Part 22. (czech)

2.3K 142 5
                                    


Vzhlédla jsem vzhůru a uviděla známou tvář.
"Dlouho jsme se neviděli, co?", zašvitořil Chris a ze mě nevypadla ani hláska.
"Co tady děláš?!", zasyčela jsem, chytla ho za rameno a odtáhla ho k mojí skřínce.
"Jak to myslíš?", zasmál se a ohlížel se.
"Ty jsi mi neřekl, že chodíš k nám na školu!", plácla jsem se do čela a vyhledávala jsem očima Camerona.
"Neptala ses.", odfrkl a já si založila ruce na prsou a hledala v hlavě nějaký vhodný argument.
"Hlavně že ty ses o mně chtěl dozvědět vše a o sobě jsi neřekl ani popel.",
"No tak Kristine, o co ti jde. To ti tak vadí, že chodím do školy?", nakrčil obočí a mně to přišlo trapné, jak jsem na něj vystartovala.
"Promiň, mně to nevadí, ale znám člověka, kterému to vadí.", povzdychla jsem si a v tuto chvíli bych nejradši byla někde jinde, protože za mnou jsem uslyšela známé zakašlání.
"Nazdar.", obrátila jsem se a pousmála jsem se.
"Budu muset jít, tak zas někdy, čau Kristine.", ušklíbl se a odkráčel pryč a já jsem na něj hodila vražedný pohled a zakroutila jsem hlavou s pousmátím.
"Co tu dělá?", zeptal se Cameron a snažil se, aby nevypadal naštvaně.
"Chodí sem na školu, taky jsem se divila."
"Co jste si povídali?", pokračoval s otázkama.
"Promiň, ale jestli je tohle výslech, tak o něj já nestojím. Musím jít na biolu, takže čau.", obešla jsem ho, ale on mě stihl chytit za ruku a přirazil mě ke skřínce. Cítila jsem jeho dech na mém obličeji.  Políbil mě na rty a já zašeptala: "Camerone přestaň."
Odtáhl se a já proklouzla a utíkala do třídy.
Nikdo o nás nevěděl a on mě políbí na chodbě a sám dobře ví, že to prostě nejde. Nechodíme spolu, ale milujeme se.
Achjo, je to složité.

Po škole jsem byla úplně utahaná, ale před Sierou jsem nedávala nic znát, protože byla hrozně natěšená na vánoční nákupy.
Sierra pořád cosi klábosila o tom, jak miluje Vánoce a vše kolem nich. Musela jsem s ní v několika věcech souhlasit, protože já sama jsem prostě milovník Vánoc. Přijeli jsme do nákupního centra a když jsme vešli dovnitř, přišla mi SMS.
'Ahoj, přijeď domů na Vánoce.'-miláček Matt
Ach, pořád jsem si nezměnila jeho jméno na prostě 'Matt'. Nikdy se k tomu prostě nedokopu.
"Kdopak ti píše?", zašvitořila Sierra, aniž by odtrhla oči od vánočně vyzdobených výloh.
"Výpis účtu, nesnáším to.", zalhala jsem a strčila telefon zpět do kapsy.

Vešly jsme do obchodu se spodním prádlem.
Nasadila jsem pohled aka 'Myslíš to vážně?' a Sierra na mě pohlédla s tím jejím úsměvem a táhla mě sebou.
"Myslím, že to není nutné. Můžem nakupovat někde jinde, ne?", začínala jsem být nervozní.
"A proč? Spodního prádla není nikdy dost, ne?", zasmála se Sierra a s otevřenou pusou ukázala na krajkovou podprsenku s nápisem PINK. Do této chvíle jsem si neuvědomila, že jsme vstoupili do Victoria's Secret obchodu.
"Sierro, ale tady je to hodně drahý.", špitla jsem, ale ona byla stále klidná.
"No tak, jsou Vánoce. Jednou za čas to neva, ne?", mrkla na mě a dál vybírala podprsenky.
V ten moment jsem se zhrozila, protože jí budu sloužit jako zkušebník, protože máme podobné velikosti. Zkřivila jsem obličej a vzdychla jsem, když mi do rukou strkala rovnou tři podprsenky a čtvery kalhotky a zahnala mě do kabinky.
"Nesnáším zkoušení věcí, nesnáším.", mumlala jsem si pro sebe a rychle jsem se přeslíkla a potom jsem zavolala Sierru, ať za mnou dojde do kabinky a natáhla jsem k ní ruku a když jsem jí k sobě přitáhla, uvědomila jsem si, že to není ona. Byl to Cameron.
Ten zůstal stát jako opařený a díval se na mě s otevřenou pusou a já taky, ale byla jsem rychlejší ve vzpamatovávání.
"Co tady děláš ty pako?!", zasyčela jsem a on se ušklíbl.
"Psala mi Sierra, že jste v nákupáku a nakupujete spodní prádlo, tak jsem se přišel podívat.", ironicky se usmál a ho vyhodila z kabinky pryč.
"A jo...sluší ti to.", strčil hlavu do kabinky a mrkl na mě a já už jsem se po něm oháněla, proto hned raději zmizl.
Když přišla konečně Sierra za mnou se podívat jak mi to padne, jenom zářila.
"Koupíme si stejný, budeme dvojčata!", zajásala a utíkala pryč si vzít stejné kousky.

Asi půlhodiny jsme tam ještě vybírali i něco jiného než spodní prádlo a mě už to začínalo nebavit. A to byl teprve začátek.
Musela jsem asi v 5 minutách si rozmyslet, co chci komu kupovat, protože Sierra si musela odběhnout na záchod a já hlídala tašky a někde se zdržela.
"Pro Sierru mám spodní prádlo a ještě něco od PINK, pro pana Dallase koupím košili s kravatou, pro paní Dallasovou parfém, kuchařku...", mumlala jsem si pro sebe a to byly jenom takové jednoduché a ještě vůbec nepromyšlené dárky.
"A pro Camerona... a pro Camerona vůbec netuším.", povzdychla jsem si.
Konečně ke mně doklusala Sierra a hned si stěžovala na ženské, které se líčily u zrcadel a ona si nemohla umýt ruce. Musela jsem se smát.

"Si?"
"Ano?"
"Matt mi napsal."
"A co ti napsal?"
"Budu muset na Vánoce odjet a nevím, jestli se vrátím...", řekla jsem to úplně vážně, ikdyž jsem to možná tak vážně nemyslela.





DĚKUJU VŠEM, KTEŘÍ V ROCE 2015 TÉTO POVÍDCE DALI VÍCE NEŽ 4K PŘEČTĚNÍ!! <333
MOC TO PRO MĚ ZNAMENÁ! A ikdyž někdy (spíš pořád) nepřidávám pravidelně díly, jsem ráda, že vás to tu pořád se mnou baví. Tento díl je kratší, tak se prosím nezlobte. Možná si říkáte, že novoroční předsevzetí jsou pitomost, ale i já si alespon nějaké dám. Bude to předsevzetí, abych přidávala častěji díly, abyste vůbec ještě věděli o čem jsou ty povídky, které budu psát.
A také vám všem přeji vše nejlepší do roku 2016, ať jste šťastní, zdraví a hlavně plní pohody a klidu
.

Budu se na vás těšit u dalšího dílu, ILY ! ♥



Messy love story // (Cameron Dallas, Matt Espinosa fanfiction) - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat