Part 40. (czech)

1.4K 113 17
                                    

*Pohled Kristine*

Nevěděla jsem, kam jdu. Vřelo to ve mně jako v pekle. Necítila jsem chodidla a slzy mi začínaly mrznout na tváři. Silný vítr mě fackoval ze všech stran a zem mi klouzala pod nohama. Vše se na mě hroutilo a já si začala vyčítat, proč jsem to dělala.
Umírala jsem touhou se podívat na telefon, kolik je hodin, ale mé ruce mi to nedovolily.
Přišla jsem do menšího parku, kde byl altánek. Rozběhla jsem se k němu a co nestane, nohy mi uklouznou na sněhu a já padám na bílou, tvrdou zem. Bolest se mi rozeběhla celým tělem.

*Pohled Camerona*
Nechal jsem doma vzkaz, že jdu předat kamarádům dárek. Sakra, to bych taky mohl udělat.
Napadlo mě řídit se stopami od bot, ale na chodníku jich bylo miliony. Kam by mohla jít? Jak jí tak znám, po chvíli jí to přejde, protože jí bude zima a bude se chtít někde schovat a trucovat.

*Pohled Shawna Mendese* (asi si říkáte: „Proboha, co ona tady dělá?")
Nesnáším, když sloužím jako poslíček.
„Bratře, proč se tak rozčiluješ?"
Cukrově se na mě culila má sestra Aaliyah a já měl sto chutí jí strčit do sněhu.
„Ty víš, že tohle nesnáším. Opakuje se to každý rok," zastavil jsem se a ukázal na tašku, která byla plná dárků, které musím roznést spolu se sestrou jejím kamarádkám. Opakuji, jejím kamarádkám!
„Měl jsi vzít taky dárky, co máš pro své kamarády a taky bych ti pomohla je roznést!"
bránila se.
„Zatím je nemám," zamumlal jsem a zrychlil.
„Dělej, ať to máme z krku," popohnal jsem jí, jenže ona se zastavila.
„Shawne!"
Otočil jsem se.
„Co? Zapomněla jsi snad nějaký dárek? Nevrácím se pro něj," zakroutil jsem hlavou a na protest jsem nastavil vážnou pozici.
„Ne, ale pár metrů od nás leží někdo na zemi, víš?"
Vykřikla a rozběhla se směrem k parku.
„Aaliyah!"

*Pohled Camerona*
Ptal jsem se v nejbližších obchodech, které měly otevřeno i přes svátky. Nikdo ji nezahlédl, ani nepotkal. Přemýšlel jsem, že zavolám na policii, ale co bych jim řekl?

*Pohled Shawna*
„Aaliyah! Počkej!"
Rozběhl jsem se za ní a viděl jí, jak klečí u bezvládného těla.
„Dýchá?"
Třásl se mi hlas. Zastrčil jsem kapuci její bundy víc dozadu a zaskočilo mi.
„Shawne? Co je?"
Aaliyah se mnou zatřásla a já vydal ze sebe: „To je Cameronova holka."
„On má holku? Odkdy?"
Vyzvídala Aali, když jí rozepínala bundu.
„To není podstatné. Nech tu bundu. Musíme jí odnést někam, kde jí nebude mrznout druhá polovina těla. Kdoví, jak dlouho tu leží," chytl jsem jí do náručí a odnesl jí do altánku.
Položil jsem ji na lavičku a sundal jí bundu.
„Aaliyah, zavolej záchranku," dal jsem jí pokyn. Pohladil jsem Kristine po tváři, které měla celé promrzlé.
„Nemám signál!"
Zavolala na mě s brekem a já jí podal můj.
„Jedna čárka," zašeptala a hned vytočila číslo.
„Dobrý den..."
Aaliyah začala mluvit do telefonu a já se snažil Kristine nějak oživit. Přiblížil jsem se blíž k její hrudi, abych zjistil, jestli dýchá. Slabě.

„Kristine, Kristine, slyšíš mě?"
Nasadil jsem jí zpět bundu a vtáhl jí do objetí. Snažil jsem se jí zahřívat.
„Shawne? Dýchá?"
„Slabě, ale ano," odpověděl jsem a rukou v rukavici jsem jí mnul tváře.
„Vzbuď se Kristine!"
Trochu jsem jí plácl po tváři, protože jsem začínal být zoufalý.
„Tak co, Aaliyah?"
„Snaží se co nejrychleji Shawne, všude je hromada sněhu," promluvila nervózně.
„Běž jí zahřívat," sebral jsem jí telefon a ona se hned hrnula ke Kristine.
„Prosím, nemůžete to urychlit?"
Povzdechl jsem si.
„Vydržte ještě 5 minut, prosím. Zkuste jí více rozehřívat, hlavně na hrudníku," promluvil chraplavý hlas.
„Budeme pořád na drátě, kdyby se něco dělo. Dejte to nahlas. Jsme na cestě."
Položil jsem telefon na menší dřevěný stolek. Sundal jsem si bundu, svetr i šálu, kterou jsem obmotal kolem jejího hrudníku. Sundal jsem jí boty, které jsem obmotal svetrem.
„Shawne, vždyť zmrzneš!"
Aaliyah zakoktala a skenovala mě pohledem.
„Vydržím to. Hlavně, ať přežije Kristine."
„Už jsme skoro u vás. Vydržte!"

„Shawne! Ona pootevřela oči!"


______________________

Promiňte mi tak dlouhou pauzu a tak krátkou část. Snad jste si užili Vánoce (nebo stále užíváte)! :)


love you

vera

xox

Messy love story // (Cameron Dallas, Matt Espinosa fanfiction) - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat