Part 8. (Czech)

2.6K 137 0
                                    

První den ve škole byl celkem fajn. Ale fakt jenom trochu. Celý den jsem byla rozhozená z toho, jak Cameron na mě vyjel.


Seznámila jsem se se všema a normálně se semnou bavili, až na Camerona. Ten se na mě ani nepodíval když jsem kolem něho procházela.

Po škole jsem čekala na Sierru u zídky, jak jsme se dohodly. Koupila jsem si v občerstvení nějaký sendvič, protože jsem měla celkem hlad.

Vyskočila jsem na zídku a pohupovala nohama a vytáhla si mobil. Chtěla jsem zavolat Sierre, ale zjistila jsem, že mi zapomněla dát svoje číslo.

Povzdychla jsem si a hypnotizovala čas na mobilu. Ze školy se konečně vyřítila Sierra, které vlasy poletovaly kolem hlavy a rozmachovala rukama.

"Hurá.", zafuněla jsem a seskočila dolů a Sierra na mě vyplázla jazyk.

"Ty sendviče nejez, jsou prošlé.", ukázala na můj sendvič, který jsem si chtěla rozdělat.

Zakroutila jsem s úsměvem hlavou a hodila ho do nejbližšího koše.

"Radši si zajděme na pizzu a oslavme tvůj první den v nové škole!", šťouchla do mě Sierra a už mě táhla přes silnic kamsi do pizzerie.

"Nevím, jestli by se na něm mohlo něco oslavovat.", namítla jsem a usedla ke stolu ve venkovní zahrádce.
"Jakto? Stalo se něco?"
Nevěděla jsem jak to mám říct, ikdyž to bylo tak jednoduché a proto jsem to shrnula do jednoho slova.
"Cameron."
"Co ti ten idiot udělal?!", bouchla Sierra pěstí do stolu.
"No, on mě nic, ale asi jsem mu zasedla místo a tak na mě začal křičet, že se neznáme. Byla to moje chyba, stejně. Nevěděla jsem, že tam sedí."
"Touto dobou se chová jak naprostý debil.", založila si ruce na prsou Sierra a zakroutila hlavou.

Když jsme dojedly pizzu a zaplatily, požádala jsem Sierru o její tel. číslo.

"Máš se na zítra něco učit?", zeptala se mě Sierra.
"Máme jenom domácí úkol z angličtiny, ale už jsem ho udělala ve škole."
"Z tebe se stává šprtka!", zasmála se a já ji hravě bouchla do ramene.

"Dávej si bacha na Camerona, kdyby chtěl opsat domácí úkol, nebo cokoliv jiného, nedávej mu nic. Jenom tě bude k tomu dál využívat.", šeptla Sierra, když zabouchla dveře od domu.

Přikývla jsem a šla do pokoje.
Chvilku jsem byla na netu a pouštěla si písničky.
Začala jsem na ně po pokoji pomalu tancovat v pyžamových kraťasech a jenom v podprsence, místo mikrofonu jsem měla flašku od vody a pak jsem se jaksi rozjela, protože jsem přeslechla klepání na dveře a pak jsem si všimla, že přede mnou stojí Cameron s mobilem a směje se o život.

Vyjekla jsem zděšení a rychle si sedla na postel a přehodila přes sebe triko.
"Co tu chceš?", vyhrkla jsem na něj a on sklopil telefon.

"Hezky tancuješ.", vyprskl smíchy a falešně se ušklíbl.
"Myslela jsem, že se neznáme.", namítla jsem a dala si ruce na prsa.

"Sleduj co mám.", ukázal mi jeho mobil a na něm bylo video jak tancuji.
"Vymaž to Camerone. To nemůžeš!", vyprskla jsem na něj a snažila se mu sebrat mobil, ale on byl tak o hlavu a něco vyšší, takže bez šance.
"Proč si tak upištěná?", jde vidět, že si to Cameron užíval.
"Já nejsem upištěná, jenom se bráním. Odstraň to Camerone nebo-"
"Nebo co? Zavoláš své druhé polovičce a ten mi přiletí dát do nosu? Vtipný.", zasmál se Cameron a dál si hrál s telefonem.
"Jak víš, že mám přítele?", přestala jsem po něm sápat a nakrčila obočí.
"To ti může být jedno."
"Ty ses mi hrabal ve věcech?!", teprve teď jsem si všimla, že když jsem se rozhlédla po pokoji, fotka s Mattem v rámečku, kterou mám na nočním stolku je vytažená a sklíčko v ní rozbité, skříně jsou otevřené, kufr povytažený z pod postele.
"Jak sis mohl dovolit hrabat se v cizích věcech?!", vyštěkla jsem na něj a začal do něj bouchat pěstmi.
Moje síla a jeho síla byla o něčem jiném, takže když mě chňapl za zápěstí, zakňučela jsem bolestí.

"Tak hele. Jestli to někomu řekneš, dám to video na net a všichni to uvidí. Být tebou, přestal bych.", přitlačil mě ke zdi a z jeho úst se šířil teplý dech až mi z toho naskočila husina.
"Tohle nemůžeš...", zašeptala jsem a hladila si zápěstí.
Hypnotizovala jsem jeho mobil a čekala na pravou chvíli, když nastala, skočila jsem po telefonu, ale Cameron byl rychlejší a telefon mi sebral.
Jeho svalnaté ruce mě obklíčily a natlačily ke zdi.
"Za tohle mi budeš dávat měsíc opsat všechny úkoly, eseje, referáty a všechno co budem psát, nebo to video dám na net ještě s tvou fotkou v podprsence s mašličkama."

Snažila jsem se nebrečet, hlavně ne před ním.
"Tohle je vydírání..", šeptla jsem, ale Cameron odešel z pokoje a hned jak je zavřel, zamčela jsem je a sesunula se po nich a začala brečet.

Brečela jsem půl hodiny a pak se na sebe koukla do zrcadla. Vypadala jsem jako zombie.

Vykoukla jsem na chodbu, jestli tam nikdo není a vklouzla do sprchy.

Voda mi stékala po těle a já začala brečet. Už zase.

Osušila jsem se a oblékla se do pyžama a chtěla jít do pokoje, ale Sierra mě stihla zastihnout.

"Heeeej Kristine! Já vím, že jsi právě vyšla ze sprchy, ale nechceš si na chvíli dáchnnout u bazénu? Jsou teprve 5 odpoledne a mohly bychom si udělat nějaký koktejl a pokecat si, co ty na to?", nabídla Sierra přeslečená v plavkách. Měla vysportovanou postavu a náznaky na břišáky.

"No, hmm mohly bychom si zapla-"

Šla bych moc ráda, chtěla jsem ze sebe dostat všechen stres vlažnou sprškou v bazénu, ale někdo za mě odpověděl.

"Ne, ona nikam nechce a nemůže. Má moc práce."

______________________________________________________ HLASUJTE, KOMENTUJTE, SDÍLEJTE PRO DALŠÍ DÍLY.

další díííííííl, jéj, skoro po dvou týdnech..jéj:/-_-

snad se vám bude líbit.
Budu se na vás těšit u dalšího dílu, páčko.:)
Mějte se krásně.

Mám vás ráda
Vaše

Verrxx




Messy love story // (Cameron Dallas, Matt Espinosa fanfiction) - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat