37

8.2K 480 28
                                    



☁️



Gözlerimin kapanmasıyla,bedenim yere düştü.Acı hissetmiyordum.

"Bulut,kızım bir dursana!"dedi,adını unuttuğum adam.

Kollarımdan tutulduğumda,düştüğüm kanepeye yatırdılar.Kaşlarımı çattığımda,yan dönerek elimi yanağıma yasladım.

Uykuya dalacağım sırada bir öğürme sesi duydum.

"Kayra,ne yapıyorsun lan?"

Kafamı kaldırdığımda,esmer bir çocuğun üstünün battığını gördüm.

Kıkırdadığımda,kanepeye yaslandım.Dizlerinin üstünde olan çocuk,eliyle ağzını tutuyordu.Esmer olan ise ellerini sıkmış,gözlerini kapatmıştı.

"Bulut nerede?"Kapıdan içeri giren sarışınla,elimi kaldırdım.

"Bulut kim bilmiyorum ama sanırım benim"

Yanıma geldiğinde,yüzümü parmaklarının arasına aldı."Sarhoş mu oldun sen?"dedi,müzip bir gülümsemeyle.

Parmaklarını geri ittiğimde,yüzümü uzaklaştırdım."Sevgilim var,terbiyesiz."dedim.

Güldüğünde,beni kucağına aldı.Omzuna güçsüz bir yumruk savurdum."Anlamıyor musun,sen?"

Diğerlerinin yanından geçerken,seslendi."Siz diğerleriyle ilgilenin,Bulut bende"

Tek tek merdivenleri inerken,yorgunlukla boynuna yaslandım."Nereden sende oluyorum?"diye mırıldandım.

Saçlarımın üstüne öpücük kondurduğunu hissettim."Sevgilim olduğundan olabilir mi?"diye sordu.Kısık gözlerimle ona baktığımda,omuz silktim.

Mutfağın içerisini girdiğimizde,beni tezgahın üstüne bıraktı."Ne yapıyorsun?"diye sordum,gözlerimi ovalarken.

"Kahve"Makineyi çalıştırdığında,yanıma geldi."Neden?"diye sordum.Bacaklarımı parmağıyla ittiğinde,arasına girdi."Ayıkken seni öpebileyim diye"dedi.

Yüzünü boynuma yaklaştırdığında,kokladığını hissettim.Dudaklarını tenime sürttü.Huylanarak kendimi geri çektim."Uykum var"

Bedenini üzerimden çektiğinde,geriye gitti.Yarı açık gözlerimle,elindeki fincanı yanıma getirdiğini gördüm.

Tekrardan bacaklarımın arasına girdiğinde,kahveyi dudaklarımın arasına itti.Boğazımı yaktığında yüzümü buruşturdum.

Kahveyi bitirdiğimde,elini iterek fincanı uzaklaştırdım.Başım omzuna düştüğünde,elleri sırtımdaki yerini aldı.

Mırıldanarak söylendim.
"Derdine derman spiderman da
Derdine derman spiderman"

Saçlarımın arasından güldüğünü hissettim.Elleri sırtımda dolaştığından mayıştım.

"Sana kardeşimi emanet eden aklımı sikeyim!"

BULUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin