Messy love story - Part 1. (Czech)

7.4K 215 11
                                    

"Probuď se zlato, je ráno", Matt mě pohladil po tváři a líbl mě.

"Hhh, Matte, prosím nech mě spát, je víkend a přes týden naspím dohromady 5 hodin.", zachraptěla jsem a pootevřela jsem oči a uviděla rozcuchané vlasy a vlídný úsměv na tváři.

Tohle byl on, Matt. Matthew Espinosa. Nejmilejší, nejkrásnější a taky někdy nejhlučnější kluk na světě. Miluju ho.  Je taky známý Viner a musím uznat, že některé viny jsou fakt povedený.

"Slyšela jsi mě co jsem říkal?", zamával mi před obličejem rukou a zasmál se.

"Nebo jsi zase ve tvém světě?", dodal a já ho dloubla do hrudi.

Předstíral pláč a já po něm hodila polštář, až se zkutálel z postele na zem. Vstal a na obličeji se mu objevil naštvaný výraz.

Začala jsem se smát a otočila se k němu zády a zavřela jsem oči a pomalu na mě šel zase spánek.

Ale to už Matt mě chytl kolem boků a lechtal mě o život.

"MATTE ESPINOSO PŘESTAŇ MĚ LECHTAT, NEBO SE POČŮRÁM A TO TY NECHCEŠ ŽE NE!?", křičela jsem a brečela smíchy dohromady.

Matt si to náramně užíval a potom teda přestal a naklonil se ke mně.

"Miluju tvůj smích, Kristi", zašeptal a já se začala červenat.

Kristi je moje přezdívka a vlastně takhle mi říká jenom Matt.

"Nech toho, vidíš, už se červenám", sklopila jsem pohled, ale Matt mi nadzvedl bradu.

"Na tobě je červenání roztomilé Kristine.", pověděl a přisál se mi na rty.

Milovala jsem když mě Matthew líbal. Bylo to něco co se nedá ani popsat. Něco úžasného.

Zajel mi rukou pod mé tričko na spaní a já jeho ruku odstrčila a špitla: " Teď ne Matte.."

Udělal smutný pohled a otočil se ke mně zády a dělal nafučeného.

Uchechtla jsem se a zezadu ho objala a zahuhlala do jeho zad: "Miluji tě Matte..."

"Taky tě milu-", nestačil to doříct, protože mi zazvonil telefon. Jsem u Matta, takže určitě rodiče se po mně shání, protože jak jsem ještě zkontrolovala čas bylo půl desáté.

Ale když jsem se koukla na jméno na displeji, nebyli to rodiče.

Byla to má nejlepší kamarádka Phoebe.

"Poslouchám", začala jsem rozhovor.

"Hele Kristine, nechtěla bys jít dneska do kina? Vyberem nějaký náhodný film a budeme házet popcorn po lidech, co budou sedět před náma, co ty na to?"

"Hmmmm", koukla jsem po Mattovi a sklopila jsem pohled na postel.

"Já ti nevím, jsem dneska u Mathewa (*nevím jak se to jméno skloňuje,promiňte:D) a myslím, že máme na dnešek plány."

Matthew se po mě podíval a rukama naznačil, že mám klidně jít.

Zeptala jsem se Matta jestli to myslí vážně a on přikývl.

"Tak fajn, uvidíme se před kinem v 7. Buď přesná, Phoebe", zabručela jsem.

"Jasňačka, už se těším. Čááu.", rozloučila se a típla to.


"Fakt ti to nevadí Matte?", zeptala jsem se ho opatrně.

"Blázníš? Užij si dnešek házení popcornem po ostatních. Já si zajdu s Nashem do baru a pak tě můžu jít vyzvednout.", dořekl a já se zachichotala.

"Pokud teda nebudeš opilej", dodala jsem zase já a on mě pichl prstem do žeber.  Vypískla jsem a Mattovi přístal na obličeji polštář.

"Pojď Matty, udělám ti snídani, co ty na to?", vyzvala jsem ho.

"No dobře, mám takovej hlad, že by se dal krájet", odpověděl Matt a táhl mě do kuchyně.


Po snídani jsem se s Mattem rozloučila a šla domů. Měla jsem to tak 15 min pěšky, takže za chvíli jsem byla už doma a plácla sebou na postel. Už teď mi Matt chybí.

Z mého přemýšlení mě vytrhla mamka.

"Tak jak bylo u Matta?", zeptala se mamka s úšklebkem.

"Skvěle mami, skvěle", usmála jsem se a ona přikývla a odešla.

Přešla jsem ke skříni a začala vybírat co si vezmu na sebe do kina, abych pak nezačala panikařit pět minut před sedmou, co na sebe.

Zvolila jsem černý džíny bílý tričko a džínovou bundu a malou kabelku.

Zabzučel mi telefon.

'Už jsi doma?', stálo v sms zprávě od Matta

Awww...miluju když mi napíše, jestli jsem už dorazila domů a jestli jsem v pořádku a tak. Přijde mi to tak roztomilé.

'Jojo, už si vybírám co si vezmu do toho kina.' , odpověděla jsem a šla si dát sprchu.

Po obědě jsem ležela na posteli, poslouchala písničky a pak zkoukla nějaký video, potom jsem se rozhodla, že si udělám úkoly do školy, abych je nemusela dělat v neděli.

Vše jsem měla hotové za 2 hoďky a když jsem zkontrolovala čas bylo půl šesté.

Udělala jsem si něco k večeři a oznámila mamce a tátovi, že jdu s Phoebe do kina a že se vrátím tak za 2 hoďky. Přikývli a já se šla přesléct a vyrazila do kina.

Vybraly jsme si komedii Policejní akademie 1 a jak jsme se dohodly, házely jsme popcorn po lidech před náma. Je zajímavé, že nás nikdo nevyhodil ze sálu...

Po filmu jsme se rozloučily a každá si šla svou cestou.

Bylo půl deváté a to už byla pěkná tma. Trochu jsem se bála, protože jsem za sebou slyšela jakési kroky. Zahnula jsem za roh a trošku zrychlila, když v tom mě někdo zezadu chytl za pusu, přitáhl si mě k sobě vytáhl nůž a....

________________________

Doufám, že se vám první díl nového příběhu líbil. Na přání jsem musela změnit jména, takže hlavní hrdinka bude Kristine, ne Phoebe, díky za pochopení no:D

Nevím zatím kolik bude mít dílů, myslím si, že je to ještě předčasné:D.

Budu ráda za každý komentář, hvězdičku a samozřejmně za každé přečtení.

Omlouvám se za chyby a užijte si zbytek neděle.:-)

Vaše

Verr xx

Messy love story // (Cameron Dallas, Matt Espinosa fanfiction) - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat