiğinde Hazar'ı itti.Kollarını kafama sardığında,beni kendine çekti.

"Bulut,benim partnerim olur musun?"diye sordu.Her kelimesinde saçlarımı öpüyordu."Üzgünüm ama Toprağa söz verdim."

Kayanın"en azından hala kız kardeşimiz"diye mırıldanmasını duydum.

Gülmemeye çalışarak Artaç abimden ayrıldım.Anneme döndüğümde Bedir bey'e yaslanmış dolan gözlerini sildiğini gördüm.Bedir beye baktığımda gülümseyerek bana baktığını gördüm.Göz kırptığında utançla kafamı eğdim.

Bedir beyle,hala alışamadığım sınırlar vardı.Bu sanırım baba-kız meseleleriydi.

Ömer dedenin yürümesiyle peşinden diğerleri gitti.Kapıyı kapattığımda birkaç adım uzağımda Göktuğ'u gördüm.Kandemirler kimin hangi arabaya bineceğini tartışırken,o uzaktaydı.

Yanına yaklaştığımda omzuna dokunarak bana dönmesini sağladım.Göz göze geldiğimizde yutkunduğunu gördüm.

"Efsa partiye gelebilir."dedim,konuya girerek.Kaşlarını çattı"bunu bana neden söyledin?"diye sordu.Gözlerimi kaçırdığımda güldü."Bana zarar vermesinden mi korkuyorsun?"

Alayla gözlerine döndüm."Sana neden zarar vermesinden korkarım ki?"diye sordum.Yalandı.Korkuyorum,Göktuğ.Ona tekrardan yenilmenden...

Umursamazca saçlarını karıştırdı."Doğru,hala beni sevmiyorsun"dedi.Seni sevmiyorum değil,alışmaya çalışıyorum bilmesen de.

Son kez gözlerine baktım."Üçüzlerinin yanından ayrılma"dedim sertçe.İki gözünü aynı anda kapattı.Sanırım bu tamam demekti.

Arkamı döndüğümde,fısıldadı."Bana acımadı ama sever o beni"Acı çekiyordu.Efsa'nın onu sevmemesinden değil,ona zarar bile vermeyecek kadar değersiz gördüğünden.

Nasıl hissedeceğini bilmeden dönerek ona sarıldım."Seni onu sevmenden kurtaracağım"dedim.Kollarını belime doladığında, kısık sesiyle sordu."Söz mü?"Burukça gülümsedim."Bulut sözü"

BULUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin