Part 5. (Czech)

3.4K 154 1
                                    


Celou noc jsem myslela na to jsem na to, jak to bez něj budu muset v Americe přežít.

Uznejme si, že Londýn je od Ameriky dost daleko, takže za mnou Matt nějak často přijíždět nemůže.


Bylo pondělí a já měla odlétat ve čtvrtek a byla jsem celkem nervozní, asi z toho, jak to tam bude vypadat a zda se mi tam bude líbit..


Ve škole mě zastavil ředitel a prohodil se mnou pár slov.


"Tak co, sbalená?", šťouchl do mě ředitel a usmál se.

"No, jenom z části. Dávám si načas.", pousmála jsem se a zastrčila neposedný pramen vlasů za ucho.


"Ještě jednou ti gratuluji a přeji ti to, Kristo.", při slově 'Kristo' jsem zatnula zuby a křečovitě se usmála a poděkovala.


Ve škole jsem uviděla Matta jak si povídá s jeho kamarády a z jeho gest jsem vytušila (existuje to slovo?:D), že jim povídá nějakou vtipnou historku.

Když si všiml, že se na něj dívám, plácl si s kamošema na rozloučenou a mířil ke mně.


Přivítal mě medvědím obětím a pusou na tvář.

"Tak jak se nám vyspala naše princezna?", přitáhl si mě blíž a otřel svůj nos o ten můj.

"Celkem fajn a ty?", vyplázla jsem na něj jazyk a Matt po něm brnkl prsty a odpověděl se smíchem.

"Úžasně, protože se mi zdálo o tobě.", našpulil pusu k polibku se zavřenýma očima a já mezitím schválně utekla a schovala se za roh.


Když Matt otevřel oči a neviděl mě, zamračil se a zakroutil hlavou.

Pravděpodobně se urazil a to měl být záměr.


Matt byl ke mně zády a já byla okamžitě připravená vystartovat a skočit mu na záda, jenže se mi to nepovedlo, protože Matt asi věděl, že jsem byla za rohem a zareagoval tím, že se otočil a já mu skočila na hruď a obmotala mu nohy kolem pasu a opřela si čelo o to jeho. On si mě povysadil a přidržoval mě a jeho velké dlaně mě přitiskly víc k němu.


"Byla si nenápadná, jak sedmimetrový slimák v trávě, Kristine.", zašeptal a ušklíbl se.


Já otevřela pusu, přihmouřila oči a snažila se vykroutit z jeho sevření.

Po chvíli snažení jsem to vzdala a objala ho a zkousla mu ušní lalůček.


"Já vím. Ve schovávání nejsem dobrá, promiň.", řekla jsem zklamaně a položila si hlavu na Mattovo rameno.


Matt mě položil na zem a já smutně zakňučela a on na mě vyplázl jazyk.


Pho se mezi nás vmísila s novinou, že konečně v jídelně dávají její oblíbené jídlo.


"To je ovšem skvělá zpráva, Phoebe.", ušklíbl se Matt a Pho jenom převrátila očima.


Messy love story // (Cameron Dallas, Matt Espinosa fanfiction) - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat